2024-2025

Εσπερίδα με Θέμα: «Τα Δικαιώματα του Παιδιού»

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού, διοργανώθηκε εσπερίδα αφιερωμένη στα Δικαιώματα του Παιδιού, τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024 και ώρα 17:30-20:30, υπό την αιγίδα και συμπαράσταση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας και του Δήμου Χαλκιδέων  στην αίθουσα Περιφερειακού Συμβουλίου της Π.Ε. Ευβοίας (Λεωφόρος Χαϊνά 93, Χαλκίδα).

Στην εσπερίδα συμμετείχαν ειδικοί επιστήμονες από διάφορους κλάδους, οι οποίοι μοιράστηκαν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, αναδεικνύοντας κρίσιμα ζητήματα σχετικά με το θέμα αυτό:

  1. Μαρκαντώνης Χρίστος, Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας : «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ανθρώπινα Δικαιώματα»

2.Καρβελάς Γιώργος , Επιμελητής ανηλίκων – Υπηρεσία Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής Χαλκίδας : «Η σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού»

Αθανασίου Χρύσα , Επιμελήτρια ανηλίκων : « Υπουργείο Δικαιοσύνης – Προστασία του ανήλικου θύματος στη Χαλκίδα»

3.Γκάρτζιος Γιώργος, Προϊστάμενος του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Εύβοιας- ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ΕΥΒΟΙΑΣ : « Ανάπτυξη Συνεργατικών Εκπαιδευτικών Δομών Υποστήριξης & Ενσωμάτωσης ως μηχανισμός προώθησης των Δικαιωμάτων του Παιδιού: Το Παράδειγμα του ΚΕΔΑΣΥ Εύβοιας»

4.Κυριάκου Ματίνα, Διατροφολόγος, Συγγραφέας, Πρόεδρος του Συλλόγου για παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες «Θα ξαναβγεί ο ήλιος Αλέξανδρος»: «Όταν ένα παιδί ασθενεί, αλλά δεν συναινεί!»

5.Εκπρόσωποι Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Ευβοίας : «Το δικαίωμα του παιδιού να ζει σε ένα ασφαλές περιβάλλον» : παρουσίαση βιωματικών εργαστηρίων που πραγματοποιήθηκαν στο 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

  1. Χαϊνάς Ευάγγελος, Κοινωνιολόγος – Εγκληματολόγος , Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Κοινωνικής Μέριμνας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας : «Η τέχνη ως μέσο για την προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της πρόληψης της βίας και της εγκληματικότητας»
  2. Σακελλαράκη Δήμητρα , Δικηγόρος , Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Χαλκιδέων : «Πολιτισμός και παιδί»
  3. Κ. Γλάρου ( 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου ) , Β. Τζανουδάκη ( ΓΕΛ Αυλωναρίου ) & Εκπρόσωποι συνεργαζόμενων σχολείων (εκπαιδευτικοί – μαθητές –τριες) δια-σχολικής δράσης : 2ο ΓΕΛ Αλιβερίου , ΓΕΛ Αυλωναρίου , ΓΕΛ Λίμνης , ΓΕΛ Καρπενησίου (διαδικτυακά) : Παρουσίαση δια-σχολικού προγράμματος «Το παιδί στην Τέχνη».

Σκοπός της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού για τη σημασία της διαμόρφωσης ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για κάθε παιδί.

Εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής

1ο Πρότυπο Λύκειο Χαλκίδας

2ο ΓΕΛ Αλιβερίου

ΓΕΛ Αυλωναρίου

ΓΕΛ Καρπενησίου

ΓΕΛ Λίμνης

Το σχολείο μας εκπροσώπησαν με την παρουσία τους ο διευθυντής, Θεοδώρου Γεώργιος (ΠΕ02) και οι εκπαιδευτικοί: Τζανουδάκη Βασιλική(ΠΕ02) και Σιδέρης Ευάγγελος(ΠΕ03).

εσπερίδα n     εσπερίδα 2 n

 

 

εσπερίδα3 n

 

9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο
Μόναχο
(25 Νοεμβρίου-2 Δεκεμβρίου 2024)

«Η Γερμανία των Ελλήνων-Η Ελλάδα των Γερμανών.
Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό»

αφίσα 1 nΤο ΓΕΛ Αυλωναρίου πραγματοποίησε από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου 2024 τετραήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στη Γερμανία και Αυστρία στην οποία συμμετείχαν δεκαοκτώ (18) μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης  με τη συνοδεία δύο (2) εκπαιδευτικών-συνοδών. Οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία, την αρχιτεκτονική και τον τεχνολογικό πολιτισμό δύο σημαντικών πόλεων από δύο χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να συμμετάσχουν με επιτυχία στο συνέδριο.

Την πρώτη μέρα γνώρισαν το Μόναχο, την κεντρική πλατεία Μαριενπλάτς με το Παλαιό Δημαρχείο, το επιβλητικό Νέο Δημαρχείο με τις 43 καμπάνες και τον κίονα της Παναγίας, με το χρυσό άγαλμά της, την εκκλησία του Αγίου Πέτρου, την Τεατινερστράσσε, το Χοφμπροιχάους, μιας από τις γνωστότερες μπυραρίες του Μονάχου, η οποία βρίσκεται στην ιδιοκτησία της Βαυαρικής κυβέρνησης και το σπίτι, όπου ο Μότσαρτ το 1780 έγραψε την όπερα της Ιδομενέας.

Η δεύτερη μέρα ήταν αφιερωμένη στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο, που είχε θέμα:  «Η Γερμανία των Ελλήνων-Η Ελλάδα των Γερμανών.
Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό».
  Έγινε μεταφορά στο Συνεδριακό κέντρο για την παρουσίαση μας (10:00 – 12:30), όπου μας υποδέχτηκε ο πρόεδρος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, κύριος Κούκης Νικόλαος. Οι μαθητές/τριες παρουσίασαν την πρωτότυπη εργασία τους με θέμα: «Η μετάφραση της Αντιγόνης του Σοφοκλή από τον Φρίντριχ Χέλντερλιν». Επίσης, παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις άλλων σχολείων.

Στη συνέχεια,  η επίσκεψη στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Νταχάου συγκλόνισε τους μαθητές που είχαν τη μοναδική ευκαιρία να δουν από κοντά τον χώρο του δράματος χιλιάδων κρατουμένων.

Κατά την επίσκεψη στο Σάλτσμπουργκ οι μαθητές/τριεςς γνώρισαν  την παλιά πόλη, το παλάτι Μιραμπέλ με τους υπέροχους κήπους του, τον επιβλητικό Καθεδρικό Ναό, την Μικρή ‘Όπερα,  το σπίτι-μουσείο του Μότσαρτ και την οδό Γκετράιντε-γκάσσε, με τα καλοδιατηρημένα αρχοντικά ,  τέλος  τον Πύργο Γκλόκενσπιλ με τις 35 καμπάνες.

Την τέταρτη μέρα επισκέφτηκαν  το Deutsches Museum το μεγαλύτερο Mουσείο επιστήμης και τεχνολογίας στον κόσμο, με περίπου 28.000 εκθέματα αντικείμενα από πενήντα τομείς επιστήμης και τεχνολογίας και το ποδοσφαιρικό γήπεδο της ομάδας Μπάγερν Μονάχου, Allianz Arena.

Συμμετέχοντες και συμμετέχοντες:

Εκπαιδευτικοί

Τζανουδάκη Βασιλική

Λούκας Γεώργιος

 

Μαθητές/τριες

ΖΕΡΒΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΝΤΟΥΡΑ ΜΕΝΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΡΗΓΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΤΖΙΛΙΑΝΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΝΙΚΗ
ΜΑΡΚΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΑ
ΜΑΥΡΟΓΕΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΠΟΤΗ ΣΜΑΡΑΓΔΑ
ΝΤΟΪΜΑ ΜΑΡΙΑ
ΝΤΟΥΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΝΤΟΥΣΛΑΤΖΗ ΕΛΕΝΗ
ΡΗΓΑ ΑΘΗΝΑ
ΡΗΓΚΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΣΑΠΟΥΤΖΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΣΙΜΙΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΟΥΝΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΣΟΥΡΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

συνέδριο1n      συνέδριο2n

 

https://expressevia.com/2024/12/%cf%84%ce%bf-2%ce%bf-%ce%b3%ce%b5%ce%bb-%ce%b1%ce%bb%ce%b9%ce%b2%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf-%ce%b3%ce%b5%ce%bb-%ce%b1%cf%85%ce%bb%cf%89%ce%bd%ce%b1%cf%81%ce%af%ce%bf/?fbclid=IwY2xjawHFJ1NleHRuA2FlbQIxMQABHVEgJKtcbScIFdMwdqX5h8XTYxDJMPqoDSemCkNTIuEzUVKtMhoVpC72wA_aem_f5nvVAU4gYOnqNSRse2xMw

Σχέδιο δράσης για την αισθητική αναβάθμιση του σχολείου μας

Στο πλαίσιο του «Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της  σχολικής μονάδας», συνεχίστηκε για δεύτερη σχολική χρονιά το περσινό σχέδιο δράσης με στόχο την αισθητική αναβάθμιση του σχολείου μας. Το σύνολο της σχολικής κοινότητας αγκάλιασε τη δράση με  ενθουσιασμό, όρεξη και αφοσίωση και συνέβαλε στην επιτυχημένη και άκρως “καρποφόρα” υλοποίησή του. Τα οφέλη πολλαπλά.  Εκτός από το προφανές, τον καλλωπισμό δηλαδή του σχολείου, οι μαθητές ανακάλυψαν ή/ και ανέδειξαν τις καλλιτεχνικές και δημιουργικές κλίσεις τους καθώς και συνεργάστηκαν αρμονικά τόσο μεταξύ τους όσο και με τους εκπαιδευτικούς τους.
Με μεγάλη υπερηφάνεια σας παρουσιάζουμε τις δημιουργίες της φετινής μας δράσης.
GridArt 20240604 194601075 GridArt 20240604 19403955220240229 102459GridArt 20240604 194730113GridArt 20240604 194237787
20240603 122744IMG be79a3827c3b4cb44052866ec9573175 VIMG 20240404 10495020240422 102937