Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α./ πρώην Κ.Π.Ε.) κατά το σχολικό έτος 2023-2024»

Για το σχολικό έτος 2023-2024 το πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης των διδακτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων στα Κ.Ε.ΠΕ.Α. ορίζεται με το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. Φ11/11511/Δ7/02-02-2024 ως ακολούθως: Το κάθε Κ.Ε.ΠΕ.Α. δύναται να επιλέγει τον κατάλληλο τρόπο ανάπτυξης και υλοποίησης των προγραμμάτων του, είτε με τη φυσική παρουσία μαθητών /τριών /εκπαιδευτικών, είτε με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι σχολικές μονάδες επιλέγουν τα προγράμματα για τα οποία κρίνουν ότι ενδιαφέρονται οι μαθητές και οι μαθήτριές τους, έτσι ώστε τα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα υλοποιηθούν να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τους στόχους κάθε σχολείου και προς τούτο συνεργάζονται με τους/τις Υπεύθυνους και τα Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων θα συγκεντρώσουν τα αιτήματα των σχολικών μονάδων και θα καταρτίσουν σχετικό πίνακα με τις σχολικές μονάδες που αιτούνται εκπαιδευτικών επισκέψεων. Σε σχέση με τη σειρά προτεραιότητας, κατά την κατάρτιση των πινάκων, θα ληφθούν υπόψη:

  • η υλοποίηση εγκεκριμένου προγράμματος (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων)
  • η συνάφεια του προγράμματος με το αντίστοιχο πρόγραμμα του Κ.Ε.Π.Ε.Α. καθώς και
  • η συχνότηkepea2τα εκπαιδευτικών επισκέψεων του σχολείου σε Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Τα σχολεία της Δ.Δ.Ε Αχαΐας, για κάθε σχολική ομάδα, έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση επίσκεψης σε έως δύο (2) Κ.Ε.ΠΕ.Α., ένα εντός της οικείας Π.Δ.Ε. και σε ένα άλλο από τις υπόλοιπες Π.Δ.Ε. Εντός της Π.Δ.Ε. Δυτ. Ελλάδας λειτουργούν τα ΚΕΠΕΑ:

  1. Το ΚΕΠΕΑ Κλειτορίας – Ακράτας
  2. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου
  3. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Κρεστένων
  4. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Θέρμου

… περισσότερα

Διαγωνισμός Φωτογραφίας με θέμα: «Αποτυπώνω τα υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας»

Κρήνη Αιγίου φωτο 1

Διαγωνισμός Φωτογραφίας με θέμα: «Αποτυπώνω τα  υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας»

Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών και οι Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ & ΔΠΕ Αχαΐας, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά Τοπικό Διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα:

«Αποτυπώνω τα υδατικά οικοσυστήματα του τόπου μου»

Στόχοι του Διαγωνισμού είναι:

  • να γνωρίσουν οι μαθητές τα υδατικά οικοσυστήματα της περιοχής τους,
  • να αντιληφθούν την σημασία των οικοσυστημάτων του γλυκού νερού που διαμορφώνονται από ποτάμια, χείμαρρους, έλη, λίμνες
  • να ανακαλύψουν πόσο σημαντική είναι η προστασία των υδατικών οικοσυστημάτων, αλλά και η εξοικονόμηση της χρήσης του νερού.
  • να ευαισθητοποιηθούν για την άμεση ή έμμεση συμβολή των υδατικών οικοσυστημάτων στην ανθρώπινη ευημερία αλλά και γενικότερα στην αειφορική ανάπτυξη του τόπου τους.

Στο πλαίσιο αυτό καλούνται οι μαθητικές περιβαλλοντικές ομάδες των σχολείων της Αχαΐας να :

  • ανακαλύψουν τα υδατικά οικοσυστήματα γλυκού νερού του τόπου τους
  • αποτυπώσουν τα υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας με φωτογραφίες
  • γράψουν τίτλο, λεζάντα και σύντομες πληροφορίες για το υδατικό οικοσύστημα στο συνοδευτικό έγγραφο κάθε φωτογραφίας
  • ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους και τα συνοδευτικά έγγραφα μέχρι τις 25 Απριλίου 2024 σε drive η διεύθυνση του οποίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες αργότερα.

Το υλικό που θα συγκεντρωθεί θα αποτελέσει μια σημαντική εκπαιδευτική συλλογή φωτογραφιών για τα υδατικά οικοσυστήματα, η οποία θα αξιοποιηθεί από τους διοργανωτές:

  • αρχικά μέσω Ψηφιακής Έκθεσης εικονικής πραγματικότητας που θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας και του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών
  • στη συνέχεια μέσω Έκθεσης Φωτογραφίας που θα υλοποιηθεί στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας.

… περισσότερα

Πρόσκληση σε Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση με θέμα «Φύση – Μόδα – Περιβάλλον»

ανακύκλωση 1Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας, η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ Αχαΐας και η Σύμβουλος  Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων σε συνεργασία με τον τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών του 9ου Εσπερινού ΕΠΑΛ οργανώνουν Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024, στο πλαίσιο του  Μαθητικού Διαγωνισμού με θέμα
«Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»

Σκοπός της επιμορφωτικής συνάντησης είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών  σχετικά με την βιωσιμότητα (βιώσιμο σχεδιασμό),  τον τρόπο παραγωγής της μόδας, και τις συνέπειές της στο περιβάλλον αλλά και η ενημέρωση τους για το Εικαστικό Εκπαιδευτικό Event “ Φύση – Μόδα – Περιβάλλον» και η παρουσίαση του σχολικού διαγωνισμού Re-design.

Η Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση απευθύνεται:

  • Στους εκπαιδευτικούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»
  • Σε όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται για το θέμα «Φύση – Μόδα – Περιβάλλον» στο πλαίσιο των γνωστικών τους αντικειμένων

… περισσότερα

Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό εξ Αποστάσεως Σεμινάριο ‘‘Ψηφιακές Εφαρμογές Μικτής Πραγματικότητας (Taleblazer) στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα”

εικόνα taleblazer 2Στο πλαίσιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality: AR) στις δραστηριότητες των Περιβαλλοντικών προγραμμάτων, η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας σε συνεργασία με το ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ Καστοριάς, διοργανώνουν εξ αποστάσεως επιμορφωτικό Σεμινάριο την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 ώρες 18:00-20:30, με θέμα: ‘‘Ψηφιακές Εφαρμογές Μικτής Πραγματικότητας (Taleblazer) στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα’’.

Τι είναι το TaleBlazer; Είναι μια πλατφόρμα λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Αναπτύχθηκε από το εργαστήριο του MIT Scheller Teacher Education Program (STEP), και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν τις δικές τους δραστηριότητες και τα δικά τους παιχνίδια που βασίζονται στην τοποθεσία (GPS). Επιτρέπει το συνδυασμό πραγματικών τοπίων – φυσικού ή ανθρωπογενούς περιβάλλοντος – με πρόσθετες ψηφιακές πληροφορίες.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς των ανωτέρω συνεργαζόμενων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που υλοποιούν Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα τη φετινή σχολική χρονιά σε οποιαδήποτε θεματική ενότητα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/τριές τους σε εξερεύνηση, σε έρευνα ή σε στοχαστικό παιχνίδι ρόλων. Οι μαθητές μπορούν να παίξουν τα παιχνίδια AR που έχει σχεδιάσει ο/η εκπαιδευτικός αλλά και να δημιουργήσουν τα δικά τους . … περισσότερα

Σεμινάρια “ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2024”

To Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον & την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ)  ΑΡΝΑΙΑΣ διοργάνωσε σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Αχαΐας  διαδικτυακό σεμινάριο «Ταπερίστας 2024» που θα υλοποιηθεί σε τρεις ημέρες, τριών διαδοχικών εβδομάδων.
κπε αρναιαςΔευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023
Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Οι εισηγήσεις και τα εργαστήρια θα βιντεοσκοπηθούν και θα αναρτηθούν στα τρία blogs των «Ταπερίστας», στη σελίδα Υποστηρικτικό υλικό.

 

 

Το πρόγραμμα των ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ: … περισσότερα

Πρόσκληση σε Μαθητικό Διαγωνισμό σχεδιασμού με θέμα «Re-design, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος».

imagesΗ Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η Σύμβουλος  Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων σε συνεργασία με τον τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών του 9ου Εσπερινού ΕΠΑΛ προκηρύσσουν Μαθητικό Διαγωνισμό σχεδιασμού με θέμα «Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος».

Σκοπός του προτεινόμενου Διαγωνισμού είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με την βιωσιμότητα (βιώσιμο σχεδιασμό),  τον τρόπο παραγωγής της μόδας, αλλά και τις συνέπειές της.  Η γρήγορη μόδα είναι μια τάση που εμφανίστηκε τα τελευταία 20 χρόνια περίπου. Πρόκειται για εταιρείες που μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να αγοράζουμε όλο και περισσότερα ρούχα που δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και παράγονται γρήγορα για να ανταποκρίνονται στις τελευταίες τάσεις. Ως αποτέλεσμα, κάθε χρόνο, απορρίπτουμε περίπου 11 κιλά υφασμάτων ανά άτομο.

Ειδικός μαθησιακός σκοπός είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να κατανοήσουν ότι  όλα τα ρούχα πρέπει να είναι ανθεκτικά, να μπορούν να επιδιορθωθούν και να είναι ανακυκλώσιμα. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να παραμείνουμε μοντέρνοι χωρίς να χρειάζεται να είμαστε σπάταλοι.

Προτεινόμενο υλικό για την ενημέρωση και εισαγωγή των μαθητών στις επιπτώσεις της μόδας στο περιβάλλον, τις  έννοιες της βιώσιμης μόδας και της ανακύκλωσης των υφασμάτων από τη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

https://www.europarl.europa.eu/news/el/headlines/society/20201208STO93327/oi-epiptoseis-tis-viomichanias-tis-klostoufantourgias-sto-perivallon-grafima.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται:

  • Σε εκπαιδευτικούς που υλοποιούν πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
  • Σε εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων
  • Σε εκπαιδευτικούς ΠΕ89.01 καλλιτεχνικών σπουδών.

οι οποίοι θα συμμετέχουν με τους μαθητές τους (Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ & Ειδικών Σχολείων).

… περισσότερα

Αγώνες Λόγου με θέμα τη Δημοκρατία: Ψηφοφορία καλύτερου περιεκτικού μηνύματος

eikona.1Σας ενημερώνουμε, ότι τον Μάιο του 2023 πραγματοποιηθήκαν με ιδιαίτερη επιτυχία στο Πολιτιστικό Κέντρο Αιγίου “Αλέκος Μέγαρης”, οι πρώτοι Ελληνικοί Αγώνες Λόγου με θέμα τη Δημοκρατία, με την συμμετοχή πολλών εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμνασίου από  σχολεία της Αχαΐας.

Οι Αγώνες Λόγου με θέμα τη Δημοκρατία, αποτελούνται από τρεις ενότητες:(ατομικές ομιλίες, διαξιφισμοί και διαγωνισμός περιεκτικού μηνύματος. Στην τελευταία ενότητα, αυτή του περιεκτικού μηνύματος, οι ομάδες που συμμετείχαν, κλήθηκαν να διαγωνιστούν στέλνοντας το «Περιεκτικό τους Μήνυμα» στο θέμα: «Βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην κοινωνικοποίηση μας;».

Τα μηνύματα των μαθητών που συμμετείχαν στο διαγωνισμό ήταν:

  1.  «Αλληλεπίδραση»
  2.  «Όλοι μαζί συνδεδεμένοι!»
  3. «Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικοί φορείς κοινωνικοποίησης. Μας ενημερώνουν, μας ψυχαγωγούν αλλά η υπερβολική χρήση τους προκαλεί προβλήματα στην υγεία, σωματική και ψυχολογική»
  4. «Η σωστή, με σύνεση και μέτρο χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλει στην εξωστρέφεια, στην ανάπτυξη φιλικών δεσμών και στην διατήρηση οικογενειακών σχέσεων, μηδενίζοντας τις αποστάσεις»
  5. «Αν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία, πολλές φορές καθοδηγούν τους νέους σε αρνητικά πρότυπα όπως η βία και ο υπερ-καταναλωτισμός»
  6.  «Μια εικόνα χίλιες λέξεις! Ο πιο γρήγορος τρόπος να γνωρίσεις τον κόσμο»
  7.  «Τα λέμε στο chat

 

Προκειμένου να επιλεγεί – από τους μαθητές/τριες- ένα από τα παραπάνω μηνύματα σας ζητούμε να ψηφίσουν οι μαθητές/τριες της Γ’ Γυμνασίου και να επιλέξουν αυτό που θεωρούν ως αντιπροσωπευτικότερο στο ερώτημα: «Βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην κοινωνικοποίηση μας;»

Τα κριτήρια επιλογής θα αφορούν: την πρωτοτυπία, το ελκυστικό  της διατύπωσης , την ανάδειξη της συνάφειας με το θέμα και την περιεκτική και σύντομη διατύπωση του μηνύματος.

… περισσότερα

Επιμορφωτικό ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ με θέμα ‘‘Από την ελληνική μυθολογία στο διάστημα, με την οπτική της Εκπαίδευσης για την Αειφορία’’

myth2space2 copy2Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Πολιτιστικών Θεμάτων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κυκλάδων δια της Υπεύθυνης Σχολικών Δραστηριοτήτων, διοργανώνουν διαδικτυακό επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα:
‘‘Από την ελληνική μυθολογία στο διάστημα, με την οπτική της Εκπαίδευσης για την Αειφορία’’ την Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023, ώρα 18:00-21:00

Το Σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος ‘‘Από την ελληνική μυθολογία στις διαστημικές αποστολές της NASA’’  (σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 17483/ 13-10-2023, Έγγραφο της ΔΔΕ Αχαΐας.) με επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος τον κ. Βασίλειο Λαμπρινουδάκη, ομότιμο καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς που είτε:

  • έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα ‘‘Από την ελληνική μυθολογία στις διαστημικές αποστολές της NASA’’
  • επιθυμούν να ενταχθούν τώρα

και θα υλοποιήσουν σχετικό πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή Πολιτιστικών Θεμάτων ή μικρή περιβαλλοντική/ πολιτιστική δράση.

Προσκεκλημένοι ομιλητές θα είναι οι:

  1. κ. Βασίλειος Λαμπρινουδάκης – Καθηγητής Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών
  1. κ. Δρ. Ζώζη Παπαδοπούλου – Αρχαιολόγος, Προϊσταμένη Τμήματος Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων και Μουσείων, Εφορεία Αρχαιοτήτων Κυκλάδων.
  1. Γεωργία Μανωλοπούλου – ΜΑ Μουσειολόγος, Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών/ΥΠΠΟΑ.
  1. Δρ. Αιμιλία Σμυρλή – Αστροφυσικός, Υπεύθυνη Εκπαίδευσης, ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα και στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετική βεβαίωση τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο σύνδεσμο https://forms.gle/zKdozHUuKQdU9EMx5, μέχρι και την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2023 (ώρα 10:00) για να λάβουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τον απαραίτητο σύνδεσμο για τη συμμετοχή τους στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Webex.

Yβριδική Εκδήλωση «ΜΕΤ ΠΠ: Μουσειοσκευές για το νερό» / Συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη σημασία του νερού

αφίσα EHAK 2023Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών και το Ελληνικό Τμήμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας στην Πάτρα και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας-Περιβαλλοντική Εκπαίδευση συνδιοργανώνουν τη Υβριδική Εκδήλωση, την Κυριακή 12/11/2023, στις 18.30 με θέμα: «ΜΕΤ ΠΠ: Μουσειοσκευές για το νερό / Συμβάλλοντας στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για τη σημασία του νερού».

Η εκδήλωση διοργανώνεται με την ευκαιρία του Εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Ακαδημαϊκής Κληρονομιάς και στο πλαίσιο της Γιορτής της Επιστήμης. Οι δραματικές οικολογικές καταστροφές, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζουν καταλυτικά όπως είναι φυσικό επόμενο, τον κύκλο του νερού και κατ’ επέκταση την ύπαρξη όλου του οικοσυστήματος πάνω στον πλανήτη Γη. Για το λόγο αυτό η Γιορτή της Επιστήμης στην Ελλάδα έχει ως κεντρικό θέμα “Το νερό στη δίνη της κλιματικής αλλαγής»

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν από στελέχη του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας οι μουσειοσκευές με αντικείμενο το νερό (που σχεδίασε και υλοποίησε το Μουσείο με χορηγία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και της Εταιρίας ΤΙΤΑΝ):

  1. Για την ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Οι περιπέτειες της Σταγονούλας, ο κύκλος του νερού» για την Γ’ &Δ’ Δημοτικού και «Άκης Σταγονάκης η πηγή της ζωής...» για την Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού που θα ταξιδέψουν στα σχολεία της Πάτρας από 6-16 Νοεμβρίου 2023 με συνοδεία εθελοντών εμψυχωτών του Μουσείου, στο πλαίσιο της Γιορτής της Επιστήμης και θα είναι διαθέσιμες για δανεισμό στα σχολεία.
  2. Για την ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: «Κι αν πούμε το νερό νεράκι…» που προετοιμάζεται και θα είναι έτοιμη προς χρήση από τον Ιανουάριο 2024 για τους/τις μαθητές/τριες των Γυμνασίων.

Η εκδήλωση θα κλείσει με τραγούδια για το νερό από τη Χορωδία του 62ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών. Στη συνέχεια, εθελοντές θα παρουσιάσουν τις μουσειοσκευές σε όσους συμμετέχοντες επιθυμούν να τις δούν δια ζώσης με περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Την εκδήλωση μπορείτε να παρακολουθήσετε Κυριακή 12/11/2023, στις 18.30

Ενημέρωση για την υποβολή Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

programmata peΓια την υποβολή Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, αφού ενημερωθείτε για την «πορεία ανάπτυξης ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης»  συμπληρώστε το έντυπο υποβολής (2023-24) και μαζί με:

τα αποστέλλετε στην Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μόνο ηλεκτρονικά  έως και την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 στο envir-edu@dide.ach.sch.gr. … περισσότερα

Copyright © ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση