Στα πλαίσια του μαθήματος της 2ης ξένης γλώσσας, και με στόχο την
βιωματική μάθηση, οι μαθητές γαλλικών του Β2 και Β3 συμμετέχουν σε ένα διαθεματικό έργο
eTwinning με τίτλο Οδυσσέας 2015 : ο ιστός της Πηνελόπης», σε συνεργασία με μαθητές
από άλλα ευρωπαϊκά σχολεία,(Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, αλλά και Τυνησία).
Οι μαθητές, εμπνεόμενοι από τις περιπέτειες της Οδύσσειας, και μέσα από δραστηριότητες δημιουργικής γραφής, ενταγμένες στο αναλυτικό πρόγραμμα του μαθήματος των γαλλικών, επινόησαν δικές τους ιστορίες με θέμα την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Στο έργο συμμετείχαν διαθεματικά εκπαιδευτικοί και άλλων ειδικοτήτων του σχολείου μας, ο κος Ε. Μαλμέν (Αρχαία Ελληνικά από Μετάφραση) και η κα Ε. Αγγελή (Καλλιτεχνικά) οι οποίοι προσέγγισαν το έργο από την σκοπιά της ειδικότητάς τους.
Πώς δουλέψαμε ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ «Παγοθραύστης» : Την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου στις 12-1 το μεσημέρι, πραγματοποιήθηκε μια πρώτη τηλεδιάσκεψη γνωριμίας μεταξύ μαθητών του τμήματος γαλλικών Β2/3 του σχολείου μας και μαθητών του γαλλικού γυμνασίου Lacanal (Aubagne). Οι μαθητές παρουσιάστηκαν και έπαιξαν το γνωστό παιχνίδι «μάντεψε πώς με λένε». Ύστερα έκαναν ερωτήσεις μεταξύ τους για να γνωριστούν καλύτερα.
Δείτε το βίντεο εδώ https://www.youtube.com/watch?t=16&v=IcwBfoUE3UU
Οι μαθητές όλων των σχολείων που συμμετέχουν στο έργο έγραψαν στη συνέχεια συνεργατικά κείμενα και ζωγράφισαν για την από κοινού διοργάνωση έκθεσης πόστερ για τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2015. Δες https://blogs.sch.gr/gymzanne/2015/02/10/%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9/
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ – ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
Για να εμπνευστούμε για τις δραστηριότητες συνεργατικής δημιουργικής γραφής του έργου, την Τρίτη 10 Μαρτίου, είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε το Βαγγέλη Ηλιόπουλο, συγγραφέα του βιβλίου Delete στον ηλεκτρονικό εκφοβισμό (έκδοση Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. 2011), στη Βιβλιοθήκη Λασκαρίδη. Διαβάσαμε αποσπάσματα από το βιβλίο και συζητήσαμε μαζί του για το διαδίκτυο και τους νέους, αλλά και για τη λογοτεχνική δημιουργία, τη γένεση των έργων του και τα μυστικά της γραφής.
(Διαβάστε τα κείμενα των παιδιών και παρακολουθείστε την πορεία της συνεργατικής συγγραφής εδώ http://ulysse2015.blogspot.gr/p/les-aventures.html και εδώhttp://ulysse2015.blogspot.gr/p/univers-des-recits.html)
Την Τετάρτη 11 Μαρτίου, οι μαθητές παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση Chatroom, από την Εφηβική Σκηνή του Θεάτρου Τέχνης. Πρόκειται για ένα έργο γραμμένο ειδικά για εφήβους, «μια ιστορία εφηβικής περιπλάνησης στον γοητευτικό αλλά και επικίνδυνο κόσμο του διαδικτύου». Μετά την παράσταση, οι μαθητές συζήτησαν με τους ηθοποιούς για την υπόθεση του έργου, αλλά και γενικώτερα για το ρόλο του κοινωνικού και οικογενειακού περίγυρου στη διαμόρφωση των σημερινών νέων.
Αφήστε μια απάντηση