Πολύ θεματικό Φεστιβάλ για την Αναπηρία
Οι μαθητές του ειδικού νηπιαγωγείου συμμετείχαν με ένα χορευτικό δρώμενο στο Φεστιβάλ αναπηρίας που διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Π.Ε. Ευρυτανίας στο 2ο Γυμνάσιο Καρπενησίου.
Οι μαθητές του Ειδικού νηπιαγωγείου και Ειδικού Δημοτικού μαζί με τους εκπαιδευτικούς και το ΕΕΠ και ΕΒΠ των σχολείων παρουσίασαν ένα τραγούδι με μουσική και χορό.
Το χρώματα της ελπίδας έδωσε χαρά και κέφι!

