Δεκ 13
05

Ημερολόγιο Μαθητών-Νοέμβριος

Κάτω από (Ημερολόγιο, Σχ. έτος 2013-2014) από στις 05-12-2013

Σάββατο  2  Νοέμβριος  2013

 

DSC_1073 DSC_1087 DSC_1112DSC_0020DSC_0047 DSC_0043 DSC_0044

Αυτό το Σάββατο το περάσαμε δημιουργώντας με την κ. Τσεμπελή δικά μας έργα βασισμένα σε ένα πρότυπο που μας έδειξε, έτσι ώστε σιγά-σιγά να μπαίνουμε και απ΄ την πλευρά του δημιουργού στην τέχνη της δημιουργίας με διάφορους τρόπους, στοχεύοντας πάντα στις πλακοστρώσεις του Escher. Χωριστήκαμε σε ομάδες και δουλέψαμε με σύντροφο την φαντασία μας και 3 τρία χρώματα που η κάθε ομάδα επέλεγε εξ αρχής. Αφού διασκεδάσαμε δημιουργώντας με τις ομάδες μας αλλά και σαν μία ομάδα όλοι μαζί, στο τέλος βγάλαμε φωτογραφίες και εκθέσαμε τις δημιουργίες μας στον κεντρικό διάδρομο του σχολείου.

Συντάκτης: Παπόγλου Γιάννης

Σάββατο  9  Νοέμβριος  2013

Σήμερα χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες. Αρχικά οι καθηγητές, μας μοίρασαν από μια φωτοτυπία σε κάθε ομάδα και μας ζητήθηκε να διαβάσουμε τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε τρία βίντεο που μας είχαν ετοιμάσει τα οποία είχαν σχέση με τον ρατσισμό.

Μόλις τελείωσε η προβολή των βίντεο οι καθηγητές μας έδωσαν λίγο χρόνο για να προσπαθήσουμε να απαντήσουμε η κάθε ομάδα τις ερωτήσεις της φωτοτυπίας. Συζητήσαμε τις απαντήσεις και ψάξαμε περισσότερα τα θέματα με τα οποία ασχοληθήκαμε με την βοήθεια του κ. Νίκου. Ύστερα ακολουθούσε η παρουσίαση του κ. Γιάννη η οποία είχε θέμα την συμμετρία (Μέρος 3ο).

[slideboom id=867263&w=425&h=370]

Ακολούθησε η παρουσίαση της κ. Κατερίνας η οποία μας έδειξε μερικά  έργα τέχνης και εκτός απ΄ το ότι μπορέσαμε να θαυμάσουμε τον πολιτισμό και τη ζωή μέσα από τα χρώματα και τις φιγούρες παρατηρήσαμε όλοι μαζί πόσα πράγματα κρύβει ένα έργο τέχνης.

 

Σάββατο  16  Νοέμβριος  2013

Μπορεί να ήταν βροχερή η μέρα αλλά δεν μας επηρέασε καθόλου ψυχολογικά, διασκεδάσαμε πάρα πολύ. Στην αρχή μας μοίρασε η κ. Κατερίνα δυο φωτοτυπίες. Η μία είχε πληροφορίες (για την βιογραφία του Escher) οι οποίες είχαν κενά ανάμεσα τους και έπρεπε να τα συμπληρώσουμε με ότι θυμόμασταν από τις πληροφορίες που αντλήσαμε από το βιβλίο μας. Η δεύτερη φωτοτυπία ήταν κρυμμένη εικόνα η οποία είχε τελείες συνοδευόμενες από αριθμούς.  Όπως καταλάβατε έπρεπε να τις ενώσουμε με αποτέλεσμα να “ζωντανέψει” στο χαρτί μας μια σαύρα, η οποία θα μας χρειαστεί σε μία μελλοντική εργασία που θα επιχειρήσουμε να κάνουμε όλοι μαζί. Στη συνέχεια ακολούθησαν οι παρουσιάσεις του συμμαθητή Θανάση

[slideboom id=867262&w=425&h=370]

και της κ. Κατερίνας

[slideboom id=867253&w=425&h=370]

οι οποίες αναφέρονταν στην βιογραφία και στα έργα του Escher.  

 

Σάββατο  23 Νοέμβριος  2013

Σήμερα είχαμε 2 ανακοινώσεις οι οποίες μας χαροποίησαν πολύ. Πρώτον την επόμενη φορά δεν θα έχουμε συνάντηση (δεν είναι βέβαια αυτό που μας χαροποίησε) γιατί ο κ. Γιάννης θα παρευρεθεί στην βράβευση της Λέσχης μας από το Υπουργείο Παιδείας. Δεύτερον, μένουν άλλα τρία Σάββατα που θα πραγματοποιηθεί συνάντηση και το τελευταίο Σάββατο θα δούμε ταινία. Ακολούθησε η παρουσίαση της συμμαθήτριας μας Αφροδίτης με θέμα τα δικαιώματα της γυναίκας στον 21ο αιώνα.

[slideboom id=872072&w=425&h=370]

Μετά από την παρουσίαση συζητήσαμε για τα αποσπάσματα που είχαμε καιρό να τα δούμε, με την βοήθεια του κ. Νίκου. Προς το τέλος είδαμε μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο «2+2=5» η οποία μας κίνησε πολύ το ενδιαφέρον γιατί είχε πολύ καλό περιεχόμενο και στο τέλος τη σχολιάσαμε.

Συντάκτρια: Φιλιππίνα Φάμα

Σάββατο  23 Νοέμβριος  2013

Την προηγούμενη φορά αναφερθήκαμε περισσότερο σ΄ αυτά που είχαμε  αφήσει από τις προηγούμενες συναντήσεις, όπως τα «Παιχνιδόλεξο» και την «Τροφή για σκέψη». Πιο αναλυτικά είδαμε τη δράση του πρωταγωνιστή Δημήτρη από την στιγμή που σκοτώνονται η οικογένειά του μέχρι το σημείο που τον φιλοξενεί μια καλοσυνάτη τουρκική οικογένεια. Επίσης, παρατηρήσαμε και την συμμετρία που δεν παύει να εμφανίζεται όλο και πιο πολύ στο βιβλίο. Εκτός αυτού, παρακολουθήσαμε μια ταινία μικρού μήκους  με το όνομα «2+2=5» και ο καθένας άσκησε κριτική και ερμήνευσε όπως ήθελε το τέλος της.

Τέλος πιστεύω πως αυτή η ταινία ήταν συγκλονιστική καθώς παρουσίαζε τη δύναμη και την επιμονή ενός παιδιού στην άποψη του (ότι 2+2=4) και ότι τα μαθηματικά στηρίζονται στην καθαρή λογική και τις αποδείξεις.    

Συντάκτης: Καποκάκης Γιάννης

 



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *