Η κάρτα που έφτιαξα για το μαθητή μου Κωνσταντίνο της Β’ τάξης.
— Κωνσταντίνε, είσαι τόσο γενναίος!
Γρήγορα περαστικά!
Ο δάσκαλός σου
34ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Ετικέτες: 34ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Β’ τάξη, κάρτα, Περαστικά!
Η κάρτα που έφτιαξα για το μαθητή μου Κωνσταντίνο της Β’ τάξης.
— Κωνσταντίνε, είσαι τόσο γενναίος!
Γρήγορα περαστικά!
Ο δάσκαλός σου
34ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Ετικέτες: 34ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Β’ τάξη, κάρτα, Περαστικά!
Δημοσιεύτηκε στις 16th Οκτώβριος 2022 στις 09:26 και βρίσκεται κάτω από Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα. Μπορείς να παρακολουθείς τα σχόλια για το άρθρο χρησιμοποιώντας RSS 2.0 feed. Τα σχόλια προς το παρόν δεν επιτρέπονται, αλλά μπορείτε να παράθεση από το δικό σας δικτυακό τόπο.
Τα σχόλια είναι κλειστά.
ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας
eTwinning
Hi, I’m Kostas, short for “Constantine.”
Born and raised in Athens, Greece,
I have studied English and Journalism
(Σχολή Δημοσιογραφίας ANT1)
and I teach English at a state primary school in the Greek capital.
Wishing to provide my students with a wider view of the world, I am searching for interesting international opportunities to learn about different cultures and global issues.
Επιθυμώντας να προσφέρω στους μαθητές και τις μαθήτριές μου μία ευρύτερη θεώρηση του κόσμου, αναζητώ ευκαιρίες συνεργασίας στην Ελλάδα/Κύπρο και το εξωτερικό προκειμένου να μάθουμε μαζί για διαφορετικούς πολιτισμούς και να ενημερωθούμε για παγκόσμια θέματα.
Όλες οι επιμορφώσεις ► εδώ.
1. Teach.in.G. | Εκπαίδευση εκπαιδευτικών: Γλωσσική και ψυχοπαιδαγωγική διαχείριση πολύγλωσσων και πολυπολιτισμικών τάξεων
2. Ειδική Αγωγή: Διεπιστημονικές πρακτικές σύγκλισης
3. Ανάπτυξη προσωπικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων: Διαχείριση συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
4. Διαπροσωπικές σχέσεις: Το φαινόμενο της μοναξιάς στη σύγχρονη εποχή
Διαχείριση και αντιμετώπιση
5. Από τη μία στην άλλη πλευρά του Αιγαίου:
Η εγκατάσταση των Μικρασιατών προσφύγων στην Ελλάδα μέσα από τη λογοτεχνία
6. Θρησκεία και Ψυχανάλυση
1. Εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: Πώς να ξεχωρίσω
2. Διαχείριση της πολυπολιτισμικότητας στην εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη μεταναστών /προσφύγων
3. Σχολική Ψυχολογία
4. Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός: Πρόληψη και αντιμετώπιση
5. Μέθοδοι της Μετασχηματίζουσας Μάθησης στο πλαίσιο της Διά Βίου Μάθησης
1. Ο/Η άνθρωπος-πολίτης/πολίτιδα
απέναντι στο θάνατο και την απώλεια:
Παιδαγωγικές και κοινωνικές προσεγγίσεις
2. Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: Παιδαγωγική διάσταση
Από τη θεωρία στην πράξη
3. Γνωριμία με το Magic School στην εκπαιδευτική πράξη
4. LIFE on mARTs
5. Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: Μετασχηματίζοντας τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουμε και μαθαίνουμε
1. Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών
στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων
2. Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας
στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)
3. Αναπηρία και διαφορετικότητα,
αυτιστικό φάσμα,
προβλήματα προσοχής και συγκέντρωσης
4. Εκπαίδευση για την Ιδιότητα
του Παγκόσμιου Πολίτη
Ευρωπαϊκό Έργο GENE
(Global Education Network Europe)
5. Διαφοροποιημένη Διδασκαλία:
Πρακτικές υποστήριξης
των μαθητών και των μαθητριών
Padlet με σχετικά απλό λεξιλόγιο
Padlet γενικού περιεχομένου
Padlet με θέμα την ποίηση