Την χρονιά που μας πέρασε και στα πλαίσια της επιμόρφωσής μας στη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, τολμήσαμε η κα Οφρυδοπούλου και η παρούσα συντάκτρια να επιχειρήσουμε μια διαφορετική θεώρηση του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ λυκείου. Έτσι, σ’ ένα χώρο σίγουρα ξένο και ανοίκειο για τον Θουκυδίδη, όμως γνώριμο για τους μαθητές, το εργαστήριο της Πληροφορικής, καταφέραμε να προσεγγίσουμε από μια διαφορετική οπτική γωνία ένα μάθημα όχι ιδιαίτερα δημοφιλές. Αντιμετωπίσαμε προκλήσεις, εκπλαγήκαμε ευχάριστα με τις δυνατότητες που μας έδιναν τα νέα μέσα και στο τέλος φτάσαμε στη δημιουργία, την παραγωγή και την ανάπτυξη της φαντασίας τόσο των παιδιών όσο και της δικής μας… όρεξης για νέες ερευνητικές και διδακτικές μεθόδους.
Το σενάριό μας σας το παραθέτουμε εδώ, για να αποτελέσει δείγμα κρίσης ή και -ευχόμαστε- έμπνευσης.
Επίσης, θεωρούμε τιμή μας και χαρά μας να σας παραθέσουμε και κάποια δείγματα των εργασιών των παιδιών.(1, 2, 3, 4)


