Η εργασία αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας μαθητών /τριών διαφορετικών τάξεων του 1ου Δημοτικού σχολείου Μαλεσίνας υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη του δασκάλου κ. Χαρχαντή Γεώργιου.
Η περιορισμένη γνώση των μαθητών και , σε μερικές περιπτώσεις , η παντελής άγνοια της γεωγραφίας , της ιστορίας , της οικονομίας , της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους , σ’ αυτή την εποχή της παγκοσμιοποίησης και της αειφόρου ανάπτυξης , αποτέλεσε την αφορμή για την εκπόνηση αυτής της εργασίας , καθώς υπήρχε η πιθανότητα ότι ενδεχομένως , ως ενήλικοι , αγνοώντας τις ιδιαιτερότητες της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους , να εκδηλώσουν αδιαφορία για την προστασία και τη διατήρηση της .
Για την επίτευξη του εγχειρήματος αυτού δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές /τριες να γίνουν οι ίδιοι συγγραφείς ενός βιβλίου για τον τόπο τους . Έτσι επισκέφθηκαν περιοχές στον τόπο τους , αναζήτησαν πληροφορίες σε βιβλία και στο διαδίκτυο , συζήτησαν με τους κατοίκους , μελέτησαν ,φωτογράφισαν , σκιτσάρισαν , ζωγράφισαν , έγραψαν .
Μέσω αυτών των δραστηριοτήτων οι μαθητές /τριες ανέπτυξαν ικανότητες δημιουργικής φαντασίας , γραπτής και προφορικής έκφρασης , προσεκτικής παρατήρησης , εργασίας σε ομάδες , έκφρασης απόψεων , λήψης αποφάσεων και κριτικής σκέψης .
Οι μαθητές /τριες έγιναν οι ίδιοι συγγραφείς ενός βιβλίου για τον τόπο τους . Έτσι επισκέφθηκαν περιοχές στον τόπο τους , αναζήτησαν πληροφορίες σε βιβλία και στο διαδίκτυο , συζήτησαν με τους κατοίκους , μελέτησαν ,φωτογράφισαν , σκιτσάρισαν , ζωγράφισαν , έγραψαν .
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ
Πρόσφατα σχόλια