Τα παιδιά της Ε' αρθρογραφούν


          
κυνηγητό – μεταβλητή και πόντοι

Η κυρία μάς είπε για ποιο λόγο γράφουμε κείμενα στον υπολογιστή και μετά τα στέλνουμε για να τα παρουσιάσουμε στο ιστολόγιο της τάξης.

Ανοίξαμε τον υπολογιστή και μπήκαμε στο scratch 2. Δημιουργήσαμε μια μεταβλητή που την είπαμε: “πόντοι”.

Η κυρία μας, μάς κυνηγούσε για να μας δείξει πως αυξάνονται οι πόντοι. Όταν έπιανε έναν από εμάς, αυξάνονταν οι πόντοι κατά ένας. Αρχίσαμε να διπλασιάζουμε τις φιγούρες, επειδή όταν παίζαμε το παιχνίδι και πιάναμε τη φιγούρα, παίρναμε πόντους και κερδίζαμε. Όμως οι πόντοι που είχαμε ήδη δεν ξαναπήγαιναν στο μηδέν όταν το παιχνίδι το ξεκινούσαμε και πάλι. Έτσι βάλαμε τη μεταβλητή να μηδενίζει.

Οι φιγούρες:

  1. Οι φιγούρες είναι μεγάλες κι έπρεπε να τις μικρύνουμε.
  2. Βγαίνουν οι φιγούρες όλες μαζί κι έπρεπε να τις κάνουμε να βγαίνουν από διαφορετικές μεριές. Έτσι, μιλήσαμε για τους άξονες για να φέρουμε τις φιγούρες από διάφορες θέσεις.
  3. Όταν τις ακουμπάει ο “κυνηγός”, κάθε φιγούρα λέει ένα μήνυμα και μετά εξαφανίζεται. Όταν κάνουμε κλικ στην πράσινη σημαία βάλαμε μια εντολή ώστε κάθε φιγούρα να εμφανίζεται και πάλι.

Η μία φιγούρα που κυνηγάει κινείται με βελάκια (πάνω, κάτω, αριστερό, δεξί)

[scratch 134185970]

Βαγγέλης



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση