ΠΙΑΤΑΞΙΕΣ!

Τα χάρτινα πιάτα δεν μας χρειάζονται μόνο όταν κάνουμε πάρτι ή πικ – νικ! Είναι και μια πολύ καλή ιδέα για να βοηθήσουμε τους μαθητές να κατανοήσουν καλύτερα τις αξίες αλλά και να διακοσμήσουμε όμορφα την τάξη μας!

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου! 

Αυτό ακριβώς κάναμε με τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Μελισσοχωρίου Λάρισας! 

Μια επανάληψη στις αξίες του ολόκληρου, του μισού, του τέταρτου και του όγδοου. Μόνο που αντί να κάνουμε τον γνωστό και χαρακτηριστικό διαχωρισμό των αξιών, προτιμήσαμε να κάνουμε πιαταξίες! 

Τι θα πει πιαταξία; Απλά κάθε παιδί πήρε ένα άσπρο χάρτινο πιάτο μίας χρήσης. Το γύρισε ανάποδα για να σχεδιάζεται πιο εύκολα. Το στρόγγυλο μέρος του πιάτου είναι το ολόκληρο και μέσα σε αυτό δημιουργούνται οι υποδιαιρέσεις των υπολοίπων αξιών. Με μια κάθετη γραμμή το χωρίσαμε στη μέση. Στο ένα μισό τα παιδιά σχεδίασαν την αξία του μισού και το άλλο μισό το χώρισαν και πάλι στη μέση. Έτσι δημιουργήθηκαν άλλο δύο κομμάτια: στο ένα γράψανε το τέταρτο και στο άλλο αφού το χώρισαν στη μέση γράψανε δύο όγδοα! 

Η παρουσίαση που ακολουθεί θα σας δώσει πιο παραστατικά να καταλάβετε τι εστί πιαταξία! 

DSCN2259

Μετά τον χωρισμό των μερών, τα παιδιά χρωμάτισαν τα πιάτα τους με όποιον τρόπο επιθυμούσαν μετατρέποντας τα σε όμορφα έργα τέχνης τα οποία κολλήσαμε στον τοίχο της τάξης δημιουργώντας μια όμορφη μουσική διακόσμηση! 

Δείτε το στο slideshare.net

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *