Αρχική » Βιογραφικό

Πρόσφατα σχόλια

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    The hidden fires of the Flame Nebula*

    This image, the first to be released publicly from VISTA, the worlds largest survey telescope, shows the spectacular star-forming region known as the Flame Nebula, or NGC 2024, in the constellation of Orion (the Hunter) and its surroundings.

    Καλαντάρι

    Φεβρουάριος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728  

    Σαν σήμερα

    7/2: Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
    Η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (Internet Safety Day) εορτάζεται κάθε χρόνο στις 7 Φεβρουαρίου. Καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Επιτρόπου Βιβιάν Ρέντινγκ, με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό και ιδιαίτερα τα νέα παιδιά για τους κινδύνους που ενυπάρχουν στον κυβερνοχώρο.
       - Σχετικές αναρτήσεις

    Βιογραφικό

     

    s0 editor sid649cd1d4 0f24 4f65 907a c435cde9b8f1 result

    ΕΠΩΝΥΜΟ: Χατζηγεωργιάδου   

    ONOMAΣοφία

    ΟΝ. ΠΑΤΡΟΣ: Διονύσιος

    ΤΟΠ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ:  Θεσσαλονίκη

     

    Η Σοφία Χατζηγεωργιάδου είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών ΠΕ60 (2η θέση Συμβούλου Ανατ. Θεσσαλονίκης), Διδάκτωρ του Τ.Ε.Π.Α.Ε. Α.Π.Θ. με ειδίκευση στη Γνωστική Ψυχολογία, απόφοιτη του Τ.Ε.Π.Α.Ε. Α.Π.Θ., του Τμήματος Ψυχολογίας Α.Π.Θ, του Διδασκαλείου Ειδικής Αγωγής Α.Π.Θ. και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Ψυχοπαιδαγωγική παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Είναι Επιμορφώτρια Β επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Α/θμια Εκπαίδευση. Έχει βραβευτεί για το παιδαγωγικό και ερευνητικό έργο της και διαθέτει ένα πλήθος ελληνικών και ξενόγλωσσων δημοσιεύσεων, καθώς και εισηγήσεων σε συνέδρια.

    Ήταν Προϊσταμένη του 2ου Πειραματικού Νηπιαγωγείου (ενταγμένο στο ΑΠΘ) (2019-2022), ενώ δίδαξε σε αυτό με οργανική θέση από το 2009. Από το 2013 διενεργούσε ως υπεύθυνη εκπαιδευτικός τους εξής ομίλους: “Ομιλος Φιλαναγνωσίας” Σχ. Έτος 2013-14, “Όμιλος Βιβλίο και Τέχνη” Σχ. Έτη 2014 – 16, “Όμιλος Κινητικής Αγωγής και Αφήγησης” Σχ. Έτη 2016-22, και ήταν υπεύθυνη του προγράμματος eTwinning STEM που υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο τη χρονιά 2019-20.

    Από την 1-9-2022 έως την 24-2-2023 ήταν Διευθύντρια στο 9ο 4/θεσιο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς.

    Από το 2018 διδάσκει ως Συνεργαζόμενο Επιστημονικό Προσωπικό στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδικής  Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

    Για το χρονικό διάστημα 2020-2023 συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα του επιμορφωτικού υλικού για τα “Σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς eTwinning” της Εθνικής Υπηρεσίας eTwinning (Σεμινάριο V. Δημιουργικό και ασφαλές διαδίκτυο – Αξιολόγηση και ανάπτυξη κριτικής σκέψης για το ψηφιακό περιεχόμενο).

    Είναι Πολλάπλασιάστρια και Εκπονήτρια εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Φροντίζω το Περιβάλλον – Νηπιαγωγείο) και (Ζω καλύτερα Ευ ζην – Νηπιαγωγείο).

    Είναι Συνεργαζόμενο μέλος του Εργαστηρίου Ψυχολογίας & Εκπαίδευσης του παιδιού “ΨΥΧΗ” του Τ.Ε.Π.Α.Ε., Α.Π.Θ.

    Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη Γνωστική και Εκπαιδευτική Ψυχολογία.

    Οι πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις της είναι οι εξής:

    Βιβλίο

    Chatzigeorgiadou, S., Pavlidou, E., & Arvanitidou, V. (2018). Social inclusion of nonnative children in Greek educational settings. An Intercultural Physical Education paradigm. Lambert Academic Publishing

    Άρθρα

    – Chatzigeorgiadou, S. & Oikonomou, E. (2023). School and paternal collaboration in Greek early childhood settings: pilot utilisation of the Syneducational Model, Zealos: Studies in the Humanities, Social Sciences, Arts & Design, 1

    http://www.zealos.org/

    -Chatzigeorgiadou, S., Hatzigianni, M., Ratkidou, F., & Toziou, T. (2022). Design thinking and digital technologies in the exploration of science in Early Childhood Education. In S. Papadakis and M. Kalogiannakis (eds.), STEM, Robotics, Mobile Apps in Early Childhood and Primary Education, Lecture Notes in Educational Technology, Springer https://doi.org/10.1007/978-981-19-0568-1_8S

    – Chatzigeorgiadou, S., Barouta, A. (2021). General and Special Early Childhood Educators’ Attitudes Towards Co-teaching as a Means for Inclusive Practice. Early Childhood Education Journal   https://doi.org/10.1007/s10643-021-01269-z

    Researchgate profile

    https://www.researchgate.net/profile/Sofia-Chatzigeorgiadou?ev=hdr_xprf

    email : simvoulos2@gmail.com

    chatzigeorgiadou.s@unic.ac.cy

    CV_Chatzigeorgiadou_DEK-2024

    Βιογραφικό από ΣΟΦΙΑ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ διατίθεται με άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.

    Άνοιγμα μενού
    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση