Αποθετήριο εκπ/κού υλικού

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΟΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ”



Λήψη αρχείου

***

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Πρόκειται για φύλλο παρατήρησης και αξιολόγησης του παιδικού σχεδίου, του ανθρώπου και της γραφής του ονόματος του παιδιού. Ανήκει στις επαναληπτικές εργασίες καθώς δίνεται κάθε μήνα. Σε αυτό αποτυπώνονται αφενός οι εποχικές αλλαγές και αφετέρου η εξέλιξη της ιχνογραφικής απόδοσης της ανθρώπινης φιγούρας σε συνάρτηση με τον εαυτό και τον χώρο.

Ενδεικτικό φύλλο “Το ανθρωπάκι του Σεπτέμβρη”

CamScanner 2024-09-17 12.21  

Ενδεικτικό φύλλο “Το ανθρωπάκι του ….” ανοικτό ως προς τον μήνα, όπου τα παιδιά γράφουν όπως μπορούν τον μήνα.

Το ανθρωπάκι του ……

***

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Το φύλλο γνωριμίας συμπληρώνεται από τον γονέα/κηδεμόνα και επιστρέφεται στο σχολείο εντός της πρώτης εβδομάδας λειτουργίας του. Μπορεί να συμπληρωθεί και στη λήξη της πρώτης ομαδικής ενημερωτικής συνάντησης γονέων/κηδεμόνων. Πρόκειται για ένα ερωτηματολόγιο, οι απαντήσεις του οποίου, συμπληρώνουν το ατομικό πληροφοριακό δελτίο κάθε παιδιού βοηθώντας τον/τη νηπιαγωγό να έχει μια πληρέστερη εικόνα του παιδιού από τη σκοπιά της οικογένειας. Επίσης, συμβάλλει στην εδραίωση μιας καλύτερης σύνδεσης με την οικογένεια και άρα στην ανάπτυξη αποδοτικότερων μορφών συνεργασίας.

φυλλο γνωριμιας

***

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Στο πλαίσιο ανίχνευσης των ενημερωτικών αναγκών των γονέων/κηδεμόνων μπορεί να δοθεί ένα σχετικό ερωτηματολόγιο στους γονείς/κηδεμόνες προς συμπλήρωση. Έτσι, θα αξιολογήσετε το ενδιαφέρον τους για συγκεκριμένες θεματικές και θα μπορέσετε να οργανώσετε και υλοποιήσετε ενημερωτικές συναντήσεις που θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου, καθώς και στην ανάπτυξη υψηλότερων επιπέδων συνεργασίας μεταξύ σχολείου-οικογένειας. Αυτή η πρακτική μπορεί να αποτελέσει κάλλιστα και το Σχέδιο Δράσης της σχολικής μονάδας στο πλαίσιο του Συλλογικού Προγραμματισμού (ένταξη στον 5ο άξονα, Σχέσεις σχολείου-οικογένειας της 1ης Λειτουργίας – Παιδαγωγική και Μαθησιακή Λειτουργία).

Παρακάτω, παρατίθεται ένα ενδεικτικό ερωτηματολόγιο.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ (1)

***

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ

Ένα ταξίδι στους μήνες γίνεται η αφορμή να γνωρίσουμε τα χίλια πρόσωπα της φύσης. Οι λέξεις που σχετίζονται με τον κάθε μήνα οξύνουν την παρατηρητικότητα και δίνουν ερεθίσματα, που στόχο έχουν να κινητοποιήσουν τη σκέψη και τη φαντασία, να δουν τα παιδιά την εικόνα, να την επεξεργαστούν, να συζητήσουν, να “συμμετάσχουν” ενεργά σ` αυτήν.

Σεπτέμβριος: “Ώρα να ξαναπάμε σχολείο. Τι μπορείς να δεις;”

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Οκτώβριος: Τα δέντρα είναι γεμάτα φρούτα. Τι μπορείς να δεις;”

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Νοέμβριος: “Τα φύλλα πέφτουν χορεύοντας. Τι μπορείς να δεις;”

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

***

“ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ”

Το ποίημα της εβδομάδας μπορεί να αποτελέσει μια ρουτίνα που θα μυήσει τα παιδιά στις απαγγελίες – συναπαγγελίες  έμμετρων κειμένων και άρα θα συμβάλλει στην εξοικείωση με την ανάγνωση και τη γραφή. Έτσι, ο/η νηπιαγωγός μπορεί να επιλέγει ένα ποίημα ανάλογο με την εποχή, να το αναρτά στην ολομέλεια, να απαγγέλλεται καθημερινά, να τίθεται προς επεξεργασία μαζί με τα παιδιά (δημιουργία αφίσας, πίνακας αναφοράς λέξεων, διερεύνηση εννοιών, κτλ) και να αποτελεί αφορμή για δημιουργικές δραστηριότητες. Ποιήματα αναφέρονται στο Ανθολόγιο για το Νηπιαγωγείο (βλ. αναρτημένο Ανθολόγιο).

Για την περίοδο του Φθινοπώρου προτείνονται:

“Φθινόπωρο” – Ν. Εγγονόπουλος

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ-ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

Τμηματικά «Του φθινοπώρου του κίτρινο», Μαρία Βλάχου (Εκδ.: Περισπωμένη, 2016:50).

ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ

Όμως εγώ… (καταγράφονται οι ιδέες των παιδιών).

***

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ



Λήψη αρχείου

***

ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

***

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.)

επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση

Αρ. πρωτ.: 127719/ΓΔ4-7 /11/2023



Λήψη αρχείου

***

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ     



Λήψη αρχείου

***

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 21+

Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:

  1. ΥΓΕΙΑ: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
  2. Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη
  3. Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση

Λέξεις κλειδιά: υγιεινή ζωή, άσκηση και διατροφή, πρόληψη και προστασία από εξαρτήσεις, αυτομέριμνα και ψυχική υγεία, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, ασφάλεια στο δρόμο, οδική ασφάλεια, ασφάλεια στα σπορ, στο σπίτι, στην πλοήγηση και στη χρήση διαδικτύου, πρώτες βοήθειες, διασώστες, ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και ευαλωτότητας.

Φροντίζω το Περιβάλλον

Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:

  1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά
  2. Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία
  3. Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά

Λέξεις κλειδιά: κλίμα, κλιματική αλλαγή, οικολογική συνείδηση, ανακύκλωση, τεχνολογία περιβάλλοντος και βιώσιμη ανάπτυξη, φυσικές καταστροφές: πρόληψη & προστασία, παγκόσμια κληρονομιά, φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων και αειφορία, τοπική πολιτιστική κληρονομιά, παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:

  1. Ανθρώπινα δικαιώματα
  2. Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
  3. Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

Λέξεις κλειδιά: εθελοντισμός, πολιτειότητα, ανθρώπινα δικαιώματα & αξιοπρέπεια, αλληλοσεβασμός και σεβασμός στη διαφορετικότητα, αντιμετώπιση διακρίσεων, ισότητα των φύλων, συνεργασία/συνεργατικότητα, φιλανθρωπία, κοινωνική ευαισθησία, κοινωνική ευθύνη, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, συμπερίληψη στην εκπαίδευση, δημοκρατία, δημοκρατική παιδεία και παράδοση, σχολικός και διαδικτυακός εκφοβισμός.

Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Περιλαμβάνονται προγράμματα στους παρακάτω τομείς:

  1. STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική
  2. Επιχειρηματικότητα- Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με επαγγέλματα

Λέξεις κλειδιά: δημιουργική διαδικασία, δημιουργική σκέψη, οργανωτική ικανότητα και προγραμματισμός, εικονική επιχείρηση, νεανική επιχειρηματικότητα, επαγγέλματα του μέλλοντος, οικονομικός γραμματισμός, οικονομία και ηθική, φορολογική συνείδηση, κοινωνική ευθύνη, ψηφιακά περιβάλλοντα/ανοιχτά ψηφιακά περιβάλλοντα, ψηφιακές δεξιότητες, καινοτομία, νέες επαγγελματικές δεξιότητες, προσωπικότητα και επαγγελματική ταυτότητα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στο Νηπιαγωγείο, βάσει του ΦΕΚ3567/4-08-2021, εργαζόμαστε υποχρεωτικά στις bold θεματικές.

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

  • Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και Γυμνασίων ed1
  • Εφαρμογή της πιλοτικής δράσης “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση document (3)
  • Οδηγίες για την Εφαρμογή Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το σχολικό έτος 2021-2022 ed3

Περισσότερες πληροφορίες στην Ιστοσελίδα του ΙΕΠ και στις Βιβλιοθήκες Προγραμμάτων Καλλιέργειας Δεξιοτήτων:

http://iep.edu.gr/el/psifiako-apothetirio/skill-labs

https://elearning.iep.edu.gr/study/course/view.php?id=2002

Χρήσιμο Υλικό για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων 21+

***

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ



Λήψη αρχείου

***

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΝΑ ΒΑΘΜΙΔΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
Α’ ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ:
Παρασκευή Τρούκη (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
Μαρία Δοκοπούλου (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Αλεξάνδρα Ανδρούσου (ΕΚΠΑ)
Νέλλη Ασκούνη (ΕΚΠΑ)
Λήδα Στεργίου (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων)

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αθήνα, Οκτώβριος 2019



Λήψη αρχείου

***

Διαδικτυακά εργαλεία για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο

Το παρακάτω υλικό είναι της κυρίας Σπυριδούλας Σιλιόγκα, Νηπιαγωγού και Επιμορφώτριας ΤΠΕ Β` Επιπέδου και το παρουσίασε στο επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Διαδικτυακές εφαρμογές για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο» που πραγματοποιήθηκε με τηλεδιάσκεψη την Τρίτη 1/12/2020 και ώρα 19:00-20:30, για τις νηπιαγωγούς των νηπιαγωγείων Κεφαλονιάς-Ιθάκης και Ζακύνθου.

MS PowerPointΔιαδικτυακές Εφαρμογές Παραδείγματα χρήσης

***

ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ “ΑΙΣΩΠΟΣ” ΤΟΥ ΙΕΠ.

http://aesop.iep.edu.gr/senaria?sort_by=field_ekp_vathm&sort_order=ASC&f[0]=field_ekp_vathm%3A1.

Πρόκειται για την πλατφόρμα “ΑΙΣΩΠΟΣ” του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Εδώ θα βρείτε 59 έτοιμα ψηφιακά διδακτικά σενάρια θεματικών περιοχών-γνωστικών αντικειμένων για την προσχολική εκπαίδευση τα οποία μπορείτε να τα αξιοποιήσετε πλήρως (με διαμοίραση και annotate στην webex).

***

Σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με
Cisco Webex Meetings

Μικρός Οδηγός Μικρός Οδηγός για Εκπαιδευτικούς
Έκδοση 2
Πάτρα 10/11/2020
Τσακαλογιάννη Γεωργία – Εκπαιδευτικός ΠΕ86
Τεχνική Υποστήριξη ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας



Λήψη αρχείου

****

Οδηγός εκπαιδευτικού για την ευαισθητοποίηση σε θέματα αποδοχής της αναπηρίας και της διαφορετικότητας και την ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας στο σχολείο.

Από http://prosvasimo.iep.edu.gr/el/odhgos-ekpaideutikou-gia-thn-euaisthitopoihsh-se-themata-apodoxhs-ths-anaphrias-kai-ths-diaforetikothtas-kai-thn-anapyksh-entaksiakhs-koultouras-sto-sxoleio

***

https://padlet.com/blachou48/2oyv3xjzcj1k70ob

***

Η τελεία – Peter H. Reynolds

The dot Παιδικό παραμύθι

Τι είναι, αλήθεια, το ταλέντο; Στο παιχνίδι της δημιουργικότητας, συχνά, όλα ξεκινούν από μια ασήμαντη αφορμή. Για τη μικρή Λία η αφορμή θα είναι μια… τελεία! Στην Αρχή υπάρχει μια άρνηση, ύστερα μια έκπληξη και τέλος… χμμμμ… στην ιστορία μας δεν υπάρχει τέλος, υπάρχει μόνο μια σπουδαία αρχή! Μια ευρηματική ιστορία για το ταλέντο και τις ικανότητες που κρύβει καθένας από μας.

Συγγραφέας: Peter H. Reynolds

Εικονογράφηση: Peter H. Reynolds

Μετάφραση: Άννα Παπασταύρου

Εκδόσεις: Αίσωπος ISBN13: 9789608240148

Αφήγηση: Κέλλυ Κουτσή

https://www.youtube.com/watch?v=J–PY6AnDV0

**********

Ψυχοκοινωνική υποστήριξη

Υλικό για εκπαιδευτικούς και σχολεία από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α)

στην http://www.centerschoolpsych.psych.uoa.gr/index.php/2020-03-27-17-58-58



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

****

Ενδυνάμωση Ψυχικής Ανθεκτικότητας

στην Εκπαιδευτική Κοινότητα

(ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κρήτης)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=XvGNVngHh1o&feature=emb_title

*******

Εμπλουτίζοντας τη γωνιά των παιδαγωγικών παιχνιδιών με χειροποίητα παιχνίδια.



Λήψη αρχείου

***

Βήματα για τη ζωή

ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ

Των: Νάντια Κουρμούση, Βασίλη Κούτρα, Κάλλια Κουνενού



Λήψη αρχείου

***

Παρουσίαση από σεμινάριο για τη δημιουργία ιστολογίου (blog) του ΠΣΔ που πραγματοποιήθηκε σε νηπιαγωγούς.

Δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου (blog)

———————————————



Λήψη αρχείου

*****

Εκπαιδευτικό υλικό του ΙΕΠ για την παράλληλη στήριξη και την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο σχολείο.



Λήψη αρχείου

ekp_yliko_mathiton_me_anapiria

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (Συλλογικό έργο).

Ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο της Λογοτεχνίας

Ο συλλογικός αυτός τόμος προέκυψε μετά την ολοκλήρωση των βιωματικών σεμιναρίων με τίτλο «Ταξιδεύοντας στον μαγικό κόσμο της Λογοτεχνίας» που πραγματοποιήθηκε στον Νομό Λάρισας από τον Οκτώβρη του 2013 έως και τον Μάρτιο του 2014 από τη Σχολική Σύμβουλο 11ης Περιφέρειας Προσχολική Αγωγής. Οι Νηπιαγωγοί σχεδίασαν διαθεματικές δραστηριότητες σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα, αξιοποιώντας βιβλία και ποιήματα και τις υλοποίησαν με τα νήπιά τους. Αφορμή για τον σχεδιασμό του συλλογικού τόμου ήταν ο ενθουσιασμός των συναδέλφων για τα αποτελέσματα που προέκυπταν, εφαρμόζοντας τις νέες προσεγγίσεις στα παιδιά.

Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Επιστημονική επιμέλεια: Άρτεμις Παπαδημητρίου
Έκδοση ebook: Σαΐτα (πηγή)
Έτος έκδοσης: 2014
ISBN: 978-618-5040-96-3
Μέγεθος: σελ. 300 / 12.4 Μb
Μορφή: Pdf Online

Taxideuontas_21

***

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ



Λήψη αρχείου

***

ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ



Λήψη αρχείου

***

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: “Ένα παραμύθι διαφορετικότητας γεννιέται από τα παιδιά”.

(Μια παρουσίαση στα πλαίσια επιμόρφωσης νηπιαγωγών που στηρίζεται σε εκπαιδευτική δράση)

http://www.authorstream.com/Presentation/MVlachou-3620688/

***

ΑΝΟΙΚΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

Ο Μικρός Αναγνώστης είναι μια πρωτοβουλία του Εθνικού Κέντρου Βιβλίου.

http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria.asp

Μια μεγάλη λίστα παιδικών βιβλίων είναι ελεύθερα διαθέσιμη προς ανάγνωση και περαιτέρω αξιοποίηση.

“Ο Χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” – Μάνος Κοντολέων

http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria_1.asp#

“Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου” | Άλκη Ζέη
“Η Πουπού και η Καρλότα” | Ευγένιος Τριβιζάς
“Που πήγαν τα Χριστούγεννα;” | Βαγγέλης Ηλιόπουλος
“Πόσα λέει η ελιά, πόσα ακούει ο λαγός…” | Γαλάτεια Γρηγοριάδου – Σουρέλη
“Σε δύο τρελλά ημίχρονα” | Αγγελική Βαρελλά
“Έξι φίλοι κι ένα δώρο” | Μάνος Κοντολέων
“Μια αστεία επιδημία” | Βασίλης Παπαθεοδώρου
«Ο φεγγαροσκεπαστής» | Eric Puybaret
“Ιστορίες που τις είπε η πέτρα” | Μαρία Αγγελίδου
“Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν” | Κατερίνα Αναγνώστου
“Παιχνίδια και ψιλικά” | Νικόλας Ανδρικόπουλος
“Το Πάσχα του Πασχάλη” | Μαρία Ανδρικοπούλου
«T…όπως Αποστόλης» | Μελίνα Καρακώστα
“Σ΄ένα πέλαγο ανοιχτό…” | Φιλομήλα Βακάλη – Συρογιαννοπούλου
“H Αρήτη της ροδιάς” | Κική Δημητριάδου
«Η μηχανή στο υπόγειο» | Κίρα Σίνου
“Τα φαντασματάκια της γυάλινης αυλής” | Ελένη Δικαίου
“Τα αδέσποτα” | Σοφία Ζαραμπούκα
“Παραμύθια της Καλαβρίας” | Παντελής Ζούρας
«Η μεγάλη βόλτα του κυρίου Πετράν» | Γιούλα Μιχαήλ
“Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί” | Βασιλική Κάργα
«Ο μικρός ζωγράφος των βράχων» | Μαρία Πετκανοπούλου
“Που πας χελωνάκι;” | Καλλιώ Καστρησίου
“Η ώρα είναι εκατό” | Λώρη Κέζα
«Νεράιδα πάνω στο έλατο» | Μάνος Κοντολέων
«Ο αθάνατος γαϊδαράκος» | Μάρω Λοΐζου
«Ο Φίλιππος και τα μαγικά κρόταλα» | Μάνια Δούκα
“Οι φορεσιές του φεγγαριού” | Σοφία Μαντούβαλου
“Τα μαγικά μου αυτιά” | Βούλα Μάστορη
“Ξένοι στο Αιγαίο” | Σύρμω Μιχαήλ
“Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός” | Αμάντα Μιχαλοπούλου
“Όταν η πασχαλίτσα συνάντησε ελέφαντα” | Χρήστος Μπουλώτης
“Αν τ΄αγαπάς ξανάρχονται” | Βασιλική Νευροκοπλή
«Ο δάσκαλος με το βιολί και το αστέρι» | Θέτη Χορτιάτη
“Και οι κακοί έχουν ψυχή” | Σοφία Παράσχου
“Ο κόσμος του πουθενά” | Γιολάντα Πατεράκη
«Ο μαύρος Κότσυφας και ο άσπρος Γλάρος» | Κίτυ Κρόουθερ
“Η Γιόλα με το μπαλόνι” | Ναννίνα Σακκά-Νικολακοπούλου
«Η γάτα που ήθελε να παντρευτεί» | Παντελής Ζούρας
“Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο” | Βαγγέλης Τασιόπουλος
“Πως να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο” | Γιολάντα Τσιαμπόκαλου
«Τα δέντρα που τρέχουν» | Μαρία Πυλιώτου
“Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων” | Κυριάκος Χαρίτος
«Ο θείος μου ο κατσικοπόδαρος» | Γιάννης Ρεμούνδος
«Τέοντορ ο ινδοκαρυδούλης» | Ασπασία Μαυρομάτη
“Η Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές” | Πάνος Χριστοδούλου
“Στον κήπο με τα παραμύθια” | Βάσω Ψαράκη
“Ο κηπουρός του ουρανού” | Δήμητρα Ψυχογυιού

***

ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ

(Η κλασική έκδοση του γνωστού παραμυθιού σε ψηφιακή απόδοση).

https://www.slideshare.net/MariaVlachou18/synedria-3-drast2mariavlachou-89289526