Την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 τελέστηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχ. χρονιάς. Ευχόμαστε σε όλη την σχολική κοινότητα, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς/κηδεμόνες Καλή Σχ. Χρονιά!!!
Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας- Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς κ. Πιερρακάκη: εδώ
Χαιρετισμός της Αν. Περιφερειακής Δ/ντριας Πε & ΔΕ ΑΜΘ κ. Κοσμίδου: εδώ
Μήνυμα του Μητροπολίτη Μαρωνείας Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονα: εδώ
Σύντομος χαιρετισμός της Διευθύντριας της Σχ. Μονάδας κ. Γλυκερίας Φωτιάδου:

