Α tempo!

Για την καλύτερη κατανόηση των ρυθμικών αξιών και των παύσεων δημιουργήσαμε μαζί με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης ρυθμικά σχήματα με τη μορφή “ρυθμικών” τρένων!

Περνώντας από την θεωρία στην πράξη κάθε μαθητής σχημάτισε 3 μέτρα (3 “βαγόνια”): ένα μέτρο 2/4, ένα μέτρο 3/4 και ένα μέτρο 4/4. Το μόνο που χρειάστηκε ήταν ένα χαρτόνι κάνσον κομμένο σε 3 μέρη και ένας μαρκαδόρος!

Οι μαθητές χτύπησαν τα ρυθμικά σχήματα που έφτιαξαν παίζοντας διάφορα ρυθμικά παιχνίδια!


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *