Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Φροντίζω το περιβάλλον «Οι νερο- εξερευνητές»: Η σημασία της σωστής διαχείρισης του νερού.
Οι μαθητές μας -μέσα από ευχάριστες βιωματικές, διαθεματικές, ανακαλυπτικές, ομαδικές και ατομικές δραστηριότητες, δράσεις και παιχνίδια- αντιλήφθηκαν τη σημασία και την αξία της προστασίας του περιβάλλοντος και της ορθής διαχείρισης του νερού για την ποιότητα της ζωής τους. Στην προσπάθεια αυτή, αρωγός ήταν οπτικό και ακουστικό υλικό και βιωματικές δράσεις.
Επίσης, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το περιβάλλον είναι ένα θέμα με πολλές πτυχές που άπτονται πολλών θεματικών ενοτήτων, το πρόγραμμα αυτό αναπτύχθηκε μέσα από ποικίλα μαθησιακά αντικείμενα.









