Θεατρική Παράσταση- “ Ο Μεγαλύτερος Θησαυρός του Κόσμου” Στο Συνεδριακό Κέντρο Καρπενησίου σήμερα μεταβήκαμε και παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “ Ο Μεγαλύτερος Θησαυρός του Κόσμου”! σε σκηνοθεσία Άννας Παπαμάρκου και μετά ζωγραφίσαμε βλέποντας φωτογραφία από τη θεατρική παράσταση!!