Συνεχίζοντας τη συνεργασία μας με τα Δημοτικά σχολεία της πόλης μας, μας επισκέφθηκαν οι μαθητές του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, συζητήσαμε και λύσαμε απορίες τους, παίξανε με τους μαθητές μας και ζωγραφίσαμε στον τοίχο του σχολείου μας το δικό τους δέντρο για να συμπληρωθεί σιγά σιγά το “Δάσος της Φιλίας μας”



