Δωρεά στο Νηπιαγωγείο μας από γονέα

Ιούν 202220

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την οικογένεια Παυλάκη για τη δωρεά που πραγματοποίησαν στο νηπιαγωγείο μας αντικαθιστώντας τις κουρτίνες της τάξης. Η όψη όλης της τάξης άλλαξε και από το νέο σχολικό έτος οι μικροί μας μαθητές θα ευχαριστηθούν την προστασία τους  από την έντονη ηλιοφάνεια και θα παίζουν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον.

4 2

3 2

Οι καινούριες μας κουρτίνες

 

από κάτω από: Δωρεές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δωρεά στο Νηπιαγωγείο μας από γονέα    

Καλοκαιρινή γιορτή

Ιούν 202215

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της! Ύστερα από δύο χρόνια επιτέλους μπορέσαμε να γιορτάσουμε με τους μικρούς μας μαθητές τη λήξη της σχολικής χρονιάς και να μοιραστούμε με τους γονείς τις όμορφες εικόνες, τις αναμνήσεις και όσο μάθαμε τη χρονιά που μας πέρασε.

Η αποχαιρετιστήρια καλοκαιρινή γιορτή μας είχε θέμα «Ταξίδι στις αναμνήσεις της σχολικής χρονιάς». Τα ποιήματα που μοιράστηκαν στα παιδιά ήταν αυτοσχέδια λογάκια που δημιουργήθηκαν για αυτό το σκοπό και περιέγραφαν βασικά σημεία των δραστηριοτήτων μας όπως τις συνεργατικές δράσεις που υλοποιήθηκαν με τους γονείς των παιδιών μας, τις μεγάλες εθνικές και θρησκευτικές γιορτές, τις θεματικές από τα εργαστήρια δεξιοτήτων κλπ.

Διαλέξαμε με τα παιδιά την πρόσκληση της γιορτής και την χρωματίσαμε.

4 1

5 1

Οι προσκλήσεις μας καλούν να ταξιδέψουμε και να θυμηθούμε τις ωραίες στιγμές που περάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας.

Αποφασίσαμε όλοι μαζί ποια  τραγούδια  θα λέγαμε στη γιορτή μας και τα παιδιά διάλεξαν τα δικά τους αγαπημένα κομμάτια. Ύστερα από λίγες πρόβες έφτασε η μέρα που περιμέναμε…

168 19 1

Το σκηνικό της γιορτής μας

13
12 12 1Η γιορτή έληξε με δώρα για όλα τα παιδιά και ένα γευστικό και πλούσιο μπουφέ με λιχουδιές που μας έφεραν οι μανούλες.

6 1

7 1

Τα δωράκια των παιδιών

Έτοιμες και οι σακούλες με τους φακέλους των παιδιών, το ενθύμιο  και ένα αναμνηστικό δωράκι…

15 1

 

18 1

Τα αναμνηστικά που δόθηκαν στα παιδιά.

14Β

Καδράκι-κορνίζα για να βάλουν την αγαπημένη τους φωτογραφία

17 1

Οι σακούλες με τις εργασίες των μαθητών μας.

 

Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν ο αποχαιρετισμός με τα μεγάλα μας νηπιάκια που σαλπάρουν για το Δημοτικό. Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο σε όλα και καλή αντάμωση του χρόνου με τα μικρά μας!

Ευχές για ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και ξεκούραστο καλοκαίρι σε όλους!

 

από κάτω από: Καλοκαιρινή Γιορτή, Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλοκαιρινή γιορτή    

Επίσκεψη μελισσοκόμου στο νηπιαγωγείο μας

Ιούν 20222

Με μεγάλο ενθουσιασμό και χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τον πατέρα μίας μαθήτριας μας που είναι μελισσοκόμος, να μας μιλήσει για τις μέλισσες, να μας δείξει και να μας μάθει πολλά πράγματα.

Οι μικροί μας μαθητές, από την προηγούμενη μέρα είχαν σκεφτεί τι θα θέλαν να ρωτήσουν και καταγράψαμε τις ερωτήσεις τους ώστε να μην τις ξεχάσουμε. Ο κύριος Περδικέας, τον οποίο ευχαριστούμε, μας έλυσε όλες τις απορίες που είχαμε και μας έδειξε από κοντά όλα τα εργαλεία που χρειάζεται ένας μελισσοκόμος.

 

11

Κάποια από τα εργαλεία του μελισσοκόμου

Με τη μικρή του βοηθό, μας έδειξε τη στολή ενός μελισσοκόμου, τον καπνιστήρα  που χρησιμεύει για να ζαλίζει τις μέλισσες, την κυψέλη και πως είναι από μέσα.

6

17

Η στολή του μελισσοκόμου και η μικρή βοηθός εν δράσει

19

Τα παιδιά επεξεργάζονται από κοντά τη στολή

Τα παιδιά γνώριζαν ήδη πολλά πράγματα γύρω από τις μέλισσες, για την κοινωνία τους, για τον κύκλο ζωής τους και την ιεραρχία τους μέσα σε μία κυψέλη. Όμως πρώτη φορά έβλεπαν από κοντά τα αυγά των μελισσών, πώς είναι διαμορφωμένη μία κηρήθρα με τα εξάγωνα κελιά της, πού γεννά η βασίλισσα και πού γεμίζουν με μέλι και γύρη.

4

Πρώτα ζαλίζουμε τις μέλισσες με τον καπνό

 

9

Παρατηρούμε τα αυγά των μελισσών μέσα στην κυψέλη

7

Φυσικά, είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν γευστικό μέλι απευθείας από την κηρήθρα, να την πιάσουν και να την μυρίσουν.

10 5

18

Παρατηρούμε, μυρίζουμε και πιάνουμε το κερί της μέλισσας

Αφού ευχαριστήσαμε τον κύριο Περδικέα για την επίσκεψη και για τα όσα μας έμαθε, πήραμε τους μαρκαδόρους μας και ζωγραφίσαμε αυτό που μας άρεσε περισσότερο από όλη τη μέρα.

8

Ζωγραφίζω τι μου άρεσε από τη σημερινή επίσκεψη

Φτιάξαμε τη δική μας κυψέλη από ανακυκλώσιμα υλικά και μελισσούλες που αγαπάμε πολύ!

1 1

Η κυψέλη μας

14 1

Τα μελισσάκια μας

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη μελισσοκόμου στο νηπιαγωγείο μας    

Γιορτή της μητέρας

Μάι 20227

Η γιορτή της μητέρας πλησιάζει και στο νηπιαγωγείο μας θελήσαμε να την γιορτάσουμε μαζί με τις μαμάδες μας. Τις προηγούμενες μέρες είχαμε να ετοιμάσουμε πολλά πράγματα για να είναι όλα έτοιμα.

Αρχικά, συζητήσαμε για το τι δώρα θα θέλαμε να δώσουμε στις μανούλες μας και αφού συμφωνήσαμε, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας το πορτρέτο τους.  Τα παιδιά αποτύπωσαν με υπέροχο τρόπο την κάθε προσωπογραφία και ζωγράφισαν μοναδικά τις μανούλες τους.

 

4 1 5 6 1

7

Τα πορτρέτα των μαμάδων μας

Το δεύτερο δωράκι που ετοίμασαν οι μικροί μας μαθητές ήταν ένα χειροποίητο μαγνητάκι με shrink paper. Τα παιδιά ζωγράφισαν με μαρκαδόρους στο  θερμοσυρρικνούμενο χαρτί, (το οποίο όταν ψήνεται έχει την ιδιότητα να μικραίνει στο μισό μέγεθος από το αρχικό) και αφού κρύωσαν κολλήσαμε τα μαγνητάκια.

3 1

Οι ζωγραφιές μας που έγιναν μαγνητάκια

Στην παρεούλα παίξαμε ένα παιχνίδι υποθέσεων… «αν η μαμά μου ήταν χρώμα θα ήταν…, αν ήταν λουλούδι…, αν ήταν καιρός…» και το κάθε παιδί έδινε τις δικές τους μοναδικές απαντήσεις. Τις απαντήσεις αυτές αποφασίσαμε να τις γράψουμε μέσα σε μία κάρτα που θα δίναμε στις μανούλες μας ώστε να μείνουν φυλαγμένες για πάντα.

10 11 13

8

9

Οι κάρτες μας

Τέλος, ετοιμάσαμε όλοι μαζί την αφίσα για τα χρόνια πολλά. Στολίσαμε κάθε γράμμα της πρότασης «Χρόνια πολλά μαμά» με χρωματιστά χαρτάκια και ζωγραφίσαμε όλοι από ένα λουλούδι.

1 1

2 1

Στολίζοντας γράμματα για την αφίσα

14

Έτοιμη η αφίσα μας!

Το πρωί της Παρασκευής, μαζί με τα παιδιά στολίσαμε με μπαλόνια την αυλή μας, κρεμάσαμε την αφίσα, τοποθετήσαμε τα παγκάκια και τις καρέκλες και περιμέναμε τις μανούλες μας.

15

Ζητήσαμε από τις μαμάδες να φέρουν από μία φωτογραφία από όταν ήταν πιο μικρό το παιδί, ένα αγαπημένο του παραμύθι και ένα παιχνίδι που δύσκολα αποχωρίζεται. Κάθε μαμά,  με την παρουσίαση των αντικειμένων μας έλεγε την «ιστορία» που κρύβεται πίσω από αυτά. Όλες ήταν τόσο όμορφες, γλυκές και συγκινητικές.

17 19 20 21 22 23 24 25 28

29

Παρουσιάζοντας φωτογραφίες, αγαπημένα παραμύθια και παιχνίδια

Με τη σειρά του το παιδί παρουσίαζε τα δώρα που της είχε φτιάξει και διάβαζε το εσωτερικό της κάρτας που είχε ετοιμάσει.

16 2620220506 13023430

32

31

27

Παρουσιάζοντας τα δώρα που έφτιαξαν για τις μαμάδες

Η μικρή μας γιορτή έκλεισε με τραγούδι που μάθαμε ειδικά για τις μανούλες.

33

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

 

από κάτω από: Η Γιορτή της Μητέρας, Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γιορτή της μητέρας    

Καλή Πρωτομαγιά!

Μάι 20223

 

2 3 4 5 2

6

Φτιάχνοντας το πρωτομαγιάτικο στεφάνι μας.

1

Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!

Τα παιδιά μας και εμείς ευχόμαστε καλό μήνα σε όλους!

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή Πρωτομαγιά!    

Πάσχα και πασχαλινές δημιουργίες

Απρ 202218

Πλησιάζει η δεύτερη πιο μεγάλη γιορτή μετά την γιορτή των Χριστουγέννων. Στο νηπιαγωγείο μας, η προσέγγιση της θεματικής ενότητας έγινε με καταγραφή των απόψεων και επιθυμιών των παιδιών μας, για το τι γνωρίζουν και  θυμούνται από άλλες χρονιές, τι θα ήθελαν να μάθουν καθώς και τι θα επιθυμούσαν να κάνουμε στην τάξη μας. Φυσικά, μας ζήτησαν πολλές πασχαλινές κατασκευές, να διαβάσουμε και να μάθουμε τι ακριβώς γιορτάζουμε, να βάψουμε τα δικά μας αυγά και να ψήσουμε τα δικά μας πασχαλινά κουλουράκια.

Έτσι λοιπόν, αφού εμπλουτίσαμε τον πίνακα συζήτησης στη γωνιά της παρεούλας με εικόνες της εκκλησίας μας και ανάλογο εποπτικό υλικό, ξεκινήσαμε διαβάζοντας και μαθαίνοντας τα θαύματα που έκανε ο Χριστός, διηγηθήκαμε τα Πάθη του Κυρίου και τα γεγονότα από την Ανάσταση του Λαζάρου ως την Ανάσταση του Κυρίου.

Τα παιδιά δημιούργησαν όμορφες πασχαλινές κατασκευές που ήταν όλες από ανακυκλώσιμα υλικά. Αρχικά, έφτιαξαν και ζωγράφισαν τις κάρτες που θα μετέφεραν πασχαλινές ευχές σε αγαπημένα τους πρόσωπα.

4 1 3 1 2 1

1 1

Οι πασχαλινές μας κάρτες από φίλτρο του καφέ

Φτιάξαμε τους πασχαλινούς μας κόκορες από ρολό κουζίνας και τα φαναράκια μας από άδεια μεταλλικά τενεκεδάκια.

5 1

 

6 1

Κοκοράκια από ρολό κουζίνας

 

8 1 9 1 11 13

7 2

Φαναράκια από αλουμινένια τενεκεδάκια

Και φυσικά τα πασχαλινά μας καλαθάκια που θα μετέφεραν τις λιχουδιές που θα ετοιμάζαμε τις επόμενες μέρες.

46

Καλαθάκι

Τηρήσαμε το έθιμο του Πάσχα μιας και ήταν επιθυμία των παιδιών που ήθελαν να ζυμώσουν τα δικά τους πασχαλινά κουλουράκια. Καθώς όμως, στις μαγειρικές δραστηριότητες μας αρέσει να έχουμε υποστήριξη και καθοδήγηση από τις μαμάδες μας, αυτό έγινε με την πολύτιμη βοήθεια της κυρίας Κωστουλέα που με μεγάλη προθυμία και χαρά μας επισκέφτηκε και με τους μικρούς μας μαθητές υπολόγισαν, ανάμειξαν και έπλασαν τα κουλουράκια, μοσχοβολίζοντας για άλλη μία φορά την τάξη μας με υπέροχες μυρωδιές.

27 29 3031 33 34 36 37 38 39 40

41

Έτοιμα να μπουν στα καλαθάκια μας

Συζητήσαμε για το έθιμο των πασχαλινών αυγών και βάψαμε τα δικά μας κόκκινα αυγά.

 

21 22 23 24 25 26

Ζωγραφίσαμε την Σταύρωση του Χριστού.

18

 

και τέλος, γεμίσαμε τα καλαθάκια μας με πασχαλινά γλυκά και τα αυγά που βάψαμε.

43 4544

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας, Πάσχα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πάσχα και πασχαλινές δημιουργίες    

Η ώρα του παραμυθιού

Απρ 20222

Σήμερα,  2 Απριλίου είναι η Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου. Μια αγαπημένη μέρα για μικρούς και μεγάλους αναγνώστες, καθώς τιμάμε την ημέρα των παραμυθιών και ταξιδεύουμε στο μαγικό τους κόσμο.

Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στον παραμυθά χάρη του οποίου καθιερώθηκε η συγκεκριμένη μέρα. Γνωρίσαμε τον Χανς Κριστιάν Άντερσεν, είδαμε τα παραμύθια που έχει γράψει, τα οποία ήταν γνωστά σε όλους  και τα παιδιά μας αφηγήθηκαν την υπόθεση του κάθε παραμυθιού.

Εκτός από τον γνωστό παραμυθά, ένας άλλος γνωστός μυθογράφος είναι ο Αίσωπος με τους διδακτικούς του μύθους.

Καθώς ήταν και Πρωταπριλιά, η μέρα των μικρών, αθώων ψεμάτων, διαβάσαμε το μύθο  «ο ψεύτης βοσκός» και ένα ακόμα, το « ο λαγός και η χελώνα», αυτή τη φορά όμως στα αλβανικά και επειδή, τα «γενέθλια» των παραμυθιών γιορτάζονται σε όλο το κόσμο.

Σε αυτό μας βοήθησε η μαμά ενός μαθητή μας, η κυρία Τζεκρέζι, την οποία ευχαριστούμε πολύ.

1

Τα παιδιά που έχουν ως μητρική γλώσσα τα αλβανικά ανέλαβαν ρόλο μεταφραστή και μετέφραζαν στους συμμαθητές τους κάθε πρόταση που μας διάβαζε η μαμά του μαθητή μας.

Στη συνέχεια, δραματοποιήσαμε το μύθο και όλοι με τη σειρά γίναμε χελώνες (μπρέσκα) και λαγοί (λέπουρι).

2

3

Δραματοποίηση παραμυθιού

Οι υπόλοιποι φωνάζαμε στα αλβανικά ποιο ζωάκι θέλαμε να κερδίσει.

Στο τέλος της ημέρας, καθώς κάθε βιβλίο χρειάζεται το στολίδι του, φτιάξαμε τους σελιδοδείκτες μας για να θυμόμαστε και να μην ξεχνάμε σε ποια σελίδα έχουμε σταματήσει το διάβασμα μας.

8

9

οι σελιδοδείκτες μας

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ώρα του παραμυθιού    

Χελιδονάκι μου μικρό…

Απρ 20222

Από πάνω σαν τηγάνι,

από κάτω σαν βαμβάκι

και από πίσω σαν ψαλίδι.

Τι είναι;

Όμορφα πουλιά που μας φέρνουν την άνοιξη! Και ποιος δεν ξέρει για αυτά!

Στο νηπιαγωγείο μας θέλαμε να γνωρίσουμε και να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τα χελιδόνια.

Έτσι λοιπόν διαβάσαμε και μάθαμε κάποια πράγματα για τα χελιδόνια, είδαμε φωτογραφίες, παρακολουθήσαμε βίντεο με θέμα τη ζωή των χελιδονιών, για το πως φτιάχνουν τη φωλιά τους και πως ταΐζουν τα μικρά τους.

Παίξαμε με τη λέξη χελιδόνι κάνοντας αναγραμματισμό, βρήκαμε και είπαμε λέξεις που ξεκινάμε από τις φωνούλες χα, χε,χο,χι.

Διαπιστώσαμε πως για να φτιαχτεί μία φωλιά δεν είναι κάτι εύκολα για τα χελιδόνια και για να τους βοηθήσουμε αφήσαμε τα μαρτάκια μας στα κλαδιά μίας δάφνης, τηρώντας το έθιμο που θέλει να τα αφήνουμε πάνω σε μια τριανταφυλλιά ώστε να τα βρουν και να φτιάξουν τις φωλιές τους.

7 1

4

Αφήνουμε τα μαρτάκια μας για να τα βρουν τα χελιδόνια

Επίσης, φτιάξαμε την κατασκευή μας: ανοιξιάτικα στεφάνια με λουλούδια, χελιδόνι και ένα μικρό ποιηματάκι για να στολίσει το δωμάτιο κάθε παιδιού.

5

6

Τα στεφάνια της άνοιξης

 

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χελιδονάκι μου μικρό…    

25η Μαρτίου

Μαρ 202225

Η μέρα αυτή αποτελεί διπλή γιορτή για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική καθώς γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και Εθνική γιατί σηματοδοτεί την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Στο νηπιαγωγείο μας αναφερθήκαμε στα γεγονότα της εποχής, γνωρίσαμε τους ήρωες της Επανάστασης, ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια που γράφτηκαν για τα ιστορικά γεγονότα του 1821.

Είδαμε την ιστορία της Επανάστασης μέσα από πίνακες. Αναγνωρίσαμε πορτρέτα ηρώων, σχολιάσαμε αυτό που βλέπαμε στους πίνακες, μαντεύαμε τι συμβαίνει, σε ποιο ιστορικό γεγονός αναφέρεται ο πίνακας, μιλήσαμε για το ντύσιμο των ηρώων και τις εκφράσεις τους.

Μέσα από τους πίνακες γνωρίσαμε τις Σουλιώτισσες, την πράξη αυτοθυσίας τους και το χορό του Ζαλόγγου.

Μεγάλη εντύπωση έκανε στους μικρούς μας μαθητές ο πίνακας του Νικόλαου Γύζη «Το κρυφό σχολείο». «Τι κάνουν;» «Ποιοι είναι αυτοί;» «Γιατί είναι σκοτεινά;» Με αφορμή τον πίνακα συζητήσαμε για το πώς ζούσαν τα παιδιά εκείνα τα χρόνια, πώς μπορεί να ένιωθαν και πώς θα νιώθαμε εμείς αν ήμασταν εκεί. Τέλος, ζωγραφίσαμε τους δικούς μας πίνακες με το κρυφό σχολειό.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της θεματικής ενότητας δημιουργήσαμε διάφορες κατασκευές και ζωγραφιές. Ορισμένες από αυτές είναι …

1 3

2 3

 Τα ποιήματα των παιδιών σε τσαρούχια

 

5 2

6 2

Τα φέσια μας

 

8 2

Οι σημαίες του 1821

3 3

Τσολιάδες από σχήματα

Φυσικά, δεν ξεχάσαμε να φτιάξουμε μία δημιουργία για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου.

 

9 2

Η μέρα της γιορτής έφτασε…αφού απαγγείλαμε με καμάρι και περηφάνια τα ποιήματά μας, είπαμε τραγούδια και τον Εθνικό μας Ύμνο, πήραμε τις σημαίες μας στο χέρι και παρελάσαμε προς τιμή των Ηρώων του 1821.

10 2

Η παρέλαση μας

από κάτω από: 25 Μαρτίου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 25η Μαρτίου    

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Μαρ 202213

Προσεγγίσαμε το θέμα της σχολικής βίας μέσα από την εκπαιδευτική ιστορία Όλιβερ Μπάτον που είδαμε σε βίντεο (https://www.youtube.com/watch?v=qvmBbdNzJJU) .

Συζητήσαμε για αυτό που συμβαίνει στον ήρωα της ιστορίας, σχολιάσαμε τα συναισθήματα που είχε στην αρχή και για το πως ένιωσε στο τέλος. Ζωγραφίσαμε πως νιώθουν τα παιδιά όταν παίζουν με τους φίλους τους και πως όταν μαλώνουν.

3 2

2 220220310 131640

 

Ομόφωνα τα παιδιά συμφώνησαν πως δεν είναι όμορφο και σωστό να κοροϊδεύουν και να πειράζουν όποιον είναι διαφορετικός από άλλους και όπως είπαν, τους φίλους μας πρέπει να τους αγαπάμε και ποτέ να μην τους χτυπάμε.

Έτσι και εμείς φτιάξαμε το καρδουλόδεντρο της φιλίας και ζωγραφίσαμε τους φίλους μας για να μην ξεχνάμε πόσο τους αγαπάμε.

1 2

Το καρδουλόδεντρο της φιλίας !

 

από κάτω από: Οι γωνιές ενθάρρυνσης και δημιουργίας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
Φεβρουάριος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

Μικρός Αναγνώστης

Παραμύθια και άλλα πολλά...

Παραμύθια και άλλα πολλά...

Αερόστατο

Αερόστατο

Διαδικτυακή Πύλη Ψυχαγωγίας και Μάθησης για μικρά παιδιά

Μαθαίνω για το Σεισμό!

Μαθαίνω για το Σεισμό!

Ανακύκλωση

Ανακύκλωση

Παιχνίδι για την Ανακύκλωση

Το παιδικό Ραδιόφωνο Στο Ιnternet

Το παιδικό Ραδιόφωνο Στο Ιnternet

Εθνική Δράση Υγείας Για Τη Ζωή Των Νέων

Ιστορικό

Πρόσφατα σχόλια

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Η βιβλιοθήκη

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

Δεν είναι Παραμύθι…

Δεν είναι Παραμύθι…

Ανακύκλωση Συσκευών

Γερά Δόντια

Γερά Δόντια

Παιχνίδια- Τραγούδια - Video

STOP ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

STOP ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

STOP ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων