Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΛΑΣ
Αναζήτηση
Μενού
Αρχική
Το σχολείο μας
Το σχολείο μας
Εκπαιδευτικοί
Προσβασιμότητα σχολείου
Κανονισμός Λειτουργίας
Σχέδιο Δράσης
Εσωτερική αξιολόγηση
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης: Ένα Βήμα Προς τη Βελτίωση
Ωράριο
Νόμοι-Εγκύκλιοι
Έντυπα
Ενημέρωση α) για τη λήψη μέτρων προστασίας, β) σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19
αναΣΚΑΛύψεις
Καλωσορίζουμε την Εφημερίδα του Γυμνασίου Σκάλας “αναΣΚΑΛύψεις”
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 1ο
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 2ο
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 3ο
Δίκτυο Σχoλείων e-τύπος
Συμμετοχή του Ημερησίου Γυμνασίου Σκάλας στο Δίκτυο Σχολείων e-Τύπος
Μαθητικά νέα
Μαθητές/-ιες Α΄ γυμνασίου
Μαθητές/-ιες Β΄ γυμνασίου
Μαθητές/-ιες Γ΄ γυμνασίου
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ-ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2024
Γονείς
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Σκάλας!
Ώρες ενημέρωσης γονέων
Δράσεις
Εκδηλώσεις
Βιωματική δράση με την πυροσβεστική υπηρεσία Γυθείου
Εθνικές Εορτές
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο Γυμνάσιο Σκάλας Λακωνίας
Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
Τελετή Λήξης του Σχολικού Έτους 2023-2024
Χάλογουιν-Halloween
Αστέρι της Ευχής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ 2023–2024 – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ
Διαγωνισμοί
Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας
Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2024
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «Ο ΘΑΛΗΣ»
“Οι Μαθηματικές Μύγες: Νικητές/-ιες Πελοποννήσου του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης: Alan Turing”
Διαγωνισμός Ορθογραφίας
Διαγωνισμός Ρητορικής Τέχνης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”
«Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικών «Αριστοτέλης 2024»
Προγράμματα/ Εκπαιδευτικά προγράμματα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ»
«Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης»
Το πείραμα του Ερατοσθένη
Εκδρομές
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Πλανητάριο
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης “Αγγελική Χατζημιχαήλ”
Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος στην Αθήνα
Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
Όμιλος Βιβλιοθήκης
Όμιλος Ρητορικής Τέχνης
Όμιλος STEM-Η Έξυπνη Πόλη
Όμιλος Συναισθηματικής Ανάπτυξης/ Ψυχολογίας
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ERASMUS +
eTwinning
Πρόγραμμα eTwinning: AI and I learn math
Model United Nations (MUN) Conferences
6th ACGMUN Conference
8th ACGMUN
Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου
Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)
Ενημερωτικό Σημείωμα Ε.Δ.Υ. Γυμνασίου Σκάλας
τα blog του σχολείου μας
Επικοινωνία
Αναζήτηση για:
Μαθητές/-ιες Β΄ γυμνασίου
5
Ιούλ 2022
9 Οκτ 2023
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Άνοιγμα σε νέο παράθυρο
Πλοήγηση άρθρων
Προηγούμενες
Καλωσήρθατε
Επόμενη
Μαθητές/-ιες Γ΄ γυμνασίου
Αρχική
Το σχολείο μας
Το σχολείο μας
Εκπαιδευτικοί
Προσβασιμότητα σχολείου
Κανονισμός Λειτουργίας
Σχέδιο Δράσης
Εσωτερική αξιολόγηση
Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης: Ένα Βήμα Προς τη Βελτίωση
Ωράριο
Νόμοι-Εγκύκλιοι
Έντυπα
Ενημέρωση α) για τη λήψη μέτρων προστασίας, β) σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19
αναΣΚΑΛύψεις
Καλωσορίζουμε την Εφημερίδα του Γυμνασίου Σκάλας “αναΣΚΑΛύψεις”
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 1ο
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 2ο
αναΣΚΑΛύψεις-Τεύχος 3ο
Δίκτυο Σχoλείων e-τύπος
Συμμετοχή του Ημερησίου Γυμνασίου Σκάλας στο Δίκτυο Σχολείων e-Τύπος
Μαθητικά νέα
Μαθητές/-ιες Α΄ γυμνασίου
Μαθητές/-ιες Β΄ γυμνασίου
Μαθητές/-ιες Γ΄ γυμνασίου
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ-ΔΗΜΟΣ ΕΥΡΩΤΑ
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου 2024
Γονείς
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Σκάλας!
Ώρες ενημέρωσης γονέων
Δράσεις
Εκδηλώσεις
Βιωματική δράση με την πυροσβεστική υπηρεσία Γυθείου
Εθνικές Εορτές
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου στο Γυμνάσιο Σκάλας Λακωνίας
Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
Τελετή Λήξης του Σχολικού Έτους 2023-2024
Χάλογουιν-Halloween
Αστέρι της Ευχής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ 2023–2024 – ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ
Διαγωνισμοί
Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας
Εθνικός Διαγωνισμός Γαλλοφωνίας 2024
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «Ο ΘΑΛΗΣ»
“Οι Μαθηματικές Μύγες: Νικητές/-ιες Πελοποννήσου του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Μαθηματικής Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης: Alan Turing”
Διαγωνισμός Ορθογραφίας
Διαγωνισμός Ρητορικής Τέχνης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”
«Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικών «Αριστοτέλης 2024»
Προγράμματα/ Εκπαιδευτικά προγράμματα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ»
«Το Πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της ακτίνας της Γης»
Το πείραμα του Ερατοσθένη
Εκδρομές
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Πλανητάριο
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης “Αγγελική Χατζημιχαήλ”
Τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος στην Αθήνα
Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΜΙΛΟΙ
Όμιλος Βιβλιοθήκης
Όμιλος Ρητορικής Τέχνης
Όμιλος STEM-Η Έξυπνη Πόλη
Όμιλος Συναισθηματικής Ανάπτυξης/ Ψυχολογίας
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
ERASMUS +
eTwinning
Πρόγραμμα eTwinning: AI and I learn math
Model United Nations (MUN) Conferences
6th ACGMUN Conference
8th ACGMUN
Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου
Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)
Ενημερωτικό Σημείωμα Ε.Δ.Υ. Γυμνασίου Σκάλας
τα blog του σχολείου μας
Επικοινωνία
Δραστηριότητα
Ιστολόγια
Ομάδες
Μέλη
Βοήθεια
Επικοινωνία
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή