Τα παιδιά της Ε' αρθρογραφούν


          
κυνηγητό – τελική έκδοση

Μπήκαμε στο scratch. Είπαμε για το χρονόμετρο γιατί θέλαμε να κερδίζει ο παίκτης σε συγκεκριμένο χρόνο κι έτσι να βγαίνει μήνυμα όταν κερδίζει, δηλαδή όταν πιάνει όλες τις φιγούρες. Βγάλαμε και μήνυμα στον κυνηγό κι όταν χάνει να λέει  “φίλε έχασες” στη σύνθετη δομή έλεγχου.

Η σύνθετη δομή ελέγχου είναι:  Εάν—-Τότε—Αλλιώς.

Έχετε 25 δευτερόλεπτα για να οδηγήσετε με τα βελάκια τον μάγο – κυνηγό να πιάσει όλες τις φιγούρες! Μην ξεχνάτε: ο μάγος κινείται με τα βελάκια. Καλό παιχνίδι!

[scratch 139603339]

Ειρήνη



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση