Διδακτική αξιοποίηση του ποιήματος ” Φρούτα φθινοπωρινά”
Ανάγνωση και άκουσμα του ποιήματος από το blog της Ελένης…
Ακολουθούν ερωτήσεις κατανόησης.
Άσκηση γλώσσας: Καλλιέργεια προφορικού λόγου -Ονομάζουμε το κάθε φρούτο .
Μαθηματικά: Σειροθέτηση :εστιάζουμε στη σειρά της θέσης του κάθε φρούτου. Παρωθούμε τη χρήση τακτικών αριθμητικών πρώτο, δεύτερο τρίτο κ.λ.π
Στη συνέχεια παίζουμε παιχνίδι μνήμης, Μπερδεύουμε τη σειρά των φρούτων και ενα παιδί καλείται να την σχηματίσει αναφωνώντας τους αντίστιχους στίχους του ποιήματος.
Τέλος κάνουμε μια εύκολη και γρήγορη κατασκευή . Με χαρτόνι κάνσον και ψαλίδι δημιουργούμε ένα καλάθι και τα φρούτα του ποιήματος. Πλέκουμε το καλάθι σχηματίζοντυας οριζόντιες, κάθετες γραμμές ή ζικ-ζακ και τοποθετούμε μέσα σε αυτό τα φρούτα για να τα πάρουμε στο σπίτι και να επαναλάβουμε το παιχνίδι με φίλους και γνωστούς.
Ημέρα Πέμπτη και μάθημα αγγλικών με την κ. Αλκμήνη. Θέμα: Μέρη του σώματος. Δημιουργούμε αφίσα με τα μέλη του σώματος . Τα καταγράφουμε και τα ονομάζουμε… Παίζουμε παιχνίδι λεξιλογίου..