Δράση με τίτλο :”Νοιάζομαι και Δρώ, χριστουγεννιάτικες μελωδίες σκορπώ”

Δράση στα πλαίσια των Χριστουγέννων

με τίτλο Νοιάζομαι και Δρώ, χριστουγεννιάτικες μελωδίες σκορπώ”

Σύμφωνα με το όραμα του σχολείου μας για άνοιγμα στην κοινωνία και επειδή η ενσυναίσθηση πρέπει να είναι μέρος της παιδαγωγικής διαδικασίας διότι ένας από τους σκοπούς της εκπαίδευσης είναι και η συναισθηματική καλλιέργεια του ατόμου, αποφασίσαμε στα πλαίσια των δράσεών μας με τον ερχομό των Χριστουγέννων που είναι έκφραση φροντίδας και το «νοιάζομαι» για τον άλλο ,να επισκεφτούμε τον χώρο σας για να ενισχύσουμε το ψυχικό δέσιμο,το χτίσιμο σχέσεων, την ακρόαση και την φροντίδα για τον άλλο.Θα θέλαμε να δεχτείτε την πρόσκλησή μας και να μας απαντήσετε .
Ευχαριστούμε εκ των προτέρων

Με αυτό το mail προς το Ανοικτό Κέντρο ημέρας Τρικάλων  και αφού πήραμε την απάντηση πραγματοποιήθηκε η δράση μας με επιτυχία .Το μήνυμα που πέρασε στα μικρά παιδιά είναι το νοιάξιμο και το δρώ όπως μπορώ για τον ”άλλον”τον συνάνθρωπό μας!.

Επισκεφτήκαμε τους χώρους ,είπαμε τα κάλαντα δώσαμε και πήραμε ευχές και δωράκια ! Ευχαριστούμε την Υπεύθυνη κ.Μουστάκα για την ξενάγηση και την προσφορά της καθώς και τον Δήμαρχο γιατί είναι παρήγορο ότι οι δήμοι κάνουν σημαντική προσπάθεια προς την κατεύθυνση αυτή. Η χειρότερη μορφή αναλγησίας της πολιτείας απέναντι στους πολίτες της, είναι να υπάρχουν άνθρωποι άστεγοι. Άνθρωποι που ζουν μέσα σε χαρτόκουτα, κάτω από γέφυρες και σε παγκάκια, ενώ δίπλα μας υπάρχουν ένα σωρό κτίρια που θα μπορούσαν να μετατραπούν σε ξενώνες που θα έκαναν τους άτυχους αυτούς συμπολίτες μας να ζουν ανθρώπινα.

Το Ανοιχτό Κέντρο Ημέρας Αστέγων αποτελεί ανοικτή δομή άμεσης πρόσβασης για την αντιμετώπιση των βασικών αναγκών των αστέγων. Παρέχει υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής στήριξης, πρωτοβάθμιας υγειονομικής φροντίδας, ατομικής φροντίδας και υγιεινής, καθώς και διασύνδεσης με υπηρεσίες στέγασης, σίτισης, ψυχολογικής υποστήριξης, νομικής συνδρομής, συμβουλευτικής, υγείας, πρόνοιας, κοινωνικής και εργασιακής επανένταξης.όταν Γυρίσαμε στο σχολείο ολοκληρώσαμε την δράση κάνοντας ένα μικρό progect με θέμα την αποδοχή ,την συμπερίληψη, και τα ανθρώπινα δικαιώματα  εντάσσοντας την δράση και στα εργαστήρια δεξιοτήτων .

 

. κεντρο ημεραςκεντρο ημερας1κεντρο ημερας

1 1

.jpg.jpg.jpg.jpg20221216 110033

Χριστουγεννιάτικο Bazar 2022

Δημιουργικές αλλά & πρωτότυπες οι κατασκευές για το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ που έγιναν με μεγάλη επιτυχία, από το Σύλλογο Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου Αγίου Κωνσταντίνου Τρικάλων, που θα γίνει στο χώρο του σχολείου μας την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 11:00π.μ. για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Οι μαθητές, με την βοήθεια των νηπιαγωγών , της σχολικής μας νοσηλεύτριας αλλά και των εθελοντών γονιών έβαλαν την φαντασία τους να δουλέψει και το αποτέλεσμα ήταν μοναδικό!!!

3bazarbazarbazar.jpg1

bazar4bazar6

1

bazar KATASKEYH

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ !!

afisa bazar page 0001

Ημέρα αποταμίευσης 31 Οκτωβρίου 2022

Ημέρα αποταμίευσης και  στο Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου  μιλήσαμε για την αξία της αποταμίευσης στη ζωή μας ,γνωρίσαμε τα νομίσματα και χαρτονομίσματα της Ελλάδας .Κάναμε μαθηματικά και μας βοήθησε σ’αυτό ο παππούς  στο παρακάτω βίντεο

Ο Τίτο πηγαίνει βόλτα με τον Παππού του στο Μουσείο και καλείται να βγάλει εισιτήρια. Στο ταμείο έρχεται σε επαφή με τα χαρτονομίσματα, τα κέρματα, τα ρέστα και κατανοεί την αξία των χρημάτων αλλά και της Αποταμίευσης. Αφού δείτε το επεισόδιο μπορείτε να παίξετε Tίτο – Quiz: Θα το βρείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://youtu.be/3SlT0nvnwuQ Δημιουργία: Ευγενία Σιαμπανοπούλου https://blogs.e-me.edu.gr/siamanop/%c…

Φτιάξαμε και την κατασκευή μας με το σύνθημα:η κοιλίτσα μου πεινά και ευρώ ζητά!!

Μάθαμε την παροιμία:φασούλι το φασούλι  γεμίζει το σακούλι!!

 

20221031 154518
Ημέρα αποταμίευσης-η κατασκευή μας !

20221031 155244 20221031 155254

Μάθαμε τι σημαίνει η λέξη ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ,διαπιστώσαμε ότι αποτελείται από δύο λέξεις ΑΠΟ και ΤΑΜΕΊΟ και έτσι γνωρίσαμε τις ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ

Βρήκαμε τα γράμματα  από την γωνιά της γραφής και συνθέσαμε την λέξη

 

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2022

C kef1 en1 agiasmos.png teaser

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Ο Αγιασμός για την φετινή χρονιά θα γίνει

την Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2022,  ώρα 10 π.μ.

στο προαύλιο χώρο  του σχολείου .

θα ακολουθήσει μια ολιγόωρη ενημέρωση σχετικά με την λειτουργία τ0υ σχολείου και θα γίνει αποχώρηση . Από την Τρίτη  το πρόγραμμα θα γίνει κανονικά.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

1.ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 13:00

2. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 16:00

3. ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 17:30

Παρακαλούμε:

  • Όλους τους αγαπητούς γονείς να τηρούν τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
  • Τα παιδιά κατά την προσέλευση να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό της τάξης από τον υπεύθυνο συνοδό τους.
  • Κατά την αποχώρηση των νηπίων εκτός από τον γονέα/κηδεμόνα ή τον αντικαταστάτη που έχει ορισθεί σε σχετική υπεύθυνη δήλωση, κανένας άλλος δεν μπορεί να παραλάβει το παιδί εκτός από ιδιαίτερες περιπτώσεις και κατόπιν  τηλεφωνικής συνεννόησης με την/τον νηπιαγωγό .Σε αυτήν την περίπτωση   ο συγκεκριμένος ενήλικας που θα παραλαμβάνει το παιδί θα πρέπει να έχει μαζί του αστυνομική ταυτότητα. Ανήλικο αδερφάκι δεν μπορεί να παραλαμβάνει το παιδί.

Σημαντική επισήμανση: Η αποχώρηση νωρίτερα του ωραρίου απαγορεύεται. Μπορεί να γίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του μαθητή (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητή, υπεύθυνη δήλωση )

ΓΕΥΜΑΤΑ

Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για την εξυπηρέτησή τους στα γεύματα:

  • ένα μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό ή παγουρίνο με όνομα γραμμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο.
  • το ταπεράκι με το δεκατιανό
  • πετσετούλα για κάθε γεύμα (δεκατιανό/μεσημεριανό)  στην ανάλογη τσάντα(2)
  • κουτάλι ή πιρούνι για το μεσημεριανό φαγητό (αφορά τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος).
  • Το γεύμα του ολοημέρου  μπαίνει  σε ξεχωριστή μικρή  τσάντα με όλα τα απαραίτητα.(το ταπεράκι θα είναι για φούρνο μικροκυμάτων με όνομα γραμμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο))

Τροφές που καλό είναι να προτιμώνται: Λευκό γιαούρτι, φρούτα, σπιτικά σάντουιτς,τοστ, σπιτικές πίτες, σπιτικά γλυκά, μαγειρεμένα φαγητά .

Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται: Κρουασάν, σοκολατοειδή, περιπτεροειδή, έτοιμα γλυκά, τυποποιημένες τροφές, σταφύλι, κεράσια και ξηροί καρποί.

Σημαντικό: όλα τα είδη διατροφής των παιδιών που βγαίνουν από την τσάντα τους και τοποθετούνται στο ψυγείο, πρέπει απαραιτήτως να γράφουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να αναγράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο μεταλλικό κατσαρολάκι  φαγητού του παιδιού και σε οποιοδήποτε άλλο είδος εξυπηρέτησης στο φαγητό (παγουρίνο κτλ). Το κατσαρολάκι  με το μεσημεριανό φαγητό και την σαλάτα, τοποθετείται μέσα στο ψυγείο  από το πρωί.

 Ενδυμασία: Στο νηπιαγωγείο παίζουμε, κυλιόμαστε, εργαζόμαστε με μπογιές ή άλλα υλικά. Έτσι είναι πολύ εύκολο να λερωθούμε.

  • Ø  Καλό θα είναι λοιπόν τα παιδιά να έρχονται με απλά και άνετα ρούχα και παπούτσια( κατά προτίμηση κλειστά πάνινα με βέλκρο)  που δεν εμποδίζουν την
    • κίνηση.
    • Ø  Αποφεύγουμε τα πολύτιμα αντικείμενα (σταυρούς, αληθινά κοσμήματα, αλυσίδες). Είναι εύκολο να χαθούν και επίσης μπορεί να προκαλέσουν πνιγμούς σε ενδεχόμενο αδέξιο τράβηγμα.
    • Ø  Δε φοράμε τιράντες και ζώνες που έχουν δυσκολία αφαίρεσης κατά την εξυπηρέτησή μας στην τουαλέτα
    • Ø  Τα μπουφάν να αναγράφουν το όνομα του παιδιού στην ετικέτα  και να έχουν κρεμαστάρια καθώς εύκολα μπορεί να μπερδευτούν
    • Αυτοεξυπηρέτηση: Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο εξυπηρετούνται μόνα τους στην τουαλέτα. Μια αλλαξιά ρούχα( ανάλογα  για  την εποχή )για ενδεχόμενα ατυχήματα καλό είναι να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού .
    • Ύπνος – Ξεκούραση: Για την ώρα της ξεκούρασης στο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ-ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ  (Θα γίνει ενημέρωση)
    • Ασφαλής συνύπαρξη
      • Δεν συμβουλεύουμε τα παιδιά να ανταποδίδουν κάποιο χτύπημα ή σπρώξιμο που δέχτηκαν. Οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει λύνεται από τα παιδιά με τους χειρισμούς της/του νηπιαγωγού.
      • Παροτρύνουμε το παιδί να μιλά στη/στον νηπιαγωγό της τάξης για οτιδήποτε το απασχόλησε ή το ενόχλησε. Αν κάτι παραμένει μυστικό, δε μπορεί και να λυθεί.
      • Από τη μεριά μας παροτρύνουμε τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς να μην εκθέτουν τον εαυτό τους για κανέναν λόγο σε καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.
      • Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ανεπιθύμητους επισκέπτες. Οι ψείρες πηγαίνουν συνήθως στα καθαρά κεφάλια. Δε ντρεπόμαστε να ενημερώσουμε
        • την/τον νηπιαγωγό αν έχουμε εντοπίσει ψείρες στο παιδί μας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις και στους άλλους γονείς.
        • Ενημερώνουμε την νηπιαγωγό για οτιδήποτε θεωρείται σημαντικό που έχει σχέση με την υγεία ή την ψυχολογία του νηπίου π.χ αλλεργίες, φόβοι κ.α.
        • Σε περίπτωση ασθένειας ενημερώνουμε άμεσα το νηπιαγωγείο και το παιδί παραμένει στο σπίτι μέχρι να αναρρώσει πλήρως. Φαρμακευτική αγωγή δεν δίνεται από την/τον νηπιαγωγό.

        Προσοχή!!! Δε φέρνουμε μέσα στην τσάντα μας παιχνίδια ή όποιο άλλο αντικείμενο από το σπίτι παρά μόνο αν το έχει προηγουμένως ζητήσει  η/ο νηπιαγωγός.

        Προσέχουμε

        • Την κατάλληλη ψυχολογική προετοιμασία του παιδιού ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες παραμονής τους στο νηπιαγωγείο.
        • Να ενημερώνουμε το νηπιαγωγείο σε περίπτωση αλλαγής στα τηλέφωνα επικοινωνίας
        • Τις ανακοινώσεις στον πίνακα ανακοινώσεων ή αυτές που θα σας δίνονται προσωπικά η στέλνονται με mail(θερμή παράκληση να ανοίγονται τα mail γιατί  αποτελεί σαφή υποχρέωση των γονιών  )
        • Για το διευρυμένο ολοήμερο τμήμα,  θα ακολουθήσει ενημέρωση.

        ΤΗΛ ΣΧΟΛΕΙΟΥ : 24310 28652

        ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ  ΧΡΟΝΙΑ

    • Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ Ο ΣΎΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Καλοκαιρινή γιορτή με την λήξη της σχολικής χρονιάς 2021-22

Με την λήξη του σχολικού έτους ,τα πρωινά τμήματα παρουσίασαν τα εργαστήρια δεξιοτήτων με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές. Μέσα απο το πρόγραμμα <<ΝΗΠΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ >>

τα νήπια καταφεραν να αποκτήσουν τις έννοιες του Αλληλοσεβασμού και σεβασμού της
διαφορετικότητας, συνεργασίαςυνεργατικότητας,
αντιμετώπισης διακρίσεων κοινωνικής ευαισθησίας,
και δημοκρατικής παιδείας

σχολείου2.jpg4

σχολείου ρουλα.jpg3

σχολείου2σχολείου ρουλα

Σε ένα έντονα φορτισμένο συναισθηματικά κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή Αποφοίτησης του ολοήμερου τμήματος  του Νηπιαγωγείου μας και η μικρή τους γιορτούλα με τίτλο <<ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ>>

Κατάφεραν να  ζωντανέψουν με μικρούς ρόλους , σύντομες αφηγήσεις  και ποιήματα, σκηνές από δραστηριότητες στην τάξη , απο τις θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων, να αναπολήσουν τις όμορφες στιγμές της σχολικής τους ζωής και να ονειρευτούν καλοκαιρινές αποδράσεις ,με την υπόσχεση να ξαναβρρεθούν  στο μέλλον.

Η ώρα του αποχαιρετισμού, γεμάτη από ανάμεικτα συναισθήματα: γλυκιά νοσταλγία για όσα γέλια και δάκρυα μοιραστήκαμε, πικρία για τη ζεστή αγκαλιά που χάνουμε, αισιοδοξία κι ελπίδα για τους νέους ορίζοντες που ανοίγονται.

Με χαρά και περηφάνεια  οι “μικροί απόφοιτοί” μας, έφτιαξαν μια γιορτή γεμάτη ενέργεια, λάμψη, χορό, τραγούδι πολλά χαμόγελα και κατάφεραν να μας συγκινήσουν με τις ικανότητές τους.

Φεύγουν για το μεγάλο σχολείο  με την Ευχή όλων μας  ,οι αναμνήσεις  να μείνουν για πάντα ζωντανές και να τους συνοδεύουν σε κάθε μονοπάτι της ζωής τους. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια στο μαγικό ταξίδι της γνώσης,της φιλίας, του μοιράσματος, της Εκπαίδευσης!

Αποχαιρετήσαμε και τα μικρά μας παιδιά με την ευχή να έχουν ένα όμορφο καλοκαίρι και να ανταμώσουμε πάλι το Σεμπτέμβρη

0 02 05 bfdec4152051cf2e0046f9465905096ef310959391cce0db3e774c09c348f02f b201152f7f8d90d1

είπαμε ποιήματα…

Viber 2022 09 16 01 38 30 469

γίναμε ζαχαροπλάστες …

Viber 2022 09 16 01 38 32 242 Viber 2022 09 16 01 38 33 663

φάγαμε παγωτό..

0 02 05 967723a498d46ba5df00dd106dcbe2ebfd3c46eb7e1b686d6082fd120a3cd987 5e13347976a383ea 1663281239 1663281239

και σας αποχαιρετήσαμε

ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗς

ληξης

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Πάσχα Ελληνικό 2022!

πασχαλινες

Στο άκουσμα της λέξης ΠΑΣΧΑ επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε το επίκαιρο γεγονός μέσα από μια ιστορική αναδρομή για την εβδομάδα των Παθών του Κυρίου μας ενισχύοντας έτσι το θρησκευτικό συναίσθημα των παιδιών . Μέσα από την Τέχνη και πώς αποτύπωσαν στο καμβά τους την Εβδομάδα των Παθών μεγάλοι ζωγράφοι και πιο ειδικά ο δικός μας EL.CRECO Δομήνικος Θεοτοκόπουλος ,ετσι  ώστε να αξιοποιούν επίκαιρα γεγονότα  για να εξοικειώνονται με την έννοια της αλληλεγγύης , της αγάπης και της προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.Και τέλος μέσα από δραστηριότητες ,κατασκευές  δραματοποιήσεις να μάθουν

  • εκφράζονται και να μιλούν, αλλά και να ακούν τους άλλους.
  •  να έχουν φίλους και να μοιράζονται.
  •  να κάνουν λάθη και διδάσκονται από αυτά.
  •  τι θα πει συνεργασία, να διαφωνούν και να συμφωνούν
  •  πώς να ερευνούν καλύτερα και σε βάθος θέματα που αφορούν το περιβάλλον τους.
  • Εξασκούν τη φαντασία τους με το παραμύθι, τη μουσική, το θέατρο, τη ζωγραφική και το τραγούδι..

να οι δραστηριότητές μας

και για  περισσότερες δραστηριότητες ,διαδικτυακά παιχνίδια σε περσινή ανάρτηση από

εδώ

  και εδώ

καλη πλοήγηση και

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

 

 

 

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΙΖΑΡΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 

1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ” 08/02/2022

Ο κύκλος αυτών των επιμορφωτικών δράσεων ξεκίνησε ύστερα από συζήτηση μεταξύ της Προϊσταμένης του 2ου Νηπιαγωγείου Κομοτηνής με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαρίου Τρικάλων κ. Άννα Μαγκιώση. Βασίστηκε στην ιδέα της κ. Μαγκιώση και προσκλήθηκαν νηπιαγωγεία από όλη την Ελλάδα. Η πρώτη συνάντηση  πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8/2/2022, έγινε ανταλλαγή απόψεων και ιδεών και μια εποικοδομητική ενημέρωση σε θέματα Διοίκησης Σχολικών Μονάδων.

2η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-“ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ” 17/02/2022

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 17/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15- 19.15 «Αειφόρο Σχολείο: το σχολείο των ονείρων»

Δημήτρης Καλαϊτζίδης – Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής Γεωγραφίας

19:15-19.45: «Ο υγιής πλανήτης αρχίζει από το νηπιαγωγείο»

Έλλη Ναούμ. Νηπιαγωγός – Δρ Εκπαίδευσης για την Αειφορία

19.45- 20.00: «Tree hugers :1,2,3, Hug with a tree» (e Twinning)

Mαρίνα Ζαχαριά, Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Όσσας

 

20.00-20.15: «Listen to the silence of the forest» ( e Twinning)

Μαγκιώση Άννα ,Προϊσταμένη του Νηπ/γείου Ριζαριού

20.15-20.30 Συζήτηση

3η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – “ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ” 

(22/02/2022)

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/02/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα την αειφορία στην προσχολική εκπαίδευση με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

Στόχοι του σεμιναρίου είναι: 

  • Απόκτηση Παιδείας στα Μέσα (MediaLiteracy)
  •  Κατανόηση κανόνων ασφαλούς πλοήγησης
  •  Συμβουλές για εκπαιδευτικούς και γονείς 

Εισηγητές 

  • 18.0018.20«Δημιουργικό και Ασφαλές Διαδίκτυο» – Βάνα Κρανιά ,Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Κορισσίων Αργυράδων, Msc Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων και αναδυόμενες τεχνολογίες, συντονίστρια και δημιουργός ψηφιακού υλικού στα σεμινάρια etwinning, Συγγραφέας.
  •  18:2019:00«Η Κυβερνοασφάλεια και οι προκλήσεις της για τους πρωταγωνιστές της προσχολικής εκπαίδευσης» – Γεώργιος Παπαπροδρόμου , Υποστράτηγος Ελληνικής αστυνομίας ε.α ,Πτυχιούχος Νομικής και πρώην Διευθυντής της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος.
  •  19:0019.20«Η ασφάλεια στο διαδίκτυο για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας» – Άρης Λούβρης,Συντονιστής Ψηφιακού Εγγραμματισμού Περιφέρειας Αττικής
  •  19.20 19.40 «Ψυχική υγεία και διαδίκτυο» – Μαγκιώση Αννα Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού Τρικάλων.
  •  19.40 20.00«Διδάσκοντας την ασφάλεια στο διαδίκτυο, σε παιδιά Νηπιαγωγείου» – Αριάδνη Ευαγγελοπούλου, Προϊσταμένη στο 29° Νηπιαγωγείο Σερρών.
  •  20.00 -20.30 – Χρόνος για συζήτηση.

 

 

4η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ –

«SΤΕΜ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

(22/03/2022)

Η εξ΄ αποστάσεως αυτή επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 22/03/2022 από τις 18.00 έως τις 20.30 με θέμα με πρόγραμμα και εισηγήσεις ως εξής:

18:15 – 19.00 «Αναλύοντας και συζητώντας θέματα STEM στην προσχολική εκπαίδευση», Νίκος Φαρχαντίδης, Αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας,επιστημονικά υπεύθυνος της Ακαδημίας Ρομποτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

19.00 -19.20: « Εκπαιδευτική ρομποτικήστο Νηπιαγωγείο», Άρης Λούβρης, Μηχανικός Πληροφορικής μεταπτυχιακά εξειδικευμένος στα Νέα Δικτυακά και Υπολογιστικά Συστήματα στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και επίσημος εκπρόσωπος της WRO HELLAS ,του οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμηςστην Ελλάδα.

19.20- 19.40:«Ο Γαλαξίας μας» Ενδεικτικό βίντεο εκπαιδευτικής ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του διαγωνισμού εκπαιδευτικής ρομποτικής WRO HELLAS, Ζήση Ανθή, Νηπιαγωγός του 7ου Νηπιαγωγείου Βέροιας.

19.40 – 20.15 : «Τα παιχνίδια του Ρόμπι» (Δραστηριότητες κωδικοποίησης unplugged), Χουλιάρα Θεοδώρα, Προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Φαρσάλωn.

20.15 -20.30 Ερωτήσεις –συζήτηση

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

sxoleio prwti mera

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Για το σχολικό έτος 2022-2023 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2017 (νήπια) και το 2018 (προνήπια).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ο γονέας/ κηδεμόνας για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
· Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
· Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

α. Η εγγραφή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00) γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. Γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις για εγγραφή.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Για οποιεσδήποτε πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε καθημερινά από τις 12:00 έως 13:00 τηλεφωνικά ή δια ζώσης τηρώντας πάντα τα μέτρα προστασιας κατά του covid-19.

Επιμορφωτική συνάντηση

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Φεβρουαριόυ και ώρα 2:00, η επιμορφωτική συνάντηση για επιμόρφωση και ενδυνάμωση των γονέων σε θέματα που αφορούν τα όρια και τη συνεργασία γονέων – παιδιών ,μετά απο αίτημα του Νηπιαγωγείου Αγίου Κωνσταντίνου Τρικάλων προς την Κινητή Ομάδα ΣΥΝ-ΕΙΡΜΟΣ και στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που εκπονεί το Νηπιαγωγείο μας για την σχολική χρονιά 2021-2022 με τίτλο

«Βελτίωση σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών>>.

Συντονίστριες αυτής της συνάντησης ήταν η Ζιούτου Τζωρτζ ίνα, κοινωνική  λειτουργός  και η κυρία Γκιουλέ Ευαγγελία, κοινωνική λειτουργός και συστημική ψυχοθεραπεύτρια.Ακολούθησε διεξοδική συζήτηση και απαντήθηκαν ερωτήματα που αφορούσαν το σχετικό θέμα.

  • Πώς βάζουμε όρια στα παιδιά
  • Πότε βάζουμε όρια στα παιδιά
  • Πώς βάζουμε όρια μέσα στην οικογένεια
  • Αν είναι αναγκαίο ένα πρόγραμμα κανόνων για παιδιά
  • Τι μπορούμε να αναμένουμε από τα όρια και την πειθαρχία στα παιδιά

Έτσι λοιπόν αποκομίσαμε ότι τα όρια αποτελούν ένα είδος δεξιότητας, η οποία επηρεάζεται μεν από τα έμφυτα γνωρίσματα του χαρακτήρα μας, όμως δεν εξαρτάται από αυτά. Καλλιεργώντας την δεξιότητα αυτή μπορούμε να επιτύχουμε ,ώστε κάθε παιδί από μία στιγμή και μετά μπορεί να μάθει να λειτουργεί εντός ορίων,  μεθοδικά και με συνέπεια.

 

Στην συνάντηση όπου έγινε διαδικτυακά μεσω της πλατφόρμας zoom ,ανταποκρίθηκαν γονείς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας αλλά και άλλων σχολείων της πόλης μας ‘οπως το Νηπιαγωγείο Ριζώματος ,Το 11ο Νηπιαγωγείο Τρικάλων ,Το Νηπιαγωγείο Ριζαριού και το 25ο Δημοτικο σχολείο Τρικάλων.

.png

 

Η επιμορφωτική συνάντηση δημοσιεύτηκε και στο τοπικό site της τοπικής εφημερίδας ΕΡΕΥΝΑΣ

 

https://www.trikalaerevna.gr/epimorfotiki-synantisi-me-tin-kiniti-monada-syn-eirmos/

Παγκόσμια ημέρα ασφαλούς διαδικτύου 2022!

Τη φωνή μας  ένωσαμε  σήμερα – Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2022-  μαζί με χιλιάδες μαθητές και εκπαιδευτικούς, και στείλαμε ένα ηχηρό μήνυμα για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο

Το νηπιαγωγείο μας  πήρε μέρος στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου»,  Το πρόγραμμα παρέχει στους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τα κατάλληλα εργαλεία για να διδάξουν στους μαθητές και τις μαθήτριες, το θέμα της ασφάλειας στο διαδίκτυο και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας(ITE).

Διδαχθήκαμε 5 θεματικές ενότητες  μαζί με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που σχεδιάστηκαν ως συμπληρωματικά του παιχνιδιού Ίντερλαντ.

πατήστε στον σύνδεσμο να παίξετε το παιχνίδι

https://beinternetawesome.withgoogle.com/el_gr/interland

Viber 2022 02 08 14 53 48 699Viber 2022 02 08 14 28 05 928Viber 2022 02 08 14 27 49 660 Αντιγραφή

παίξαμε παιχνίδια στο διαδίκτυο

παζλ

 

 

διαβάσαμε το παραμύθι ”η μεγαλη απόφαση του @παπάκη”

παπακης

κατασκευάσαμε την αφίσσα με τις 5 έξυπνες συμβουλές του διαδικτύου

αφισσας .jpg

Αφού  παρακολουθήσαμε και εφαρμόσαμε το πρόγραμμα Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου. ο εκπαιδευτικοί και παιδιά λάβαμε πιστοποίηση από την Google και το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας – ΙΤΕ

Δεσποινας

1 1