Υποδεχτήκαμε την άνοιξη με τα «Χελιδονίσματα»! Την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026, σε μια ταυτόχρονη δράση σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, αναβιώσαμε ένα πανάρχαιο έθιμο. τραγούδησαν τα ανοιξιάτικα κάλαντα, σκορπίζοντας το αισιόδοξο μήνυμα της αναγέννησης της φύσης και της ζωής!
Οι μικροί μας μαθητές κρατώντας λουλούδια , βγήκαν στη γειτονιά και τραγούδησαν τα κάλαντα της Άνοιξης, τα ‘χελιδονίσματα’. Με χαμόγελα και ενθουσιασμό καλωσόρισαν την Άνοιξη και μοίρασαν λουλούδια στους περαστικούς, σκορπίζοντας χαρά, χρώματα και ανοιξιάτικη διάθεση σε μικρούς και μεγάλους.




