Εθελοντική δράση συνεργασία οικογένειας και σχολείου.

Με πολύ χαρά και φέτος τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Φαρρών και του Νηπιαγωγείου Φαρρών και τη συμβολή των γονιών τους συγκέντρωσαν τρόφιμα για τον εθελοντικό οργανισμό για τα παιδιά << Το χαμόγελο του παιδιού>> καθώς και για το ίδρυμα << Η κιβωτός της αγάπης >> στη Πάτρα . Τα τρόφιμα αφού συγκεντρώθηκαν στη συνέχεια παραδόθηκαν στο αυτοικίνητο από το <<χαμόγελο του παιδιού>>που ήρθε στο σχολείο μας και παραδόθηκαν στο ίδρυμα << Η κιβωτός της αγάπης>>. Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη εθελοντική πρωτοβουλία και ιδιάιτερα τα παιδιά που για μια ακόμη φορά έδειξαν τη μεγάλη τους ευαισθησία.

104

107

106

105

103

102

101

Επίσκεψη στον Άγιο Ανδρέα και στο σινεμά στη Veso mare

Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου επισκεφθήκαμε μαζί με το Δημοτικό Σχολείο  Φαρρών τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα στη Πάτρα και στη συνέχεια μεταβήκαμε στο πολυχώρο της  Veso Mare  όπου και στον ομώνυμο σινεμά παρακολουθήσαμε τη Χριστουγεννιάτικη ταινία << Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων >>.

archeio lhpshs

92

91

Ελιά- Μάζεμα ελιών στο προαύλιο του σχολείου μας

Την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου από κοινού Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Φαρρών συνέβαλαν με την πολύτιμη βοήθεια του Ιερέα του Χωριού πατέρα Θεόδωρου  και του γονέα παιδιών του σχολείου μας κ. Χριστόπουλου Νικόλαου στη συλλογή των ελαιοκάρπων από την ελιά που βρίσκεται στο προαύλιο του σχολείου μας. Η δράση αποτελεί συνέχεια των δραστηριοτήτων που κάναμε στο σχολείο μας σχετικά με την ελιά ,τον τρόπο συλλογής , τα παράγωγα…

85

81

96

98

97

95

89

94

 

89

88

87

86

84

83

82

Ελιά

Στο σχολείο μας μάθαμε για την ελιά, διαβάσαμε το βιβλίο <<Αθήνα η πόλη της Αθηνάς >> κάναμε εργασίες σχετικές και τέλος τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες έφεραν τοπικά προϊόντα ( ελιές ,λάδι,ψωμί,ντομάτες ,τυρί …) και φτάξαμε το δικό μας υγιεινό πρωϊνό στηριγμένο κυρίως στις ελιές και τα παράγωγα αυτής.

thumbnail 9

CHoris titlo 3

CHoris titlo 2

CHoris titlo 1

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω.

Τα παιδιά γίνονται ζευγαράκια και διαλέγουν ένα φίλο τους που έχουν καιρό να παίξουν μαζί. Το κάθε ζευγαράκι μοιράζεται ένα χαρτί και ζωγραφίζει το φίλο του. Η αλληλεπίδραση αρχίζει όταν πρέπει να συνεργαστούν για να ζωγραφίσουν στο ίδιο χαρτί. Κόβουν τις φιγούρες και ζητάμε τα ζευγάρια να βρουν ένα άλλο ζευγάρι και να γίνουν τετράδα. Κολλάνε τις φιγούρες σε ένα μεγάλο χαρτί και κάθε παιδί περιγράφει το φίλο του στη τετράδα.

Με καταιγισμό ιδεών καταγράφουμε στο πίνακα ότι μας λένε τα παιδιά για τις λέξεις βία και εκφοβισμός.

Διαβάζουμε το βιβλίο << Ο νταής του σχολικού >>. Ζητήσαμε από τα παιδιά να σκεφτούν ιδέες για πράγματα που μπορούν να κάνουν μια κατάσταση δικαιότερη.

Τι μπορούσε να κάνει ο Αριστοτέλης για να αποφύγει αυτή τη δυσάρεστη? κατάσταση. Τι θα συμβουλεύαμε τον Αριστοτέλη για να τον αντιμετωπίσει?

Δημιουργήσαμε συμβόλαιο για την πρόληψη ανάλογων περιστατικών στο σχολείο.

Διαβάσαμε σταδιακά το σενάριο << Μιμή η κουταλαυτού >> . Σε μεγάλο χαρτί τα παιδιά σχεδίασαν το περίγραμμα της Μιμής. Καθώς εξελίσσεται το δράμα τα παιδιά γράφουν εντός του περιγράμματος σκέψεις και συναισθήματα του ρόλου και εκτός τις σκέψεις και τα δικά τους συναισθήματα .

Επεξεργαστήκαμε τον πίνακα του Matt Mahurin με τίτλο Bulling.

Διαβάσαμε το βιβλίο << Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουνε..>>. Κάναμε το περίγραμμα των χεριών μας ,τα ζωγραφίσαμε, τα κόψαμε, τα κολλήσαμε σε ένα χαρτόνι.

Ακούσαμε το τραγούδι των Locomohdo << Χέρια σαν και αυτά …>> . Κάθε παιδί ζωγραφίζει καλές συμπεριφορές που μπορεί να κάνει με τα χέρια του. Τα παιδιά επιλέγουν ένα παιδί και μιλάνε με όμορφα λόγια για αυτό. Τα λόγια τα καταγράψαμε σε ένα χαρτί και μετά κάθε παιδί αναλαμβάνει να μια ζωγραφιά για το φίλο του.

Συνολική αποτίμηση , αναστοχασμός πάνω στην υλοποίηση του εργαστηρίου.. Τα παιδιά εκφράζουν αυθόρμητα στην ολομέλεια ότι έμαθαν τα οποία και καταγράψαμε. Προκύπτει μέσα από τα έργα των παιδιών, από τις καταγραφές που κάναμε ότι επιτεύχθησαν τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα παιδιά απόκτησαν δεξιότητες καλλιέργησαν στάσεις και τελικά άλλαξαν αντιλήψεις για το φαινόμενο της βίας.

CHoris titlo 4

thumbnail 6

thumbnail 5

thumbnail 4 1

thumbnail 3 1

thumbnail 2 1

thumbnail 1 1

thumbnail 2

CHoris titlo

 

thumbnail 4

 

thumbnail 1

thumbnail 3

86

80

79

8 1

5

7 1

4

3

2

 

Εορτασμός του Πολυτεχνείου

Στο Νηπιαγωγείο μας γιορτάστηκε η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου με πλήθος δραστηριοτήτων. Διαβάσαμε τα βιβλία << Η Κυρά Δημοκρατία >> και << Ντενεκεδούπολη>> και ταυτόχρονα τα δραματοποιήσαμε. Αναπαραστήσαμε τη στιγμή εισόδου του τανκ, δημιουργήσαμε κατασκευές , κάναμε εκλογές για να αναδείξουμε την αξία της Δημοκρατίας, παίξαμε σε κουκλοθέατρο την Ντενεκεδούκολη, επεξεργαστήκαμε φύλλα εργασίας….

93

91

90

 

92

89

Δεντροφύτευση στο προαύλιο του σχολείου μας -δημιουργία ατομικών φυτωρίων.

Στο Νηπιαγωγείο μας αποφασίσαμε να ενισχύσουμε τα υπάρχοντα δέντρα με την προσθήκη καινούριων. Αφού εξασφαλίστηκαν τα σχετικά δενδρύλλια και με την συμβολή του Δημοτικού σχολείου Φαρρών οργανώθηκε η σχετική δενδροφύτευση . Παράλληλα δημιουσγήθηκαν και ατομικά φυτώρια από τα ίδια τα παιδιά με σπορά φασολιών ,φακών, σιταριού.. Τα παιδιά αναλαμβάνουν την ευθύνη να ποτίζουν και να προσέχουν τα φυτά τους και αφού παρατηρήσουμε την εξέλιξή τους θα τα πάρουν στο σπίτι τους.

85

84

83

83

82

81

Διοργάνωση ενδοσχολικής εκπαιδευτικής δράσης ρομποτικής (STEM).

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025 διοργανώθηκε ενδοσχολική εκπαιδευτική δράση ρομποτικής με τίτλο <<Η σβούρα>>. Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το αντικείμενο και με τη βοήθεια εκπαιδευτών του εκπαιδευτικού κέντρου (STEM Education Patras) έγιναν μηχανολόγοι και δημιούργησαν τις δικές τους σβούρες δουλεύοντας ομαδικά.

Εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940

Στο Νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε με λαμπρότητα και υπερηφάνεια την Εθνική Επέτειο του ΟΧΙ με γιορτή  που παρακολούθησαν γονείς και κηδεμόνες. Την 28η Οκτωβρίου συμμετείχαμε στις εκδηλώσεις του Δήμου καταθέτοντας στεφάνι  για τους ήρωες και συμμετείχαμε στη μαθητική παρέλαση.

61

 

62

64 1

66 2

66 1