ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΡΗΣΟΥ

Άρθρα για Μάιος, 2026

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μηνύματα των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου προς τους μαθητές της ΣΤ΄ Δημοτικού (Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο)

Άκου, φίλε, το Γυμνάσιο είναι πολύ εύκολο. Θα διασκεδάσεις πολύ με αυτά που θα κάνουμε. Δε θέλω να αγχώνεσαι καθόλου. Θα περάσεις πάρα πολύ ωραία. Θ. Φίλε μου, θα σου πω με λίγα λόγια για το πώς θα περάσειςστο Γυμνάσιο. Σου λέω λοιπόν ότι θα ρίξεις πολύ γέλιο μ΄αυτά που κάνουμε και γελάμε. Στα διαλείμματα… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού στο Γυμνάσιο Κορησού (25/5/2026)

    Με αφορμή τη 19η Μαΐου, η μέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου είχαμε τη χαρά να έχουμε στο σχολείο μας τον εκπαιδευτικό, χοροδιδάσκαλο και μουσικό Ηλία-Κωνσταντίνο Άλτα ο οποίος μας μίλησε για την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού, τη Γενοκτονία και στη συνέχεια μας παρουσίασε την ποντιακή λύρα και με τη συνοδεία… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Απανθίσματα με τη Β΄ Γυμνασίου (19/5/2026)

Μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου παρουσιάζουν το λογοτεχνικό τους βιβλίο.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η δική μου ιστορία για το ζώο που φροντίζω (Στ΄Δημοτικού Κορησού)

Στο πλαίσιο του προγράμματος Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο και στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Α΄τάξη του Γυμνασίου τα παιδιά της ΣΤ΄ έγραψαν τη δική τους ιστορία για το ζώο που φροντίζουν. Τα κείμενά τους είναι γεμάτα από φιλόζωα αισθήματα.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εντυπώσεις των μαθητών/τριών του Δημοτικού-Γυμνασίου από το πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης (19-5-2026)

Οι εντυπώσεις των μαθητών/τριών του Δημοτικού Οι εντυπώσεις των μαθητών του Γυμνασίου Η χθεσινή μέρα δεν ήταν όπως οι καθημερινές. Ήρθε η έκτη στο σχολείο μας  μαζί με την κυρία τους. Εμείς με την καθηγήτριά μας είχαμε σχεδιάσει να τους κάνουμε πολλά πράγματα και να μην είναι βαρετά. Έτσι κι έγινε. Το πρωί φέραμε φέραμε… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (19-5-2026)

Σε συνέχεια της πρώτης μας συνάντησης στις 21/1/2026 (η πρώτη συναντηση εδώ) στο Δημοτικό Κορησού με τη ΣΤ’ τάξη και τη δασκάλα τους Όλγα Στεργιοπούλου οργανώσαμε την Τρίτη 19 Μαΐου την επίσκεψή τους στο Γυμνάσιο ολοκληρώνοντας έτσι τον διδακτικό κύκλο των συναντήσεων στο πλαίσιο του προγράμματος Ομαλής Μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Θέμα της… (συνέχεια…)

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση Ενεργού Πολίτη Α΄ Γυμνασίου ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ και ΕΦΗΒΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Στο πλαίσιο της δράσης Ενεργού Πολίτη στην Α΄Γυμνασίου με θέμα: Διατροφή στην Παιδική και Εφηβική Ηλικία και υπεύθυνο τον καθηγητή φυσικής αγωγής Γεώργιο Σούλιο επισκέφτηκε τη Δευτέρα 4 Μαΐου το σχολείο μας ο διατροφολόγος Ευάγγελος Στάμκος. Έγινε ενημέρωση στους μαθητές/τριες του σχολείου και ακολούθησε σχετική συζήτηση.  

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υφαντική στο Γυμνάσιο Κορησού

Η καθηγήτρια καλλιτεχνικών Σαβαστή Πέσχου διδάσκει την υφαντική τέχνη στους μαθητές/τρές της.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η “Διέξοδος” Καστοριάς στο Γυμνάσιο Κορησού (5-5-2026)

Την Τρίτη 5 Μαΐου η κοινωνική ανθρωπολόγος Μαρία Μουρατίδου από τη Διέξοδο Καστοριάς (Κέντρο Πρόληωης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας) υλοποίησε βιωματικό εργαστήρι στην Α΄ Γυμνασίου και θέμα: Ανάπτυξη ουσιαστικής επικοινωνίας. ιάκριση αποδεκτού και μη αποδεκτού πειράγματος. Ευχαριστούμε για την παρέμβαση!

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εντυπώσεις των μαθητών/τριών από την επίσκεψη του συγγραφέα Δημήτρη Μάλλη στο Γυμνάσιο Κορησού

Γ΄Γυμνασίου Χθες με την επίσκεψη του συγγραφέα κ. Μάλλη περάσαμε πολύ ωραία. Μας μίλησε για τα παραμύθια στην αρχαιότητα και για τη σημερινή εποχή. για τη ζωή του και πολλά άλλα ενδιαφέροντα πράγματα. που με τον τρόπο που τα έλεγε γίνονταν διασκεδαστικά. Εχθές είχαμε έναν επισκέπτη, τον συγγραφέα Δημήτρη Μάλλη. Αυτός ο καταπληκτικός κύριος ταξίδεψε… (συνέχεια…)