Στα πλαίσια των εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην ενότητα: “ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ: “Τα παπούτσια των άλλων” (ανθρώπινα δικαιώματα)” και σε συνεργασία με την ΕΔΥ (Νιώπα Στέλλα & Γιαννιώτη Ηρώ) των Δημοτικών Σχολείων και του 2ου Νηπιαγωγείου της πόλης μας ξεκινήσαμε μια όμορφη συνεργασία κατά την οποία οι μαθητές από το 1ο , 3ο και 4ο Δημοτικό Σχολείο και το 2ο Νηπιαγωγείο Καρπενησίου μας επισκέφθηκαν στο χώρο του Ειδικού Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Δημοτικού. Στις συναντήσεις μας οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, συζητήσαμε και λύσαμε απορίες τους, παίξανε με τους μαθητές μας και ζωγραφίσαμε στον τοίχο του σχολείου μας ένα δάσος….
Το Δάσος της Φιλίας”
Η αρχή έγινε με τους μαθητές του 3ου Δημοτικού Σχολείου….

και τη σκυτάλη πήρε το 4ο Δημοτικό σχολείο Καρπενησίου. Οι επισκέψεις γίνονταν ανά 2 τάξεις τη φορά σε τρεις διαφορετικές ημέρες.

Οι μαθητές της Α’ & Β’ Τάξης μας έκαναν δώρο τις ζωγραφιές τους
Λήψη αρχείου.
Λήψη αρχείου
και στο τέλος οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έκαναν ένα δώρο για όλους τους μαθητές μας:

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που μας έδωσαν τη χαρά της επίσκεψης τους!