Ανακοίνωση Παράτασης Εγγραφών

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμό Φ.6/31623/19-3-2021 του ΥΠΑΙΘ, οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2021-2022 παρατείνονται μέχρι και την Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021.

Η διαδικασία παραμένει ως έχει και περιγράφεται σε παλαιότερη ανακοίνωση (28-2-2021). Οι ώρες κατά τις οποίες θα παραλαμβάνονται τα δικαιολογητικά είναι: 13:00 – 13:30 και 16:30 – 17:00.

Αναστολή Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμό 29657/ΓΔ4/12.03.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου, μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Τρίτη 16.03.2021 και για όσο χρονικό διάστημα θα ισχύσει η αναστολή λειτουργίας τους, υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση. Κατά συνέπεια, από την Τρίτη 16.03.2021 τα μαθήματα θα γίνονται διαδικτυακά στο γνωστό ωρολόγιο πρόγραμμα (14:10 – 16:20 μμ).

Σε σχέση με τη διαδικασία κατάθεσης των δικαιολογητικών για τις νέες εγγραφές αναμένονται οδηγίες.