Η ταινία «The Great Debaters» – Οι μεγάλοι Λογομάχοι, είναι βασισμένη σε πραγματικά. Περιγράφει την ιστορία του αρθρογράφου, ποιητή και σπουδαίου καθηγητή Melvin Tolson ο οποίος ενέπνευσε και προετοίμασε την πρώτη ομάδα αφροαμερικανών μαθητών ενός μικρού κολεγίου, του Wiley College Texas, προκειμένου να τους μεταμορφώσει σε σπουδαίους λογομάχους τη δεκαετία του 1930, καταμεσής του Αμερικανικού …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4534
Ιαν 29 2023
Φορείς Κοινωνικοποίησης (Κουϊζ)
Ο φορέας κοινωνικοποίησης είναι ένας κοινωνικός θεσμός ο οποίος συμβάλλει και διαμορφώνει τη διαδικασία κοινωνικοποίησης του ατόμου στο κοινωνικό σύνολο. Φορείς κοινωνικοποίησης είναι η οικογένεια, το σχολείο, οι παρέες των συνομηλίκων, η εκκλησία, τα ΜΜΕ, τα Πολιτικά κόμματα, οι Μαθητικές κοινότητες. Το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις Σωστού-Λάθους, για αξιολόγηση των μαθητών (εργασία) που δημιουργήθηκε στην εφαρμογή …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4532
Δεκ 10 2022
«Στην Κυψέλη» και «Ακριβώς στις 2:00» βιβλία του Γιάννη Στεφανίδη
Με μεγάλη χαρά παρακολούθησα την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022 (ζωντανά στο Youtube), δυστυχώς δεν μπορούσα να παρευρεθώ, την παρουσίαση των βιβλίων «Στην Κυψέλη» και «Ακριβώς στις 2:00», του συγγραφέα και εκπαιδευτικού Γιάννη Στεφανίδη, σε μουσική και τραγούδια του Δρ. Μιχαήλ Κεφάλα που διοργάνωσε η Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS και ο Μουσικός εκδοτικός οίκος Κ. Παπαγρηγορίου – Χ. Νάκας. Η …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4521
Δεκ 02 2022
ΑΟΘ : Ο προσδιορισμός των Τιμών (Κουΐζ – Αντιστοίχιση Τύπων)
Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου εμπέδωσης και αυτοαξιολόγησης της ύλης των κεφαλαίων του πανελλαδικού μαθήματος «Αρχές Οικονομικής θεωρίας» και συγκεκριμένα των τύπων του 5ου Κεφαλαίου με τίτλο «Ο προσδιορισμός των τιμών» από τους μαθητές, με οδήγησε στην δημιουργία κουΐζ στην εφαρμογή learningapps Το κουΐζ χρησιμοποιήθηκε για Ασύγχρονη εκπαίδευση. Ελπίζω να …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4519
Δεκ 02 2022
ΑΟΘ : Πληθωρισμός-Ανεργία (Κουΐζ – Αντιστοίχιση Τύπων)
Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου εμπέδωσης και αυτοαξιολόγησης της ύλης των κεφαλαίων του πανελλαδικού μαθήματος «Αρχές Οικονομικής θεωρίας» και συγκεκριμένα των τύπων του 9ου Κεφαλαίου με τίτλο «Οικονομικές διακυμάνσεις-πληθωρισμός-ανεργία» από τους μαθητές, με οδήγησε στην δημιουργία κουΐζ στην εφαρμογή learningapps Το κουΐζ χρησιμοποιήθηκε για Ασύγχρονη εκπαίδευση. Ελπίζω να σας φανεί …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4517
Δεκ 01 2022
«Κυματόφλοισβοι» της Διονυσίας Ζήκα (ποίηση)
Η ποιητική συλλογή της φιλολόγου Διονυσίας Ζήκα με τίτλο «Κυματόφλοισβοι» κυκλοφόρησε το Μάϊο του 2022 από τις εκδόσεις Αποστακτήριο. Τα ποιήματα είναι κατανεμημένα στις ενότητες: Παράλληλοι μονόλογοι, Εγώ, Γυναίκα, Άνθρωπος και Χρόνος. Στο οπισθόφυλλο του βιβλίου, η ποιήτρια αναφέρει (παραθέτω το κείμενο με την στοίχιση που παρουσιάζεται): «Η ποίηση είναι ένας τρόπος να συνομιλώ με …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4514
Νοέ 30 2022
ΑΟΘ : Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (Κουΐζ – Αντιστοίχιση Τύπων)
Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου εμπέδωσης και αυτοαξιολόγησης της ύλης των κεφαλαίων του πανελλαδικού μαθήματος «Αρχές Οικονομικής θεωρίας» και συγκεκριμένα των τύπων του 7ου Κεφαλαίου με τίτλο «Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν» από τους μαθητές, με οδήγησε στην δημιουργία κουΐζ στην εφαρμογή learningapps Το κουΐζ χρησιμοποιήθηκε για Ασύγχρονη εκπαίδευση. Ελπίζω να …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4512
Νοέ 30 2022
ΑΟΘ : Προσφορά των αγαθών (Κουΐζ – Αντιστοίχιση Τύπων)
Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου εμπέδωσης και αυτοαξιολόγησης της ύλης των κεφαλαίων του πανελλαδικού μαθήματος «Αρχές Οικονομικής θεωρίας» και συγκεκριμένα των τύπων του 4ου Κεφαλαίου με τίτλο «Η προσφορά των αγαθών» από τους μαθητές, με οδήγησε στην δημιουργία κουΐζ στην εφαρμογή learningapps Το κουΐζ χρησιμοποιήθηκε για Ασύγχρονη εκπαίδευση. Ελπίζω …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4508
Νοέ 21 2022
«Ο Φάρος» (The Lighthouse) – Ταινία μικρού μήκους
Η ιστορία που παρουσιάζεται στην ταινία μικρού μήκους του Po Chou Tsi με τίτλο «Ο Φάρος» (the lighthouse) είναι για τους γονείς που υποστηρίζουν τα παιδιά τους για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Ό,τι κι αν συνέβη, οι γονείς θα περιμένουν πάντα τα παιδιά τους, όπως ο φάρος που φωτίζει για πάντα τις βάρκες. H …
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4502
Νοέ 13 2022
ΑΟΘ : Ζήτηση Αγαθών (Κουΐζ – Αντιστοίχιση Τύπων)
Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου εμπέδωσης και αυτοαξιολόγησης της ύλης των κεφαλαίων του πανελλαδικού μαθήματος «Αρχές Οικονομικής θεωρίας» από τους μαθητές, με οδήγησε στην δημιουργία κουΐζ στην εφαρμογή learningapps Το κουΐζ χρησιμοποιήθηκε για Ασύγχρονη εκπαίδευση. Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο. Δείτε στο LearningApps.org
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/dtampouris/archives/4491