Αρχική » 3.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-22 » ΦΕΚ για περιγραφική αξιολόγηση μαθητών/ριών σε εργαστήρια δεξιοτήτων
Kατηγορίες
- 1. ΕΞΑΕ MΑΡΤΙΟΣ-ΜΑΙΟΣ 2020
- 1.2. Εισαγωγική πρόταση σχεδιασμού ΕξΑΕ υλικών και δραστηριοτήτων
- 1.3. [Επι]κοινωνι[α]κές δραστηριότητες ενδυνάμωσης
- 1.4.1 Δραστηριότητες στη Γλώσσα
- 1.4.2 Δραστηριότητες στα Μαθηματικά
- 1.4.3 Δραστηριότητες στη Φυσική
- 1.4.4 Δραστηριότητες στην Ιστορία
- 1.4.5 Δραστηριότητες στη Γεωγραφία
- 1.4.6 Δραστηριότητες στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
- 1.4.7 Διαθεματικές δραστηριότητες-Projects
- 1.5. Φιλαναγνωστικές δραστηριότητες
- 1.6. Τέχνης, τεχνολογίας και κίνησης δραστηριότητες
- 1.7. Πολύγλωσσα υλικά Τάξεων Υποδοχής
- 1.8. Oδηγίες και υλικά για e-me, eclass, Webex
- 1.9.1 Οδηγίες ΕξΑΕ για γονείς
- 1.9.2 Χρήσιμες διευθύνσεις για επιμορφώσεις σε θέματα σχολικής ΕξΑΕ
- 2. ΕΞΑΕ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2020-21
- 2.1. Οδηγός για εκπαιδευτικό σχεδιασμό ΕξΑΕ μαθημάτων
- 2.2. Οδηγοί εκπαιδευτικού για Webex Meetings
- 2.3 Υποστηρικτικά εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά υλικά
- 2.4 Παιδαγωγικές αρχές και πρακτικές σχεδιασμού ΕξΑΕ μαθήματος στο ΔΣ
- 2.5 Διδακτικές προτάσεις και εφαρμογές 1: Oμάδες (συν)εργασίας/Breakout Sessions: Τι είναι και πώς λειτουργούν στη θεωρία και την πράξη
- 2.6 Διδακτικές προτάσεις και εφαρμογές 2: eclass Σχολική Βιβλιοθήκη
- 2.7 Διδακτικές προτάσεις και εφαρμογές 3: Ποικίλα διαδραστικά υλικά
- 3.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-22
- 4. Eνδοσχολικοί Συντονιστές και Μέντορες 2022-23
- 5.ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2023-24
ΦΕΚ για περιγραφική αξιολόγηση μαθητών/ριών σε εργαστήρια δεξιοτήτων
← Φύλλο προόδου μαθητή/μαθήτριας στα εργαστήρια δεξιοτήτων Εισήγηση-παρουσίαση εφαρμογής προγράμματος καλλιέργειας δεξιοτήτων →