Σχ Έτος 2022-2023
Η αγαπημένη σειρά βιβλίων του David Mc Kee με ήρωα ένα παρδαλό ελέφαντα, στάθηκε αφορμή για τη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού έργου eTwinning με θέμα τις αξίες που διέπουν τις ανθρώπινες σχέσεις, αλλά και την ανάδειξη της φιλαγνωσίας.
Συνεργαζόμενα σχολεία είναι:
Kindergarten of Avlonari Greece
12th Kindergarten of Kalamaria Greece
Chrisavgi’s kindergarten Greece
Grădinița cu Program Prelungit Parfum de Tei, Cluj-Napoca Romania
2nd Kindergarden of Lagada Greece
Kindergarten “TO KYKLAMINO” Cyprus
Griechische Schule Frankfurt Germany
Kindergarten of Evaggelismos Greece
Gradinita cu Program Prelungit ”Mamaruta” Cluj-Napoca Romania
Griechische Grundschule Frankfurt Germany
Gradinita cu P.P. „Parfum de Tei” Romania
Λίγα λόγια για το έργο…
Η πρώιμη ανάγνωση με τα παιδιά, παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των παιδιών, καθώς επηρεάζει την όλη ανάπτυξη του παιδιού (γνωστική, γλωσσο-επικοινωνιακή, κοινωνική, συναισθηματική). Η χρήση βιβλίων στη διδακτική διαδικασία ενισχύει τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την καλύτερη κατανόηση των δικών τους συναισθημάτων και των συναισθημάτων των άλλων ανθρώπων.
Η σειρά των βιβλίων του David McKee με κεντρικό ήρωα τον πολύχρωμο, εικονογραφημένο ελέφαντα, Elmer, που πρωτοεμφανίστηκε το 1968 στο ομώνυμο βιβλίο θα μας βοηθήσει να πετύχουμε τον στόχο μας! Ο Έλμερ εμπνέει παιδιά και ενήλικες με την απέραντη σοφία του.
Λοιπόν, τι μπορούμε να μάθουμε από τον Έλμερ; Ο αξιακός κώδικας της Χώρας των Θαυμάτων του Έλμερ περιλαμβάνει έννοιες όπως η ανεκτικότητα, η αποδοχή, η συμπερίληψη, η διαφορετικότητα, η ενσυναίσθηση, η φιλία, η συνεργασία, η κατανόηση, η απλότητα, η ευθύνη, η αίσθηση του καθήκοντος.
Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, όπου οι μαθητές/τριες θα κοινωνικοποιούνται αποδεχόμενοι τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα των άλλων. Η δουλειά μας φιλοδοξεί να προάγει την αγάπη για το διάβασμα και παράλληλα με την καλλιέργεια γνώσεων και δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (συνεργασία, επικοινωνία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα), δεξιότητες νου (ρουτίνα σκέψη) και τεχνολογικές δεξιότητες και επιστήμη.
Ο κύριος στόχος του έργου μας είναι να αυξήσουμε τη χρήση της λογοτεχνίας στην προσχολική εκπαίδευση ως στοιχείο της ολοκληρωμένης ανάπτυξης των παιδιών: ικανότητα ανάγνωσης, συναισθηματική νοημοσύνη, νατουραλιστική νοημοσύνη, επικοινωνιακές δεξιότητες, ψηφιακή ικανότητα, δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και κοινωνική αποδοχή.