Φθινοπώριασε στο νηπιαγωγείο μας!

Η εβδομάδα κύλησε παρατηρώντας τις αλλαγές τη φύση, τα χρώματα στην αυλή μας και τα σύννεφα που σιγά σιγά πύκνωναν και ξεκίνησαν τα πρωτοβρόχια του Οκτωβρίου. Έτσι λοιπόν, μελετήσαμε το Φθινόπωρο και τα χαρακτηριστικά του μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Αρχικά, συγκεντρώσαμε φθινοπωρινά υλικά από έναν περίπατο στη φύση, τα παρατηρήσαμε και δημιουργήσαμε τις δικές μας εικαστικές συνθέσεις.
   

                                 

Παίξαμε με πλαστελίνες παρατηρώντας τα νεύρα των φύλλων και πως αποτυπώνονται σε αυτές.

Χρησιμοποιήσαμε πίνακες διπλής εισόδου κάνοντας ταξινόμηση των φύλλων κατά χρώμα και σχήμα.

                        

Ανακαλύπτοντας τα φρούτα του Φθινοπώρου, παίξαμε με τους αριθμούς και τα γράμματα και κάναμε τις πρώτες προσπάθειες γραφής!

      

           

      

 

Καλή Σχολική Χρονιά!!! Σεπτέμβριος 2021

 

Με χαρά καλωσορίσαμε παλιούς και καινούργιους μαθητές στο Νηπιαγωγείο Χιονάτων, με την ευχή για μια δημιουργική χρονιά με πολύχρωμες τάξεις και παιδικές φωνές!

Αγαπημένα μας παιδιά,

καλωσήλθατε στο νηπιαγωγείο! Μέσα σ’ αυτή τη σακούλα θα βρείτε…

ένα χρωματιστό μολύβι για να γράψετε στο μυαλό σας όλα όσα θα ζήσουμε φέτος…

μία σβήστρα για να σβήνετε όλα όσα σας στενοχωρούν αλλά αφού πρώτα τα συζητήσουμε…

ένα μπαλόνι για να φυσάτε μέσα το θυμό σας και να ηρεμείτε…

λίγη χρυσόσκονη για τις στιγμές που θα έχετε ανάγκη από λίγη μαγεία στη ζωή σας…

και τέλος λίγες καραμέλες για να σας βοηθήσουν να βλέπετε πάντα τη γλυκιά πλευρά της ζωής…

 

Tα παιδιά μέσα από τη διαδικασία της ψηφοφορίας, πρότειναν ονόματα για την ομάδα της τάξης μας και τελικά επικράτησε το «μαιμουδάκια»

Όλοι μαζί κατασκευάσαμε το παρουσιόλογο και τα παιδιά ήδη ξεκίνησαν να το χρησιμοποιούν!

 

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΟΥ ΜΥΡΙΖΕΙ….

ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ: ΙΟΥΝΙΟΣ- ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

 

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ!!!!

ΑνΑκΎκΛωΣη

Καλοκαίρι έφτασε και τα σκουπίδια στο δρόμο και τις παραλίες μας προβλημάτισαν…Μέσα από εκπαιδευτικά βίντεο και τραγούδια, παιχνίδια και εργασίες μάθαμε και εμείς τί σημαίνει ανακύκλωση και φτιαξαμε ειδικό κάδο και στο σχολείο μας και κάθε εβδομάδα τον αδιάζουμε στους ειδικούς κάδους. Γνωρίσαμε τα υλικά που ανακυκλώνονται και τα ξεχωρίσαμε από τααπλά σκουπίδια.

         

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ …ΜΟΥΣΙΚΗ

Μέσα από πίνακες ζωγραφικής και εκαπιδευτικα βίνετο γνωρίζουμε,ακούμε και μαντεύουμε τα μουσικά όργανα. Παρατηρούμε τις 3 καρτέλες με τις κατηγορίες των μουσικών οργάνων (κρουστά, πνευστά, έγχορδα), ζωγραφίζουμε κατηγοριοποιούμε και φτιάχνουμε το δικό μας πίνακα! Μελωπιούμε τα δικά μας τραγούδια , παίζουμε και τραγουδάμε με τα μουσικά όργανα της τάξης. (ιδεες από https://www.popi-it.gr/nipiagogio-programmata/e-twin-mousikipinakothiki/moysika-organa-paixnidia/). Παίζουμε όλοι μαζί παιχνίδια κατανόσης και εμπέδωσης στο υπολογιστή. Τέλος φτιάχνουμε τις δικές μας μαράκες!

          

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ

Αφού μάθαμε τι χρειάζονται τα λουλούδια για να μεγαλώσουν συζητήσαμε και αναρωτηθήκαμε εμείς πώς μεγαλώνουμε? παρατηρήσαμε τον κύριο Σκελετούλη και σιγά σιγά γνωρίσαμε λίγα βασικά πράγματα για το σώμα μας και με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών βίντεο «Εξερευνώντας το ανθρώπινο σώμα». Παίξαμε με τα μέρη του σώματος, τραγούδια για το σώμα (το σώμα παίζει μουσική, χαρωπάτα δυο μου χέρια, κεφάλι ώμοι γονατα πόδια, έχω ένα σώμα, τα χεράκια δεξιά), ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε το δικό μας βιβλιαράκι με το σώμα μας (το αριθμοπαζλ ιδεα από εδώ: https://www.bloglovin.com/blogs/los-ninos-11658791/ari8mopazl-me-ta-systhmata-toy-an8rwpinoy-6104308497, ), πού πάει το φαγητό όταν το μασάμε; και παίξαμε με τις λέξεις τους σώματος και τα γράμματα της αλφαβήτου.

 

             

ΑΝΟΙΞΗ

Μάρτιος: ο πρώτος μήνας της Άνοιξης. Γνωρίσαμε το Μ του Μάρτιου, τα παιδάκια της Άνοιξης και παίξαμε με αυτά, φτιάξαμε μαρτάκια «για να μη μας κάψει ο ήλιος», είδαμε το παραμύθι με τη γυναίκα του Μάρτη και την παροιμία «Μάρτης είναι, πότε κλαίει, πότε γελάει».

  

 

 Η καραντίνα πέρασε και η Άνοιξη με τον Μάϊο μας καλωσορίζουν και πάλι στο νηπιαγωγείο μας. Κόψαμε, ζωγραφίσαμε λουλουδια χελιδονια και πουλάκια,στολίσαμε την τάξη και κάναμε κατσκευές. Μάθαμε πώς μεγαλώνει ένα λουλούδι- φυτό.

 

Καλώς το Καρναβάλι..!

     Το καρναβάλι έφτασε και ξεκινάμε το ταξίδι μας στις 4 φυλές (Λευκή, Μάυρη, Κίτρινή, Κόκκινη). Ταξιδεύουμε στους τέσσερις αυτούς πολιτισμούς και μεταμφιεζόμαστε ανάλογα (καρτέλες αναφοράς από την κα Τάνια Μάνεση)…

            

 

Κατασκευάζουμε δικές μας μάσκες…

     

Γνωρίζουμε τον Αρλεκίνο και την ιστορία του…

Βλέπουμε βίντεο και εικόνες από όλα τα καρναβάλια Ελλάδας και εξωτερικού και συγκρίνουμε στολές, παίζουμε παιχνίδια ταύτισης, αναγνώρισης και αναπαράστασης με κλόουν και στολές στον υπολογιστή, προσπαθουμε να ζωγραφίσουμε με συμμετρία, παίζουμεμε μοτίβα…

       

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΙΟΝΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε
με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία
Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Συγκεκριμένα, στο νηπιαγωγείο εγγράφονται:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα νήπια/προνήπια που έχουν γεννηθεί:

α)το 2016

β) το 2017

Από το σχολικό έτος 2021-2022 η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας, σύμφωνα με το άρθρο 34 του νόμου 154704/2020 (Α 133) .

Πριν έρθουν στο νηπιαγωγείο οι γονείς, που θα εγγράψουν πρώτη φορά τα παιδιά τους, θα πρέπει να κάνουν τα εξής βήματα:

*Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Στο Νηπιαγωγείο Χιονάτων (σύμφωνα με την ΑΔΑ:ΩΞΩΕ46ΜΤΛΗ-ΛΗΕ) εγγράφονται νήπια από τις τοπικές κοινότητες : Χιονάτων, Βαλεριάνου, Μαυράτων, Αργινίων, Μαρκόπουλου.

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του με χρήση κωδικών taxisnet.
  2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.  (Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο/τα τέκνα για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα ως άνω στοιχεία του νηπίου/ προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή). 

*Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (Δικαίωμα εγγραφής στο τμήμα πρόωρης υποδοχής έχουν μόνο τα παιδιά που φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα).

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

*Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

*Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει για την πορεία της αίτησης και τυχόν διορθώσεις που χρειάζονται. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του  Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης .

Έγγραφα που πρέπει να φέρετε στο νηπιαγωγείο, μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και εντός της προθεσμίας (από 1 έως 20 Μαρτίου 2021)

α) Πιστοποιητικό Γέννησης ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή/τριας συμπληρωμένο και σφραγισμένο από παιδίατρο.



Λήψη αρχείου

γ) Βιβλιάριο υγείας του μαθητή/τριας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

δ) Γνωμάτευση από Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ε)Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας (Λογαριασμό ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ ή μισθωτήριο συμβόλαιο που να φαίνεται η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας).

στ) Βεβαίωση φοίτησης από το Διευθυντή του Δημοτικού Σχολείου Χιονάτων για τα αδέρφια που φοιτούν στο Δημοτικό.

ζ) Βεβαίωση του φορέα εργασίας ή κάρτα ανεργίας για εγγραφή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

* Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο νηπιαγωγείο.



Λήψη αρχείου

 

*Για τα παιδιά που φοιτούν ήδη στο νηπιαγωγείο:

  • Οι γονείς των νηπίων (2015) για την εγγραφή τους στο δημοτικό σχολείο θα παραλάβουν από το νηπιαγωγείο μια Βεβαίωση Φοίτησης την οποία θα πάνε στη συνέχεια στο Δημοτικό με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά που χρειάζονται.
  • Οι γονείς των προνηπίων (2016), θα πρέπει να υποβάλλουν μια αίτηση επανεγγραφής στο νηπιαγωγείο και να προσκομίσουν τυχόν δικαιολογητικά που εκκρεμούν για την παράδοση του φακέλου.

Για την αποφυγή διασποράς του κορονοϊού παρακαλώ για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων όπως έχουν ανακοινωθεί από τον Ε.Ο.Δ.Υ:

1.Για τις εγγραφές θα έρχεται μόνο ο ένας γονέας, χωρίς να έχει το παιδί μαζί του και έπειτα από συνεννόηση με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.

2.Μέσα στο χώρο του γραφείου τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας (1,5 μ.)

3.Παρακαλείστε να έχετε συγκεντρώσει όλα τα έγγραφα που χρειάζονται όταν επισκεφθείτε το νηπιαγωγείο .

 

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί  τηλεφωνική επικοινωνία. (Τηλ.: 2671081424) ή με e-mail νηπιαγωγείου :mail@nip-chion.kef.sch.gr.

 

Πληροφορίες για βοήθεια για είσοδο και εγγραφή θα μπείτε εδώ: 

Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε εδώ:



Λήψη αρχείου

 

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Χιονάτων

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

 

οι 5 Αισθήσεις μας!

Με τη βοήθεια παραμυθιών, όπως Ο παρλαπίπας έχασε τα αυτιά του, Φίλοι; Φως φανάρι, Η μάγισσα Γουίνι ξαναπετά, κλπ, ξεκινάμε το ταξίδι μας στις 5 αισθήσεις (ακοή, αφή,όραση, όσφρηση, γεύση). Ζωγραφίζουμε τις κυρίες που μαθαίνουμε, πειραματιζόμαστε, ανακαλύπτουμε, πως είναι η νοηματική γλώσσα, τα γράμματα στα βιβλία των ανθρώπων που δεν βλέπουν καλά… Με το ζάρι μας θυμόμαστε τί ανήκει στην κατηγορία που δείχνει και το λέμε.

 

         

   

Με τα αυτιά ακούω…., με τη μύτη μυρίζω….., με τα χέρια πιάνω….., με τα μάτια βλέπω…., με το στόμα γεύομαι/δοκιμάζω…..