Σε συνεργασία με το Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» οι μαθητές/τριες μας βίωσαν με πρακτικό και άμεσο τρόπο τις συνθήκες και κανόνες οδικής ασφάλειας όταν κυκλοφορούν στη γειτονιά τους.


Σε συνεργασία με το Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» οι μαθητές/τριες μας βίωσαν με πρακτικό και άμεσο τρόπο τις συνθήκες και κανόνες οδικής ασφάλειας όταν κυκλοφορούν στη γειτονιά τους.






Αντιγραφή με καρμπόν από τον πίνακα του Ντεγκά “Η σιδερώτρα” και ζωγραφική με ακρυλικά.



