STEM-Ρομποτική

Διάχυση αποτελεσμάτων του προγράμματος Erasmus ΄με κωδικό 022-1-EL01-KA122-SCH-000090326 και τίτλο :
Κατάρτιση εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση STEM
Project Title in English: Teacher training in STEM education.

Mετά την κινητικότητα στην Κύπρο για την επιμόρφωση στα STEM ακολούθησε πρακτική εξάσκηση και εμπέδωση στο νηπιαγωγείο με εμπλεκόμενους γονείς και μαθητές .Τα νήπια αξασκήθηκαν με την Μελισσούλα και όχι μόνο  στην Τέχνη ,στα μαθηματικά ,στη γραφή στο περιβάλλον και πολλά άλλα . Δείτε την παρουσίαση :

 

 

 

Με αφορμή την

Εβδομάδα Κώδικα 2021.    ξεκινήσαμε τα πρόγραμματα ρομποτικής με δραστηριότητες

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΉΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΉΤΩΝ ΣΤΗΝ 1Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ”ΕΥ-ΖΗΝ”

ΜΕ ΤΙΤΛΟ ”Δεν μαλώνω δεν μαλώνω μια αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

 

Γιατί είναι απαραίτητη η εκμάθηση συγγραφής κώδικα (coding);

  1. Κατανοούμε καλύτερα τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας,
  2.  Διευρύνουμε περισσότερο τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και Αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες,
  3.  Ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και παράγουμε καινοτομία
  4. Τα παιδιά μαθαίνουν να οργανώνουν τη σκέψη τους μέσα από παιχνίδια που τους μαθαίνουν τη γλώσσα προγραμματισμού.
  5. Μαθαίνουν να επεξεργάζονται τα στοιχεία του περιβάλλοντος και να τα μεταφράζουν σε λογικά βήματα.
  6.  Τα παιδιά βλέπουν με άλλο μάτι την τεχνολογία.
  7. Δεν είναι απλώς χρήστες και καταναλωτές των τεχνολογικών προϊόντων, αλλά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να φτιάξουν κάτι δικό τους.
  8. Μαθαίνοντας προγραμματισμό το παιδί δεν είναι απλός χειριστής αλλά φτιάχνει οδηγίες και καθορίζει όλες τις λεπτομέρειες του παιχνιδιού.

ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΕΣ -ΤΜΗΜΑ 3Ο δημιουργός Παπαζαφείρη Μαρία


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *