Την Τρίτη 24 Ιουνίου 2025 και ώρες 09:00-13:00 υλοποιήθηκε στο Πρότυπο ΓΕΛ Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ενδοσχολική επιμόρφωση με σκοπό την ανταλλαγή καλών πρακτικών μέσω της παρουσίασης των Ομίλων, των Δράσεων και του έργου Erasmus+KA121 που υλοποιήθηκαν στη σχολική μονάδα κατά το σχολικό έτος 2024-2025.
Συγκεκριμένα για το πρόγραμμα Erasmus+KA121, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν με τα υπόλοιπα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων τις εμπειρίες τους από την παρακολούθηση σεμιναρίων και σκίασης εργασίας στην Πορτογαλία, την Ισπανία και τη Σουηδία. Μετά τις παρουσιάσεις, ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα και τον τρόπο λειτουργίας των σχολείων των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και αναστοχασμός σχετικά με στοιχεία που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από το Πρότυπο ΓΕΛ Ευαγγελικής.
Συνημμένες μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών:
Erasmus+ SETUBAL-PORTUGAL Matthe
Erasmus+ SABADELL-SPAIN Kollias-Matthe
Erasmus+ SEGOVIA-SPAIN Angelidou-Arnaouti-Toulatou
Erasmus+ SEGOVIA-SPAIN Katsouli-Kominos-Tsachtsarli
Erasmus+ SIGTUNA-SWEDEN Argyri
Dissemination of Erasmus+ actions within in-school training
On Tuesday, June 24, 2025, from 09:00 to 13:00, in-school training was conducted in Evangeliki Model High School of Smyrna. The purpose was to exchange good practices through the presentation of the Clubs, Actions, and the Erasmus+ KA121 project implemented at the school unit during the 2024-2025 school year.
Specifically for the Erasmus+ KA121 project, the participating teachers shared their experiences with the rest of the teaching staff regarding their attendance at seminars and job shadowing in Portugal, Spain, and Sweden. Following the presentations, a discussion and exchange of views took place concerning the educational systems and the mode of operation of schools in the other European countries. There was also a reflection on elements that could be adopted by Evangeliki Model High School.
You can find the presentations of the participating teachers attached above.




