Οι αστυνομικές έρευνες πέρσι αποκάλυψαν 1.342 υποθέσεις παραγωγής και διακίνησης πορνογραφικού υλικού με θέματα παιδιά μικρότερα των 18 ετών, κατά 43,5% περισσότερες υποθέσεις σε σχέση με το 2009. Ο αριθμός των παιδιών και των εφήβων στο υλικό αυτό, που αναγνωρίστηκαν έφτασε τα 618– σημειώνοντας μία αύξηση 52,6% έναντι του 2009.
Η αστυνομία διαβεβαιώνει πως πρόκειται για τον μεγαλύτερο αριθμό στην ιστορία των καταγεγραμμένων υποθέσεων παιδικής πορνογραφίας της χώρας που ξεκινά από το 2000. Ανάμεσα στα θύματα ήταν 93 παιδιά του δημοτικού και 33 παιδιά προσχολικής ηλικίας. Συνολικά 926 άτομα προσήχθησαν ενώπιον της δικαιοσύνης, σύμφωνα με την έκθεση της ιαπωνικής αστυνομίας.
Εντύπωση προκαλεί ότι το 60% των υποθέσεων εντοπίστηκαν στο διαδίκτυο. Ο νόμος που ισχύει σήμερα στην Ιαπωνία απαγορεύει μόνο την παραγωγή και την πώληση φωτογραφιών, βίντεο και άλλου υλικού παιδικής πορνογραφίας, καθώς και την κατοχή τους για εμπορικούς σκοπούς.
Ιαπωνία και Ρωσία είναι οι μόνες από τις ισχυρές βιομηχανικές χώρες του G8 που δεν απαγορεύουν την κατοχή για προσωπική χρήση τέτοιου υλικού.
Επίσης στην Ασία, τριαντάχρονος Κινέζος άφησε την τελευταία του πνοή, αφού πέρασε τρία συνεχόμενα εικοσιτετράωρα παίζοντας παιχνίδι στο Ίντερνετ. Όλο αυτό το διάστημα δεν κοιμήθηκε καθόλου και έτρωγε ελάχιστα, σύμφωνα με τους Beijing Times.
Ο νεαρός έχασε τις αισθήσεις του, μετά τον “μαραθώνιο” online gaming, σε ίντερνετ καφέ στα προάστια του Πεκίνου. Διακομίστηκε σε νοσοκομείο, ωστόσο οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον επαναφέρουν. Όπως έγινε γνωστό είχε ξοδέψει πάνω από 10.000 γιουάν (1.500 δολάρια) στο παιχνίδι, τον προηγούμενο μήνα.
Σύμφωνα με το BBC, δεκάδες εκατομμύρια Κινέζοι- κυρίως νεαροί- είναι εθισμένοι στα παιχνίδια μέσω Ίντερνετ. Η χώρα διαθέτει 450 εκατομμύρια χρήστες του Ίντερνετ, ενώ τα διαδικτυακά παιχνίδια είναι ιδιαιτέρως διαδεδομένα.
Ανάλογοι θάνατοι, έχουν αναφερθεί και σε άλλες χώρες. Το 2005 ένας 28χρονος νοτιοκορεάτης πέθανε μετά από 50 ώρες συνεχόμενου παιχνιδιού στο Ίντερνετ.
Πηγές: enet.gr & nooz.gr