
Στα πλαίσια του προγράμματος του “Ενεργού Πολίτη: Η Δύναμη του Εθελοντισμού- Μαζί μπορούμε καλύτερα-Αιμοδοσία» στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία η πρωτοποριακή πρωτοβουλία ομάδας σχολείων του Ξηριά Καρπενησίου, η οποία υλοποιήθηκε με τη στήριξη της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας σε στενή συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς.

Συγκεκριμένα, συμμετείχαν ενεργά:
- Τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου και του Ειδικού Νηπιαγωγείου, μαζί με τις
εκπαιδευτικούς τους κ. Δάφνη Δρυστέλλα , Χρυσούλα Μερεντίτη, Τσαρού Μαρία,
Ζουγρού Ευσταθία, Τσαπαρίδου Ουρανία, Βασιλική Πολύζου και Κωνσταντίνο
Ντουράκη
- Οι μαθητές της Α & Β τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου, με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών τους κ. Στέλλα Ντούσιου και Παναγιώτα Λεκαράκου.
Οι μικροί μαθητές, αφού μετέδωσαν τα δικά τους ηχηρά μηνύματα, διάβασαν ένα υπέροχο παραμύθι και τραγούδησαν με την καρδιά τους.
Βίωσαν το πιο ουσιαστικό μάθημα: είδαν τους γονείς και τους δασκάλους τους να προσφέρουν έμπρακτα το «δώρο της ζωής» μέσω της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Πρόκειται για το πιο δυνατό παράδειγμα αλληλεγγύης και αξιών του ενεργού πολίτη.
Στην προσπάθεια αυτή το τμήμα αιμοδοσίας του Γενικού νοσοκομείου Καρπενησίου κατάφερε να συγκεντρώσει 28 φιάλες αίμα και το χρηματικό ποσό των 280 ευρώ που συγκεντρώθηκε δόθηκε σε μαθητή που είχε την ανάγκη μας.
Τη σημασία αυτής της πιλοτικής προσπάθειας υπογράμμισε η παρουσία κορυφαίων στελεχών από τον χώρο της υγείας και της εκπαίδευσης:
- Διοικητής 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας-Στερεάς κ. Σερέτη
- Διοκήτρια Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Θεσσαλίας κα Κουτσιούμπα
- Υποδιοικητής Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Θεσσαλίας κος Γρηγορίου
- Διοικήτρια Νοσοκομείου Καρπενησίου κα Κοντοπάνου
- Διευθυντής Ιατρικής Υπηρεσίας κος Δαλαδήμος
- Καθηγήτρια Αιματολογίας Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κα Κώτση Παρασκευή
- Διευθύντρια Εκπαίδευσης Στερεας Ελλάδας κα Μπενιάτα
- Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας Εκπαίδευσης Στερεας Ελλάδας κος Μαρκαντώνης ο και ο
- Διευθυντής Εκπαίδευσης Ευρυτανίας κ. Σταυρόπουλος
Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια και ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της σημαντικής δράσης ζωής!
Ευελπιστούμε η πρωτοβουλία αυτή να επεκταθεί και να αποτελέσει φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση όχι μόνο για την πόλη μας αλλά και για όλη τη χώρα.