Ομάδα μαθητών του ΕΕΕΕΚ Κιλκίς επισκεπτηκε το Συνεδριακό Κέντρο και το 18ο φεστιβαλ κουκλοθεάτρου και παντομιμας. Τα παιδιά παρακολούθησαν και γνώρισαν τις μαγικές μαριονέτες στην παράσταση “Hanging by a Thread” του Di Filippo Marionette από την Ιταλία.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεκ 16 22
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεκ 16 22
Στο πλαίσιο λειτουργίας του εργαστηρίου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ προχώρησαν σε σπορά λαχανοκομικών ειδών στους χώρους του θερμοκηπίου του σχολείου. Αρχικά έγινε προετοιμασία της σποροκλίνης προκειμένου ο σπόρος/ο βολβός να τοποθετηθεί σε μια ομοιόμορφη, ιδανική στρώση χώματος η οποία θα είναι απαλλαγμένη από φυτικά υπολείμματα. Κατόπιν σπάρθηκαν κατά κύριο λόγο σπανάκι, σκόρδο, κρεμμύδι. Κατά τη διάρκεια της σποράς παρουσιάστηκαν στους μαθητές βασικές γνώσεις φυσιολογίας φυτού (στάδια ανάπτυξης, παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη ενός φυτικού οργανισμού, εγγενής πολλαπλασιασμός). Επιπρόσθετα, έγινε συζήτηση σχετικά με τις διαφορές μεταξύ αυτού του είδους σποράς (απευθείας σε αγροτεμάχιο) και της σποράς σε δίσκους, η οποία πραγματοποιήθηκε τον προηγούμενο μήνα (εκμετάλλευση/μετασχηματισμός προϋπάρχουσας γνώσης).
Οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ προχώρησαν σε μεταφύτευση των λαχανοκομικών ειδών που σπάρθηκαν σε προγενέστερο στάδιο σε δίσκους. Αρχικά έγινε προετοιμασία της σποροκλίνης προκειμένου το φυτό να τοποθετηθεί σε μια ομοιόμορφη, ιδανική στρώση χώματος η οποία θα είναι απαλλαγμένη από φυτικά υπολείμματα. Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας έγινε αναφορά σε όλους τους κανόνες μεταφύτευσης καθώς ενώ παρουσιάστηκαν εκ νέου γνώσεις σχετικά με τη φυσιολογία των φυτών (φάσεις ανάπτυξης, παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξη φυτικών οργανισμών, κτλ).
Οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος προχώρησαν σε δραστηριότητες οικοδόμησης βασικών γνώσεων σχετικά με τον κύκλο ζωής των φυτικών οργανισμών κατά τη διάρκεια κάθε ημερολογιακού έτους. Η εν λόγω εκπαιδευτική παρέμβαση είχε διαθεματικό χαρακτήρα (στοιχεία από τα μαθήματα της γλώσσας και των εικαστικών). Εκτός από μεταβολές που αφορούν στη φυσιολογία του φυτού (πτώση φύλλων, διατήρηση υπόγειου μέρους κατά τη διάρκεια του χειμώνα, κτλ) υπήρξε εστίαση στα παραγόμενα φυτικά προϊόντα (φρούτα, λαχανικά) ανά εποχή. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες έγινε μια πρώτη διερεύνηση του γνωστικού πεδίου διαχείρισης αγροτικών προϊόντων.
Οι μαθητές του εργαστηρίου Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος προχώρησαν σε δραστηριότητες οικοδόμησης γνώσεων σχετικά με την ανακύκλωση εστιάζοντας στον τρίτο άξονα ονοματοδοσίας του εργαστηρίου (Περιβάλλον). Στο πλαίσιο καλλιέργειας της “Περιβαλλοντικής Ιδιότητας του Πολίτη” (Environmental Citizenship) τα παιδιά επεξεργάσθηκαν έντυπο υλικό σχετικά με την ανακύκλωση, κατέκτησαν γνώσεις διαχείρισης απορριμμάτων και ολοκλήρωσαν τον θεματικό κύκλο με δημιουργία κολάζ και αφισών.
Κράτα το
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεκ 16 14
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεκ 16 7
Η Δ/ντρια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές /τριες του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κιλκίς ευχαριστούν θερμά τον κ. Αγγελο Καρέλη όπου κατόπιν πρόσκλησής του που αφορούσε την ανακύκλωση ηλεκτρικών ειδών – συσκευών , ομάδα μαθητών/τριών ανταποκρίθηκε θετικά , καθώς το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά σε προγράμματα ανακυκλώσιμων υλικών . Οι μαθητές /τριες συνοδευόμενοι απο τον καθηγητή τους κ. Αθ. Ντάνη παρευρέθησαν την Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016 στην εν λόγω δράση, στο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών που διατηρεί.
Με Εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Ελένη Τεχλικίδου
Κράτα το
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία στις 3 Δεκεμβρίου 2016, το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Κιλκίς συνδιοργάνωσε την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016, με το Γυμνάσιο Βαπτιστή και το 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς, πολιτιστικά δρώμενα, τα οποία παρουσιάστηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου.
Οι εκδηλώσεις περιλάμβαναν την παρουσίαση εκ μέρους των μαθητών/τριων του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ, θεατρικής παράστασης Μαύρου Θεάτρου με τίτλο «Χέρια σαν Αυτά». Αντίστοιχα, οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Βαπτιστή παρουσίασαν ένα τραγούδι, το οποίο στη συνέχεια χόρεψαν από κοινού με τους μαθητές/τριες του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ και του 1ου Γυμνασίου Κιλκίς.
Στόχος της εκδήλωσης ήταν να δοθεί η ευκαιρία σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, να κατανοήσουν την ύπαρξη των δυνατοτήτων των μαθητών/τριων με Αναπηρία. Επιπρόσθετα, να οδηγήσει τους αυριανούς πολίτες των δύο Γυμνασίων μέσα από την ευαισθητοποίηση και την αναγνώριση των ικανοτήτων των μαθητών με αναπηρία, στη δημιουργία ενός κλίματος που θα διασφαλίζει την παροχή ίσων δικαιωμάτων, ευκαιριών για αποδοχή και κοινωνική ενσωμάτωση των Ατόμων με Αναπηρία, την απόκτηση του σεβασμού και την πρόσβαση σε κοινωνικά και δημόσια αγαθά
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια
Ελένη Τεχλικίδου





































