Στα πλαίσια του μαθήματος της Ερευνητικής εργασίας του ΓΕΛ Χρυσούπολης, η ομάδα των μαθητών με υπεύθυνη την κα Κοντοκωνσταντή Βαλεντίνη ΠΕ09 και θέμα “Καλλιεργούμε με Σύμμαχο τη Φύση”, δημιούργησαν δύο ερωτηματολόγια και αντίστοιχα δύο παρουσιάσεις. Τις εργασίες των μαθητών μπορείτε να τις δείτε παρακάτω:
Ερωτηματολόγιο Συμβατικής Καλλιέργειας εδώ.
Παρουσίαση Συμβατικής Καλλιέργειας εδώ.
Ερωτηματολόγιο Βιολογικής Καλλιέργειας εδώ.
Παρουσίαση Βιολογικής Καλλιέργειας εδώ.


