Αγιασμός
Αγαπητοί γονείς
Σας ενημερώνουμε, ότι ο αγιασμός στη σχολική μας μονάδα θα πραγματοποιηθεί στις 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8:30 στο προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου μας.
Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά στους μικρούς μας μαθητές!!
Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)
Παραθέτουμε την ετήσια έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας για το έτος 2021-2022.
Δωρεά στο Νηπιαγωγείο μας από γονέα
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την οικογένεια Παυλάκη για τη δωρεά που πραγματοποίησαν στο νηπιαγωγείο μας αντικαθιστώντας τις κουρτίνες της τάξης. Η όψη όλης της τάξης άλλαξε και από το νέο σχολικό έτος οι μικροί μας μαθητές θα ευχαριστηθούν την προστασία τους από την έντονη ηλιοφάνεια και θα παίζουν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον.
Καλοκαιρινή γιορτή
Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Ύστερα από δύο χρόνια επιτέλους μπορέσαμε να γιορτάσουμε με τους μικρούς μας μαθητές τη λήξη της σχολικής χρονιάς και να μοιραστούμε με τους γονείς τις όμορφες εικόνες, τις αναμνήσεις και όσο μάθαμε τη χρονιά που μας πέρασε.
Η αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή γιορτή μας είχε θέμα «Ταξίδι στις αναμνήσεις της σχολικής χρονιάς». Τα ποιήματα που μοιράστηκαν στα παιδιά ήταν αυτοσχέδια λογάκια που δημιουργήθηκαν για αυτό το σκοπό και περιέγραφαν βασικά σημεία των δραστηριοτήτων μας όπως τις συνεργατικές δράσεις που υλοποιήθηκαν με τους γονείς των παιδιών μας, τις μεγάλες εθνικές και θρησκευτικές γιορτές, τις θεματικές από τα εργαστήρια δεξιοτήτων κλπ.
Διαλέξαμε με τα παιδιά την πρόσκληση της γιορτής και την χρωματίσαμε.

Οι προσκλήσεις μας καλούν να ταξιδέψουμε και να θυμηθούμε τις ωραίες στιγμές που περάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας.
Αποφασίσαμε όλοι μαζί ποια τραγούδια θα λέγαμε στη γιορτή μας και τα παιδιά διάλεξαν τα δικά τους αγαπημένα κομμάτια. Ύστερα από λίγες πρόβες έφτασε η μέρα που περιμέναμε…
Το σκηνικό της γιορτής μας


Η γιορτή έληξε με δώρα για όλα τα παιδιά και ένα γευστικό και πλούσιο μπουφέ με λιχουδιές που μας έφεραν οι μανούλες.
Έτοιμες και οι σακούλες με τους φακέλους των παιδιών, το ενθύμιο και ένα αναμνηστικό δωράκι…
Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν ο αποχαιρετισμός με τα μεγάλα μας νηπιάκια που σαλπάρουν για το Δημοτικό. Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο σε όλα και καλή αντάμωση του χρόνου με τα μικρά μας!
Ευχές για ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι σε όλους!
Επίσκεψη μελισσοκόμου στο νηπιαγωγείο μας
Με μεγάλο ενθουσιασμό και χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον πατέρα μίας μαθήτριας μας που είναι μελισσοκόμος, να μας μιλήσει για τις μέλισσες, να μας δείξει και να μας μάθει πολλά πράγματα.
Οι μικροί μας μαθητές, από την προηγούμενη μέρα είχαν σκεφτεί τι θα θέλαν να ρωτήσουν και καταγράψαμε τις ερωτήσεις τους ώστε να μην τις ξεχάσουμε. Ο κύριος Περδικέας, τον οποίο ευχαριστούμε, μας έλυσε όλες τις απορίες που είχαμε και μας έδειξε από κοντά όλα τα εργαλεία που χρειάζεται ένας μελισσοκόμος.
Με τη μικρή του βοηθό, μας έδειξε τη στολή ενός μελισσοκόμου, τον καπνιστήρα που χρησιμεύει για να ζαλίζει τις μέλισσες, την κυψέλη και πως είναι από μέσα.
Τα παιδιά γνώριζαν ήδη πολλά πράγματα γύρω από τις μέλισσες, για την κοινωνία τους, για τον κύκλο ζωής τους και την ιεραρχία τους μέσα σε μία κυψέλη. Όμως πρώτη φορά έβλεπαν από κοντά τα αυγά των μελισσών, πώς είναι διαμορφωμένη μία κηρήθρα με τα εξάγωνα κελιά της, πού γεννά η βασίλισσα και πού γεμίζουν με μέλι και γύρη.
Φυσικά, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν γευστικό μέλι απευθείας από την κηρήθρα, να την πιάσουν και να την μυρίσουν.
Αφού ευχαριστήσαμε τον κύριο Περδικέα για την επίσκεψη και για τα όσα μας έμαθε, πήραμε τους μαρκαδόρους μας και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο από όλη τη μέρα.
Φτιάξαμε τη δική μας κυψέλη από ανακυκλώσιμα υλικά και μελισσούλες που αγαπάμε πολύ!
Γιορτή της μητέρας
Η γιορτή της μητέρας πλησιάζει και στο νηπιαγωγείο μας θελήσαμε να την γιορτάσουμε μαζί με τις μαμάδες μας. Τις προηγούμενες μέρες είχαμε να ετοιμάσουμε πολλά πράγματα για να είναι όλα έτοιμα.
Αρχικά, συζητήσαμε για το τι δώρα θα θέλαμε να δώσουμε στις μανούλες μας και αφού συμφωνήσαμε, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας το πορτρέτο τους. Τα παιδιά αποτύπωσαν με υπέροχο τρόπο την κάθε προσωπογραφία και ζωγράφισαν μοναδικά τις μανούλες τους.
Το δεύτερο δωράκι που ετοίμασαν οι μικροί μας μαθητές ήταν ένα χειροποίητο μαγνητάκι με shrink paper. Τα παιδιά ζωγράφισαν με μαρκαδόρους στο θερμοσυρρικνούμενο χαρτί, (το οποίο όταν ψήνεται έχει την ιδιότητα να μικραίνει στο μισό μέγεθος από το αρχικό) και αφού κρύωσαν κολλήσαμε τα μαγνητάκια.
Στην παρεούλα παίξαμε ένα παιχνίδι υποθέσεων… «αν η μαμά μου ήταν χρώμα θα ήταν…, αν ήταν λουλούδι…, αν ήταν καιρός…» και το κάθε παιδί έδινε τις δικές τους μοναδικές απαντήσεις. Τις απαντήσεις αυτές αποφασίσαμε να τις γράψουμε μέσα σε μία κάρτα που θα δίναμε στις μανούλες μας ώστε να μείνουν φυλαγμένες για πάντα.
Τέλος, ετοιμάσαμε όλοι μαζί την αφίσα για τα χρόνια πολλά. Στολίσαμε κάθε γράμμα της πρότασης «Χρόνια πολλά μαμά» με χρωματιστά χαρτάκια και ζωγραφίσαμε όλοι από ένα λουλούδι.
Το πρωί της Παρασκευής, μαζί με τα παιδιά στολίσαμε με μπαλόνια την αυλή μας, κρεμάσαμε την αφίσα, τοποθετήσαμε τα παγκάκια και τις καρέκλες και περιμέναμε τις μανούλες μας.
Ζητήσαμε από τις μαμάδες να φέρουν από μία φωτογραφία από όταν ήταν πιο μικρό το παιδί, ένα αγαπημένο του παραμύθι και ένα παιχνίδι που δύσκολα αποχωρίζεται. Κάθε μαμά, με την παρουσίαση των αντικειμένων μας έλεγε την «ιστορία» που κρύβεται πίσω από αυτά. Όλες ήταν τόσο όμορφες, γλυκές και συγκινητικές.
Με τη σειρά του το παιδί παρουσίαζε τα δώρα που της είχε φτιάξει και διάβαζε το εσωτερικό της κάρτας που είχε ετοιμάσει.
Η μικρή μας γιορτή έκλεισε με τραγούδι που μάθαμε ειδικά για τις μανούλες.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
Πάσχα και πασχαλινές δημιουργίες
Πλησιάζει η δεύτερη πιο μεγάλη γιορτή μετά την γιορτή των Χριστουγέννων. Στο νηπιαγωγείο μας, η προσέγγιση της θεματικής ενότητας έγινε με καταγραφή των απόψεων και επιθυμιών των παιδιών μας, για το τι γνωρίζουν και θυμούνται από άλλες χρονιές, τι θα ήθελαν να μάθουν καθώς και τι θα επιθυμούσαν να κάνουμε στην τάξη μας. Φυσικά, μας ζήτησαν πολλές πασχαλινές κατασκευές, να διαβάσουμε και να μάθουμε τι ακριβώς γιορτάζουμε, να βάψουμε τα δικά μας αυγά και να ψήσουμε τα δικά μας πασχαλινά κουλουράκια.
Έτσι λοιπόν, αφού εμπλουτίσαμε τον πίνακα συζήτησης στη γωνιά της παρεούλας με εικόνες της εκκλησίας μας και ανάλογο εποπτικό υλικό, ξεκινήσαμε διαβάζοντας και μαθαίνοντας τα θαύματα που έκανε ο Χριστός, διηγηθήκαμε τα Πάθη του Κυρίου και τα γεγονότα από την Ανάσταση του Λαζάρου ως την Ανάσταση του Κυρίου.
Τα παιδιά δημιούργησαν όμορφες πασχαλινές κατασκευές που ήταν όλες από ανακυκλώσιμα υλικά. Αρχικά, έφτιαξαν και ζωγράφισαν τις κάρτες που θα μετέφεραν πασχαλινές ευχές σε αγαπημένα τους πρόσωπα.
Φτιάξαμε τους πασχαλινούς μας κόκορες από ρολό κουζίνας και τα φαναράκια μας από άδεια μεταλλικά τενεκεδάκια.
Και φυσικά τα πασχαλινά μας καλαθάκια που θα μετέφεραν τις λιχουδιές που θα ετοιμάζαμε τις επόμενες μέρες.
Τηρήσαμε το έθιμο του Πάσχα μιας και ήταν επιθυμία των παιδιών που ήθελαν να ζυμώσουν τα δικά τους πασχαλινά κουλουράκια. Καθώς όμως, στις μαγειρικές δραστηριότητες μας αρέσει να έχουμε υποστήριξη και καθοδήγηση από τις μαμάδες μας, αυτό έγινε με την πολύτιμη βοήθεια της κυρίας Κωστουλέα που με μεγάλη προθυμία και χαρά μας επισκέφτηκε και με τους μικρούς μας μαθητές υπολόγισαν, ανάμειξαν και έπλασαν τα κουλουράκια, μοσχοβολίζοντας για άλλη μία φορά την τάξη μας με υπέροχες μυρωδιές.
Συζητήσαμε για το έθιμο των πασχαλινών αυγών και βάψαμε τα δικά μας κόκκινα αυγά.
Ζωγραφίσαμε την Σταύρωση του Χριστού.
και τέλος, γεμίσαμε τα καλαθάκια μας με πασχαλινά γλυκά και τα αυγά που βάψαμε.
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Η ώρα του παραμυθιού
Σήμερα, 2 Απριλίου είναι η Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Μια αγαπημένη μέρα για μικρούς και μεγάλους αναγνώστες, καθώς τιμάμε την ημέρα των παραμυθιών και ταξιδεύουμε στο μαγικό τους κόσμο.
Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον παραμυθά χάρη του οποίου καθιερώθηκε η συγκεκριμένη μέρα. Γνωρίσαμε τον Χανς Κριστιάν Άντερσεν, είδαμε τα παραμύθια που έχει γράψει, τα οποία ήταν γνωστά σε όλους και τα παιδιά μας αφηγήθηκαν την υπόθεση του κάθε παραμυθιού.
Εκτός από τον γνωστό παραμυθά, ένας άλλος γνωστός μυθογράφος είναι ο Αίσωπος με τους διδακτικούς του μύθους.
Καθώς ήταν και Πρωταπριλιά, η μέρα των μικρών, αθώων ψεμάτων, διαβάσαμε το μύθο «ο ψεύτης βοσκός» και ένα ακόμα, το « ο λαγός και η χελώνα», αυτή τη φορά όμως στα αλβανικά και επειδή, τα «γενέθλια» των παραμυθιών γιορτάζονται σε όλο το κόσμο.
Σε αυτό μας βοήθησε η μαμά ενός μαθητή μας, η κυρία Τζεκρέζι, την οποία ευχαριστούμε πολύ.
Τα παιδιά που έχουν ως μητρική γλώσσα τα αλβανικά ανέλαβαν ρόλο μεταφραστή και μετέφραζαν στους συμμαθητές τους κάθε πρόταση που μας διάβαζε η μαμά του μαθητή μας.
Στη συνέχεια, δραματοποιήσαμε το μύθο και όλοι με τη σειρά γίναμε χελώνες (μπρέσκα) και λαγοί (λέπουρι).
Οι υπόλοιποι φωνάζαμε στα αλβανικά ποιο ζωάκι θέλαμε να κερδίσει.
Στο τέλος της ημέρας, καθώς κάθε βιβλίο χρειάζεται το στολίδι του, φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες μας για να θυμόμαστε και να μην ξεχνάμε σε ποια σελίδα έχουμε σταματήσει το διάβασμα μας.
- 25 Μαρτίου
- 28η Οκτωβρίου 1940
- 3 Ιεράρχες
- Άνοιξη
- Απόκριες
- Γενέθλια
- Δεινόσαυροι
- Διαστημα – Πλανήτες
- Διδακτικές Επισκέψεις
- Δωρεές
- Η Αμυγδαλιά
- Η Γιορτή της Μητέρας
- Η Διατροφή
- Η Ελιά
- Η Θάλασσα του τόπου μας!
- Η Ορχήστρα των Πραγμάτων του Νηπιαγωγείου Αγίου Νικολάου!
- Καλοκαίρι
- Καλοκαιρινή Γιορτή
- Μαγικές Καρτέλες ως Εκπαιδευτικό Εργαλείο
- Μία Μέρα στο Νηπιαγωγείο
- Ο Χειμώνας …..
- Οι 4 εποχές στην αυλή μας και ο μικρός ελαιώνας του σχολείου μας
- Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας
- Παγκόσμιες Ημέρες
- Παραμύθια
- Πάσχα
- Πολυτεχνείο
- Πρωτες μέρες στην τάξη
- Συναισθήματα
- Σώμα και Αισθήσεις
- Τα Έντομα
- Τα χρώματα
- Το Παραμύθι ως Σχέδιο Εργασίας
- Φθινόπωρο
- Χειμώνας
- Χριστούγεννα
- Ψηφιακό Παραμύθι
















































































































Πρόσφατα σχόλια