Με αφορμή ένα παραμύθι
PETE THE CAT: I love my white shoes
- Πριν διαβάσουμε την ιστορία κάνουμε ερωτήσεις σχετικά με τον Πιτ για επανάληψη του λεξιλογίου π.χ. What colour is Pete/his eyes/his shoes? How many eyes/ears/legs/tails has he got? Is he a dog /sheep/cow…?
- Διαβάζουμε την ιστορία και ρωτάμε κάθε φορά τι χρώμα γίνονται τα παπούτσια του Πιτ .Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να τραγουδάμε το τραγούδι του κάθε φορά που αλλάζει το χρώμα.
3.Βλέπουμε το βίντεο με την ιστορία και τραγουδάμε.
4.Διηγούμαστε την ιστορία και βάζουμε τις εικόνες με τις φράουλες κλπ κάτω. Κάθε παιδί βάζει τις πατημασιές του Πιτ στο σωστό χρώμα (π.χ. κόκκινες όταν πατάει τις φράουλες κλπ). Κάθε φορά φωνάζουμε και διαφορετικό παιδί να αλλάξει το χρώμα των παπουτσιών του.
5.Φύλλο εργασίας με το αποτύπωμα του χεριού τους για να φτιάξουν τον Πιτ με τα παπούτσια του.