ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα εν-συναίσθησης 16η συνάντηση (10 Ιούνη 2020)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα εν-συναίσθησης 14η συνάντηση (4 Ιούνη 2020)

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα εν-συναίσθησης 13η συνάντηση (3 Ιούνη 2020)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δεντροφύτευση στο Γυμνάσιό μας από τον Σύλλογο Γονέων

Η καλύτερη χρονική στιγμή να φυτέψεις ένα δέντρο είναι 20 χρόνια πριν. Η επόμενη καλύτερη στιγμή είναι τώρα!!
Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος σήμερα και στο σχολείο μας κάναμε δενδροφύτευση. Δυστυχώς, αλλιώς το είχαμε προγραμματίσει και αλλιώς έγινε, δίχως τους μαθητές του σχολείου μας, λόγω των συγκεκριμένων συνθηκών.
Ο σύλλογος μας φύτεψε στον αύλειο χώρο του σχολείου μας γύρω στα 100 δένδρα και θάμνους, τα οποία προμηθεύτηκε ο ίδιος.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την διευθύντρια του σχολείου μας Φιλία Καλίτση, τον Κοσμά Βελλίδη και τον Βασίλη Σπύρου για την πολύτιμη βοήθεια τους.
Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι!!!

Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Κορησού.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υπαίθρια λογοτεχνία με τη Γ΄ Γυμνασίου: Αντώνης Σαμαράκης, “Ζητείται ελπίς” (τελευταίο μάθημα της χρονιάς)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ποδηλατούμε όλοι μαζί για το Περιβάλλον και την Καστοριά” (Κυριακή 14 Ιουνίου)

Την Κυριακή 14 Ιουνίου η αναβληθείσα εκδήλωση ποδηλασίας

“Ποδηλατούμε όλοι μαζί για το Περιβάλλον και την Καστοριά”

 

Την Κυριακή 14 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί η αναβληθείσα εκδήλωση ποδηλασίας στον εσωτερικό Γύρο της Λίμνης, που συνδιοργανώνεται από την Αντιπεριφέρεια και το Δήμο Καστοριάς, με τη συνεργασία και συμμετοχή του Ποδηλατικού Συλλόγου Καστοριάς “620” και φίλων του ποδηλάτου, μικρών και μεγάλων.

 

Σημείο συγκέντρωσης και εκκίνησης, ώρα 5:30 μ.μ.: ο χώρος μπροστά από την Αντιπεριφέρεια (πρώην Νομαρχία) και σημείο τερματισμού το Δημαρχείο Καστοριάς.

 

Απαραίτητη η συνοδεία των παιδιών από έναν τουλάχιστον κηδεμόνα, ενώ συστήνεται η χρήση κράνους (προαιρετικώς βάση Κ.Ο.Κ.)

 

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη εκδήλωση είχε προγραμματιστεί για το προηγούμενο Σάββατο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου (3 Ιουνίου) και την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου), αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν επέτρεψαν την πραγματοποίησή της.

 

Στόχος των διοργανωτών είναι όχι μόνο η ενθάρρυνση της χρήσης ποδηλάτου και η παρουσίαση των ηλεκτρικών και συμβατικών ποδηλάτων, αλλά παράλληλα, η ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής για την ενίσχυση προβολής του τόπου μας.

 

Δίνουμε το ραντεβού μας όλοι μαζί, με προοπτική να γίνει ετήσιος και αγαπημένος θεσμός που θα προσελκύσει στο μέλλον κοινό απ’ όλη την Ελλάδα και γιατί όχι και απ’ όλον τον κόσμο.

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αντώνη Σαμαράκη, “Ζητείται ελπίς” Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γ’ Γυμνασίου σελ. 235

 

Το ψηφιακό βιβλίο εδώ.

Ανάλυση του κειμένου εδώ.

και εδώ

και εξαιρετική εδώ,

Για τον πόλεμο στην Ινδοκίνα εδώ.

Εδώ άλλα διηγήματα του βιβλίου.

Και οι περιλήψεις τους εδώ.

Η τελευταία εικόνα από: https://antikleidi.com/2013/02/20/elpis/

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα εν-συναίσθησης 12η συνάντηση (27 Μάη 2020)

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτιστικό πρόγραμμα εν-συναίσθησης 11η συνάντηση (20 Μάη 2020)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λουίς Σεπούλβεδα, Η ιστορία ενός σαλιγκαριού που έμαθε τη σημασία της βραδύτητας εκδ. Opera

Διαβάζουμε με την Α’ Γυμνασίου το βιβλίο “Η ιστορία ενός σαλιγκαριού που έμαθε τη σημασία της βραδύτητας” του Λουίς Σεπούλβεδα. Τα παιδιά παράλληλα ζωγραφίζουν εικόνες από το βιβλίο. Ένα μικρό αφιέρωμα στον αγαπημένο μας συγγραφέα που έφυγε τόσο νωρίς.