Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο μας!
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Δυαδικτύου
Το Γάντι, Παραδοσιακό Ουκρανικό Παραμύθι.
Γνωρίσαμε το ουκρανικό λαϊκό παραμύθι Το Γάντι, μια τρυφερή ιστορία συνύπαρξης, όπου διαφορετικά ζωάκια βρίσκουν χώρο μέσα σε ένα μικρό γάντι, αποδεικνύοντας πως όταν υπάρχει καλοσύνη και διάθεση συνεργασίας, όλοι χωράμε.
Μετά την ανάγνωση του βιβλίου «Το γάντι», όπου επτά διαφορετικά ζωάκια –μικρά και μεγάλα, ακόμη και «τρομακτικά»– βρίσκουν χώρο μέσα σε ένα μικρό γάντι για να ζεσταθούν από το κρύο του χειμώνα, εμπνευστήκαμε κι εμείς. Το αποδώσαμε εικαστικά αλλά και με λογικομαθηματική σκέψη.
και στη συνέχεια το δραματοποιήσαμε…
Παρόλο που είμαστε όλοι διαφορετικοί, δοκιμάσαμε να χωρέσουμε στο γάντι της φιλίας και της αποδοχής δημιουργήσαμε στο πάτωμα..
Το logo του project!
Ολοκληρώθηκε η ψηφοφορία των μαθητών για το logo του project.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSexB7YUQ_l1cwUUZ3cdiauGCbXgbXNiqZE8MZvUfgV8EtwbeQ/viewform
Student pre test.
Οι μαθητές μας με χαρά συμπλήρωσαν το αρχικό ερωτηματολόγιο.
ΤΟ POSTER ΚΑΙ ΤΟ WORDART ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ.
Το λογότυπο του project.
Του σχοινιού τα μανταλάκια
ποιος θα τοποθετήσει πιο γρήγορα τα μανταλάκια …
MAKE A WISH
Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3-18 ετών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες.
Το νηπιαγωγείο μας παίρνει μέρος στην δράση και στον δημιουργικό διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής, έχοντας ως έμπνευση το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού, τα συναισθήματα και τις σκέψεις για την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς.
Μέσα από αυτή τη δράση μιλήσαμε με τα παιδιά για τη δύναμη της καλοσύνης, τη σημασία του εθελοντισμού και το πόσο σημαντικό είναι να βοηθάμε τους άλλους. Κατανοήσαμε ότι ακόμη και μια μικρή πράξη αγάπης μπορεί να χαρίσει χαμόγελα, ελπίδα και δύναμη σε κάποιον που το έχει ανάγκη.
Με το δικό μας αστέρι στέλνουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας, αλληλεγγύης και προσφοράς, γιατί όταν ενώνουμε τις καρδιές μας μπορούμε να φωτίσουμε τον κόσμο με περισσότερη αγάπη.
































