ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΟΝΑ Βασιλιάς δεν είναι, κορόνα φοράει στρατιώτες δεν έχει, τον τρόμο σκορπάει. Ποιος είναι; Ο κορονο’ι’ός που λένε στις ειδήσεις κι είν’ εντελώς αταξικός, δεν κάνει διακρίσεις. Δεν είν’ ετούτος ο ιός απ’ τους συνηθισμένους χτυπά αργά και ύπουλα Έλληνες μα και ξένους. Κλείνει τζαμιά και θέατρα, αδειάζει εκκλησίες μα κλείνει …
Μαρ 12 2020
Σύνδρομο της φωλιάς: Ποια σημάδια μαρτυρούν ότι έχουμε μείνει στάσιμοι στην εργασία μας
Είστε θύμα του «συνδρόμου της φωλιάς»; Αυτός ο όρος περιγράφει την συνειδητή ή ασυνείδητη άρνηση να αφήσουμε τις ασφαλείς συνθήκες που έχουμε δημιουργήσει για τον εαυτό μας. Όταν αρνούμαστε να αφήσουμε τη «φωλιά», σταματάμε να αποζητάμε τη βελτίωση και αντιστεκόμαστε στις προκλήσεις και τις αντιδράσεις. Νιώθουμε ότι «τα καταφέραμε» και ότι έχουμε κερδίσει τη θέση …
Μαρ 12 2020
Η οικονομία και το ΑΕΠ την εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας
Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted. Ο ισχυρισμός σε μορφή λογοπαιγνίου που έχει προταχθεί του κειμένου ανάγεται στο 1910 και οφείλεται στον Α. Αϊνστάιν. Αν και ο συγκεκριμένος ισχυρισμός θα έγινε ασφαλώς για να περιγράψει άλλες καταστάσεις και σε διαφορετικό περιεχόμενο αναφοράς από αυτό που επιχειρεί …
Φεβ 17 2020
Εκδρομές-Εκπαιδευτικές επισκέψεις και μετακινήσεις μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (ΦΕΚ 456/Β/13-2-20) η Υ.Α. 20883/ΓΔ4, με θέμα: «Εκδρομές-Εκπαιδευτικές επισκέψεις και μετακινήσεις μαθητών/τριών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας.» Διαβάστε, τυπώστε ή αποθηκεύστε το ΦΕΚ από ΕΔΩ Το περιεχόμενο του ΦΕΚ αναλύεται στα παρακάτω: ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Άρθρο 1 : Σχολικοί Περίπατοι Άρθρο 2 : Εκπαιδευτικές Εκδρομές Άρθρο 3 : Εκπαιδευτικές …
Φεβ 13 2020
«Πιστοί» πελάτες, brands και ανάπτυξη της οικονομίας
Στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ, το χτίσιμο σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών της είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς η σημερινή έξαρση της ψηφιακής τεχνολογίας και η εκτεταμένη χρήση του Ιnternet έχουν καταστήσει τους καταναλωτές περισσότερο ενημερωμένους, συνειδητοποιημένους και εξαιρετικά απαιτητικούς στις προτιμήσεις τους. Είναι χαρακτηριστικό το εύρημα ακαδημαϊκών ερευνών ότι η αύξηση …
Φεβ 03 2020
Η ποιότητα (και πόσο μετράει) στην εξυπηρέτηση του πελάτη
Η επιχειρηματική πράξη χαρακτηρίζεται σήμερα από μεγάλη ένταση του ανταγωνισμού και από την ιδιαίτερη σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη. Η ποιότητα του κύριου προϊόντος αποτελεί αυτονόητα την πιο σπουδαία προϋπόθεση για την επιτυχία της επιχείρησης. Ακόμη, όμως, και στην περίπτωση που η ποιότητα του κύριου προϊόντος είναι πολύ καλή, η εντύπωση που σχηματίζεται από τον …
Φεβ 02 2020
Lino : Διαδικτυακός Πίνακας Ανακοινώσεων
Το Lino (www.linoit.com ) είναι ένα δωρεάν, εύχρηστο και απλό ψηφιακό εργαλείο, για τη δημιουργία ενός πίνακα ανακοινώσεων και σημειώσεων για προσωπική ή δημόσια χρήση. Χρησιμοποιείστε το από τον υπολογιστή σας , το κινητό σας ή το ipad. Υπάρχει και έκδοση lino Premium, όπου μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις προηγμένες λειτουργίες του lino Η δημιουργία πινάκων με …
Ιαν 18 2020
Δημιουργία αφίσας με το PosterMyWall
Το PosterMyWall είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο για τη δημιουργία αφισών (poster), φυλλαδίων (flyer), πανό (banners) κ.α. Οι αφίσες του postermywall είναι σχεδιασμένες με έντονα χρώματα και εντυπωσιακά γραφικά ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία θεμάτων για επιλογή. Το PosterMyWall σας δίνει τη δυνατότητα να φτιάξετε εντυπωσιακές αφίσες με ή χωρίς δημιουργία λογαριασμού. Η δημιουργία λογαριασμού επιτρέπει …
























