Νικηφόρα ήταν παρουσία των κοριτσιών μας στην πετοσφαίριση στο Χαλκιοπούλειο στις 26-02-2024. Νίκησαν 2-0 σε αγώνα με το 1ο ΓΕΛ Λαμίας. Συγχαρητήρια και στις δύο ομάδες για το “ευ αγωνίζεσθαι” που επέδειξαν! Μπράβο στα κορίτσια μας!
Νίκη του ΓΕΛ Αμφίκλειας στην πετοσφαίριση κοριτσιών και αγοριών στο Χαλκιοπούλειο
Νικηφόρα ήταν η παρουσία του ΓΕΛ Αμφίκλειας στους αγώνες πετοσφαίρισης που διεξήχθησαν στο Χαλκιοπούλειο. Στον αγώνα των κοριτσιών, το ΓΕΛ Αμφίκλειας υπερίσχυσε του 6ου ΓΕΛ Λαμίας με 2-0. Παραμένει ένας αγώνας ακόμη για τα κορίτσια μας για να περάσουν στον τελικό. Τα αγόρια μας που έπαιξαν με το 5ο ΓΕΛ Λαμίας και επικράτησαν με 2-0 επίσης, πάνε στον τελικό στις 29-2-2024. Συγχαρητήρια για τον καλόν αγώνα που έδωσαν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες, όλων των σχολείων! Μπράβο στα παιδιά μας και στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κο Μπέη Νικόλαο.
Ενημέρωση για την έκδοση προκήρυξης διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών στις σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων του ΥΠΑΙΘΑ.
Επίσκεψη του ΓΕΛ Αμφίκλειας στο Μουσείο Αυτοκινήτου
Ένα διαφορετικό μουσείο επισκεφτήκαμε αυτή τη φορά ως Γενικό Λύκειο Αμφίκλειας. Στις 13-2-2024 ξεναγηθήκαμε στα εκθέματα του Μουσείου Αυτοκινήτου και παρακολουθήσαμε την πορεία εξέλιξης μίας σημαντικής τεχνολογίας για τη ζωή μας, όπως αυτή του αυτοκινήτου. Άραγε πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να συνδεθεί με τη διδασκαλία της Αρχαίας Ιστορίας; Ως παράδειγμα τέτοιο είναι η σύνδεση της ιστορίας του αυτοκινήτου με το γεγονός ότι αρκετά από τα λογότυπα των αυτοκινήτων ήταν εμπνευσμένα από σημαντικές ελληνικές αρχαιότητες. Για παράδειγμα το χαρακτηριστικό λογότυπο (σήμα) της Rolls-Royce είναι εμπνευσμένο από τη «Νίκη της Σαμοθράκης» που βρίσκεται στο μουσείο του Λούβρου στη Γαλλία. Αντίστοιχα αν κάποιος παρατηρήσει το μπροστινό τμήμα της από τη μηχανή θα αναγνωρίσει την αναπαράσταση του Παρθενώνα. Τέλος, μέσα από ένα αλληλεπιδραστικό Πρόγραμμα ενημέρωσαν τους μαθητές/τριές μας για βασικούς κανόνες «Οδικής Συμπεριφοράς & Ασφάλειας. Στη συνέχεια παρατίθενται μερικά στιγμιότυπα από την επίσκεψή μας.
09-02-24 Eγκύκλιος με διευκρινίσεις σχετικά με τις εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής
09-02-24 Eγκύκλιος με διευκρινίσεις σχετικά με τις εξετάσεις για την εισαγωγή σπουδαστών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) από τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2024 και εφεξής
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού σας γνωστοποιείται ότι έχει αποσταλεί προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας η αριθμ. Φ.252/14356/A5/9-02-2024 εγκύκλιος (ΑΔΑ:6ΤΠΚ46ΝΚΠΔ-ΥΨ7), με διευκρινίσεις αναφορικά με την εξέταση των δύο μουσικών μαθημάτων «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» και «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» οι οποίες βασίστηκαν στην εισήγηση της Διατμηματικής Επιτροπής Έργου (Δ.Ε.Ε.) για την εισαγωγή φοιτητών σε Τμήματα Μουσικών Σπουδών των Α.Ε.Ι. που συγκροτήθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ. Φ.253/63402/A5/07-06-2023 (ΦΕΚ 3799 Β’) υπουργικής απόφασης και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 383 του ν.4957/2022 (Α’ 141).
Ξεκίνησε η Α΄Φάση Σχολικών Αγώνων
Ξεκίνησε η Α΄ Φάση Πανελλήνιων Σχολικών Αγώνων. Πραγματοποιήθηκαν σήμερα στο Κλειστό Γυμναστήριο του ΓΕΛ Αμφίκλειας, διασχολικοί αγώνες πετοσφαίρισης αγοριών-κοριτσιών του ΓΕΛ Αμφίκλειας και του ΓΕΛ Ελάτειας. Συγχαρητήρια και στα δύο σχολεία για το ήθος και το συνεργατικό πνεύμα που επέδειξαν. Συγχαρητήρια στα δικά μας παιδιά που νίκησαν και στους δύο αγώνες.
Συμμετοχή του ΓΕ.Λ Αμφίκλειας στο ENERGY ERASMUS PROJECT
Σκεφτήκαμε ότι είναι πολύ σημαντικό στο να εστιάσουμε ως σχολείο και στη μείωση του εργασιακού άγχους των εκπαιδευτικών μας. Θεωρούμε ότι έχει μεγάλη επίδραση τόσο στην ψυχική και σωματική υγεία τους ως φυσικά πρόσωπα, όσο και στη συνακόλουθη επαγγελματική τους βελτίωση καθώς επηρεάζει άμεσα και καταλυτικά το εκπαιδευτικό τους έργο. Το ENERGY ERASMUS PROJECT στοχεύει να προσφέρει μια καινοτόμο λύση εισάγοντας προγράμματα και μεθόδους πράσινης ευεξίας στο πρόβλημα του εργασιακού άγχους, που αντιμετωπίζει ένας αυξανόμενος αριθμός επαγγελματιών και οργανισμών. Ευχαριστούμε θερμά τη Δρ. Μαρία Γιαννακούρου και την Creative Thinking Development για την ευκαιρία να συμμετάσχουμε ως σχολείο στο Ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα. Συμμετείχαμε στις 22-26 Ιανουαρίου ENERGY project στην Κόρδοβα της Ισπανίας στο workshop “Leading Healthy Organisations and Creating Guidlines and Practices for Green Care” συνεισφέροντας μέσα από πρακτικές διαμόρφωσης συνεργατικών κοινοτήτων μεικτής μάθησης. Στιγμιότυπα από τη συμμετοχή μας στο ENERGY ERASMUS PROJECT αποτελούν τα παρακάτω:
Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Σχολών Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
Προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών για τη συμμετοχή υποψηφίων στις προκαταρκτικές εξετάσεις των Στρατιωτικών Σχολών ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Η έγκαιρη και ουσιαστική διερεύνηση των δεξιοτήτων και των επιθυμιών των μαθητών/τριών είναι καθοριστική, τόσο για την επιλογή επαγγέλματος, όσο και των σπουδών τους. Διαδραματίζει επίσης, ουσιαστικό ρόλο για την ανάπτυξη κινήτρων μάθησης, για την κοινωνικοποίηση, την ευρύτερη καλλιέργεια του μαθητή/τριας και την ενηλικίωσή του/της ουσιαστικά και πρακτικά. Σε μία τέτοια συνθήκη είναι αναγκαία μία αγωγή σταδιοδρομίας με βιωματικό και εργαστηριακό χαρακτήρα. Ο κος Μπάτραλης Βασίλειος (ΠΕ02) συντονίζει στο Γενικό Λύκειο Αμφίκλειας ένα τέτοιο πρόγραμμα στην Α΄ και Γ΄Λυκείου. Συμμετέχουν στο πρόγραμμα επίσης οι εκπαιδευτικοί Ιωακειμίδου Δήμητρα (ΠΕ04.04) και η Κρυωνά Ειρήνη (ΠΕ02.50).




































