Γυμνάσιο Ζηπαρίου Bulgaria «Let’s know each other: Strategy for the Equity Inclusion of Roma Students»
«Let’s know each other: Strategy for the Equity Inclusion of Roma Students»
Project code 2020-1-EL01-KA201-078810
Το Γυμνάσιο Ζηπαρίου συμμετείχε στην 4η συνάντηση του σχεδίου Εrasmus+ ΚΑ201 ” Let’s know each other: Strategy for the Equity Inclusion of Roma Students” . Οι Εταίροι που συμμετείχαν είναι οι εξής:
- Γυμνάσιο Ζηπαρίου, Κως, Ελλάδα
- ICON, Ελλάδα
- Ιstituto Professionale Alberghiero Turistico, Ιταλία
- E.M. Ιταλία
- Vocational High School of Transport and Transport Management, Βουλγαρία
- Agrupamento de Escolas de São João da Talha, Πορτογαλία
- Centro Concertado Leonardo da Vinci, Ισπανία
- Szolnoki SZC Klapka György Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája, Ουγγαρία
- Testvérvárosok Baráti Egyesülete, Ουγγαρία
Στόχοι του προγράμματος είναι η ενσωμάτωση, η ίση μεταχείριση και πρόσβαση στην εκπαίδευση και η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων των Ρομά μαθητών καθώς και σεβασμός προς την διαφορετικότητα.
Το Γυμνάσιο Ζηπαρίου, στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος συμμετείχε στη συνάντηση εκπαιδευτικών που πραγματοποιήθηκε στη Βουλγαρία κατά το χρονικό διάστημα 3 έως 7 Οκτωβρίου 2022. Οι εργασίες έλαβαν χώρα στην πόλη Kazanlak. Η συνάντηση C2 πραγματοποιήθηκε μεταγενέστερα από τον αρχικό σχεδιασμό και ακολούθησε χρονικά την συνάντηση C1 στην Ουγγαρία.
Erasmus Gymnasio Gennadiou “Artificial Intelligence” AI4ESL
Η πορεία του σχεδίου «Artificial Intelligence for Early School Leaving» AI4ESL με κωδικό 2021-1-MT01-KA220-SCH-000024247 στο οποίο το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος συνεχίζεται με επιτυχία. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δύο Διεθνικές Συναντήσεις, μία στην Ισπανία και μία στην Μάλτα.
Οι συναντήσεις μελέτησαν την έννοια της Τεχνητής Νοημοσύνης, τη ραγδαία εξέλιξή της και τη θέση της στο εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας. Παράλληλα έγιναν παρουσιάσεις για τη μαθητική διαρροή, τις πιθανές αιτίες και τα μέτρα αντιμετώπισης από τα σχολεία εταίρους. Η σύγκριση ανέδειξε σημαντικές διαφορές αλλά και πολλές ομοιότητες.
Στα πλαίσια του σχεδίου υλοποιήθηκαν οι παρακάτω εργασίες Συνεχίστε την ανάγνωση →
2022 IKY Οδηγίες και χρήσιμα έγγραφα
Πρόσκληση 2022 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΙΚΥ 2022 _2022_SCH_10_1_22
Οδηγίες ΟΔΗΓΙΕΣ ΙΚΥ 2022
Έντυπο Νομικής Οντότητας ΕΝΤΥΠΟ ΝΟΜΙΚΗΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑΣ legent_public_el
Έντυπο Οικονομικών Στοιχείων ΕΝΤΥΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ fich_sign_ba_gb_el
Gymnasio Gennadiou “Steam and Robotics” Visit to Greece
Gymnasio Gennadiou hosted the participants for the project from Bulgaria, Italy, Lithuania and Croatia. The students were placed in the families of the host students, which rounded up their learning experience. During the week, the hosts organised a variety of activities related to the project theme of robotics, as well as introductions to the cultural heritage of the island of Rhodes. Συνεχίστε την ανάγνωση →
«Εργαστήριο εκπαιδευτικών της Θράκης για την προώθηση της ισότητας των φύλων και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας και παιδαγωγικές παρεμβάσεις στη σχολική τάξη»
Αξιόλογη προσπάθεια για εκπαιδευτικούς
Βρείτε πληροφορίες και έτοιμο εκπαιδευτικό υλικό στην ιστοσελίδα
Erasmus Artificial Intelligence AI4ESL
Το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου συμμετέχει ως εταίρος στο σχέδιο με τίτλο «Artificial Intelligence for Early School Leaving» AI4ESL και κωδικό 2021-1-MT01-KA220-SCH-000024247. Συντονιστής είναι ο οργανισμός B&P Emerging Technologies Consultancy Lab Ltd από την Μάλτα.
Συμμετέχουν επίσης εταίροι σχολεία από τη Σερβία, την Ιρλανδία, την Ισπανία και τη Φιλανδία.
Το σχέδιο στοχεύει στην παροχή εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων που υποστηρίζουν τη συμπερίληψη, την ποικιλομορφία και την ισότητα μέσα από εφαρμογές ψηφιακής μάθησης για όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, καταγωγής και επιπέδου ακαδημαϊκής επίδοσης. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Gymnasio Gennadiou Erasmus KA229 “STEAM and Robotics: a new learning approach”
This school year Gymnasio Gennadiou entered Erasmus+ KA229 project “STEAM and Robotics: a new learning approach”. The project coordinator is Italy, and the partners are from Lithuania, Greece, Bulgaria and Croatia. The project duration is 24 months (September 2020 to September 2022).
The project focuses on the development of so-called “STEAM Skills” (Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics) in students. Project activities promote an interdisciplinary approach, which includes disciplines such as computing, mathematics and natural sciences using robotics as a tool to help students develop skills in computational thinking and problem solving. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Erasmus KA 229 “Social inclusion”
Γυμνάσιο Γενναδίου
Social inclusion through education in an age of migration (2019‐1‐NO01‐KA229‐060143)
Erasmus / eTwinning project Περισσότερες πληροφορίες στο eTwinning εδώ
Τα τελικά προϊόντα εδώ
Social inclusion through education in an age of migration RESEARCH
Social inclusion through education in an age of migration ACTIVITY BOOK
Art and Iclusion
Evening Secondary School of Rhodes
Final products of Small-scale partnerships in school education
Art and Interculturalism (2021-1-EL01-KA210-SCH-000031336)
2021-1-EL01-KA210-SCH-000031336 Art and Interculturalism GR v2
2021-1-EL01-KA210-SCH-000031336 Art and Interculturalism EN v2
2021-1-EL01-KA210-SCH-000031336 Art and Interculturalism PT v2
Final products in Word
https://drive.google.com/drive/folders/1zjiMVszLxNBfQNQ40q0P5dNXJV4U2rfe?usp=drive_link
The idea of the “Art and Interculturalism” project was to highlight the importance of all peoples in terms of cultural expression and to emphasize to children from other countries that the culture of the country they left is as important as the culture of the country they live in.
The plan addressed the horizontal priority of inclusion and diversity, because it highlights the cultural identity of all people, and strengthens their pride in their origins.
It is a partnership of schools with a high percentage of pupils from different cultural backgrounds. It includes the Esperino Gymnasio Rodou with 60% of foreigners, mainly first-generation refugees and immigrants, the Gymnasio Gennadiou Rodou with 60% mainly children of economic migrants and the Agrupamento de Escolas de São João da Talha in Portugal with 50% of first and second generation foreign students. Συνεχίστε την ανάγνωση →










