Την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016 οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν την γιορτή που είχαν ετοιμάσει ενόψει της επετείου του Μακεδονικού αγώνα .
Παρουσίασαν, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους , υπό την καθοδήγηση της υπευθύνου εκπαιδευτικού κ. Γιαννούλα , το χρονικό της εποχής μέσα από απαγγελία ποιημάτων επετειακών τραγουδιών , αφήγησης και προβολής σχετικού οπτικοακουστικού υλικού.





























































