Από: ΜΑΡΙΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ | Κάτω από: προγραμματισμός,τα πρώτα μας προγράμματα
Ένα μάθημα λίγο διαφορετικό: συζητήσαμε για την οθόνη όπου παρουσιάζονται οι φιγούρες μας. Πώς θα δούμε πόσο δεξιά, πόσο αριστερά, πόσο πάνω, πόσο κάτω βρίσκεται μια φιγούρα; Μιλήσαμε λίγο και για αρνητικούς αριθμούς: αν θέλαμε να πούμε κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας ή αν θέλαμε να πούμε ότι έχει κρυώσει πολύ ο καιρός κι έχει πέσει η θερμοκρασία κάτω από το μηδέν… Είπαμε να θυμόμαστε ότι το μηδέν είναι στο κέντρο.
Τα παιδιά μας διάλεξαν ένα σκηνικό και μια φιγούρα. Τα καλέσαμε λοιπόν η φιγούρα να ακολουθήσει μια γραμμή μέσα στο σκηνικό. Παρακάτω σας δίνουμε ένα παράδειγμα: ο πιγκουίνος ακολουθεί τις γραμμές των χιονισμένων λόφων. (κάνετε κλικ στην πράσινη σημαία για να δείτε τον πιγκουίνο να κινείται ή κάνετε κλικ παρακάτω στο: Μετάβαση στο scratch.mit.edu και μετά στο: Δείτε μέσα, για να δείτε τις εντολές που χρησιμοποιήθηκαν).
[scratch 132038655]
Μαρία Ιωσηφίδου – εκπαιδευτικός της τάξης (ειδικότητα Πληροφορικής)