Με μεγάλη επιτυχία γιορτάσαμε σήμερα στο Γυμνάσιο Κοπανού τη Γαλλική κουζίνα, με θέμα «Αστερίξ και Οβελίξ – Γεύσεις από Γαλλία»! Η Εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος ΄΄Ο λόγος στην τέχνη΄΄που υλοποιείται κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά από τις εκπαιδευτικούς Καλογερίδου Ελπίδα ΠΕ 08 και Πασχούλα Κατερίνα ΠΕ 05,Τσομπανίδου Μαρία ΠΕ 03.
Είχαμε την τιμή να μας επισκεφτούν πολλά σχολεία της περιοχής, όπως το Δημοτικό, το Νηπιαγωγείο και το Ειδικό Σχολείο Νάουσας, συνοδευόμενα από τους εκπαιδευτικούς τους και εκπαιδευτικούς από Τσεχία σε πλάισια Εrasmus .Eπίσης πολλοί παλιοί μας μαθητές που μας τίμησαν με την παρουσία τους…Είναι συγκινητικό να βλέπεις τόσα σχολεία να ενώνονται μέσα από την μουσική ,τον χορό και τις γεύσεις! Και όπως επισημαίνει και η σύμβουλος Γαλλικής γλώσσας, Ιασονίδου Ρούλα που μας συνεχάρη για την υπέροχη εκδήλωση ,η παιδεία και ο πολιτισμός είναι οι καλύτερες γέφυρες φιλίας!
Τραγουδήσαμε, χορέψαμε και ήρθαμε σε επαφή με τον γαλλικό πολιτισμό, γιορτάζοντας παράλληλα την ελληνογαλλική φιλία. Ελλάς Γαλλία συμμαχία λοιπόν!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν!
Και του χρόνου με την ίδια ενέργεια!
Η Διευθύντρια και καθηγήτρια Γαλλικών του σχολείου
Πασχούλα Κατερίνα































