Δράση 2024:”O Ταξιδιώτης της Γραφής ”
Τη Δευτέρα 22 Απριλίου 2024 και μέχρι την Παρασκευή 26 Απριλίου ,στα πλαίσια του σχεδίου Δράσης ”Η βιβλιοθήκη στην Τάξη και στην Πράξη”που με επιτυχία συνεχίζεται για την δεύτερη χρονιά, είχαμε τη χαρά να έχουμε στο σχολείο μας έναν πολύτιμο θησαυρό όσο αφορά την ιστορία της Γραφής.Μετά από αίτησή μας στο Ευγενίδειο ίδρυμα, μια βαλίτσα με πολύτιμα υλικά ,βιβλία και φηφιακό υλικό ταξίδεψε σε μας, ώστε τα μικρά νήπια να γνωρίσουν τα στάδια της γραφής από τον πρώτο άνθρωπο των σπηλαίων μέχρι και σήμερα . Μέσα απο την παρουσίαση φηφιακού υλικού έγινε ιστορική αναδρομή της γραφής, γνωρίσαμε τα υλικά σε κάθε περίοδο και πειραματιστήκαμε με αυτά . Τα νήπια ενθουσιάστηκαν ,δούλεψαν σε ομάδες ,και παρουσίασαν στους γονείς τις δράσεις τους.
Δράσεις στο Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου Τρικάλων στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων
https://www.trikalaerevna.gr/draseis-sto-nipiagogeio-agiou-konstantinou-trikalon-sta-plaisia-ton-ergastirion-dexiotiton/
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Η εβδομάδα
Αυτόν τον Σεπτέμβριο ενώνουμε τη φωνή μας με εκατομμύρια οργανισμούς και πολίτες από 193 χώρες και δραστηριοποιούμαστε για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
Το Νηπιαγωγείο Αγίου Κων/νου από το Σεπτέμβριο του σχολικού έτους 2020-21 και το 3ο ολοήμερο τμήμα συμμετέχει στις δράσεις και φέτος στην(πατήστε παρακάτω)
γιατί το σχολείο αποτελεί το φυτώριο ενεργών σκεπτόμενων πολιτών για ένα καλύτερο κόσμο
(πατήστε πάνω στη λέξη να δείτε την συμμετοχή μας)
Η συμμετοχή μας
Για να πετύχουμε το στοίχημα των Στόχων με ορίζοντα το 2030 χρειάζεται η συντονισμένη προσπάθεια και τη συνεργασία όλων μας!
Εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες
γίνονται όλοι αναπόσπαστο και πολύτιμο κομμάτι μιας παγκόσμιας συλλογικής συνείδησης απέναντι στο μέλλον του πλανήτη και στο δικαίωμα όλων των ανθρώπων να ζήσουν με αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη και ισότητα.
ΜΕ ΤΊΤΛΟ ”ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΩ ,ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΛΩΝΩ”
Γιατί είναι απαραίτητη η εκμάθηση συγγραφής κώδικα (coding);
- Κατανοούμε καλύτερα τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας,
- Διευρύνουμε περισσότερο τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και Αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες,
- Ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και παράγουμε καινοτομία
- Τα παιδιά μαθαίνουν να οργανώνουν τη σκέψη τους μέσα από παιχνίδια που τους μαθαίνουν τη γλώσσα προγραμματισμού.
- Μαθαίνουν να επεξεργάζονται τα στοιχεία του περιβάλλοντος και να τα μεταφράζουν σε λογικά βήματα.
- Τα παιδιά βλέπουν με άλλο μάτι την τεχνολογία.
- Δεν είναι απλώς χρήστες και καταναλωτές των τεχνολογικών προϊόντων, αλλά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να φτιάξουν κάτι δικό τους.
- Μαθαίνοντας προγραμματισμό το παιδί δεν είναι απλός χειριστής αλλά φτιάχνει οδηγίες και καθορίζει όλες τις λεπτομέρειες του παιχνιδιού.
ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΕΣ -ΤΜΗΜΑ 3Ο δημιουργός Παπαζαφείρη Μαρία