Μέσα από διαλογική συζήτηση καταθέτουμε πρότερες γνώσεις σχετικές με το θέμα.. Ανταλλάσουμε απόψεις , κάνουμε υποθέσεις…

Στη συνέχεια παρακολουθούμε το βίντεο…

γνωρίζουμε το βόρειο και το νότιο πόλο της γης…Την Αρκτική και την Ανταρκτική…

Εντοπίζουμε τις δύο άκρες του πλανήτη στην υδρόγειο σφαίρα του σχολείου..

σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ  

αλλά και το σημείο που βρισκόμαστε εμείς, η Αγχίαλος..

αααααααααααααααααααααααααα  

Πολική αρκούδα η βασίλισσα των πάγων.. Χορεύουμε το πολύ ωραίο τραγούδι που μας άρεσε ιδιαίτερα….

Μετά την κινητική – χορευτική έκφραση , ακολούθησε η εικαστική -δημιουργική..

Φτιάχνουμε μια εύκολη κατασκευή που απαιτεί ψαλίδι, βάψιμο με κηρομπογιά , κόλλημα και γραφή..

 

λλλλλλλλλλλλλλλλλ  μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ ννννννννννννννννννννννννν  

ξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ  οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο  πππππππππππππππππππππππ  

Δουλέψαμε και ένα σχετικό με το θέμα φύλλο μαθηματικών..

thumbnail IMG 7441  τττττττττττττττττττττττττττττ

Τα πήγαμε περίφημα και επιβραβευτήκαμε με τις αγαπημένες μας σφραγίδες…

ρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ