Εκδήλωση για την Επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα στο Δημοτικό Σχολείο Βορεινού – Νεοχωρίου
Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2025, το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού – Νεοχωρίου τίμησε με συγκίνηση και υπερηφάνεια την Επέτειο του Μακεδονικού Αγώνα, μέσα από μια όμορφη και μεστή εκδήλωση που ετοίμασαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.
Η εκδήλωση περιλάμβανε παρουσιάσεις, χρονικό, τραγούδια και βίντεο, αναδεικνύοντας τις ηρωικές μορφές και τα ιδανικά του Αγώνα για την ελευθερία της Μακεδονίας. Μέσα από τα λόγια, τις εικόνες και τα τραγούδια, τα παιδιά ταξίδεψαν στο παρελθόν και γνώρισαν τη σημασία των θυσιών εκείνων που αγωνίστηκαν για την πατρίδα και την εθνική αξιοπρέπεια.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα σεβασμού, συγκίνησης και υπερηφάνειας, με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και τη στήριξη του διδακτικού προσωπικού. Οι εκπαιδευτικοί φρόντισαν να μεταδώσουν στα παιδιά τα διαχρονικά μηνύματα του Μακεδονικού Αγώνα — την αγάπη για την ελευθερία, την πίστη στα ιδανικά και τη σημασία της ενότητας και της προσφοράς.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με καλλιτεχνική δημιουργία, μέσα σε θερμό κλίμα, αφήνοντας σε όλους ένα αίσθημα περηφάνιας και ευγνωμοσύνης για την ιστορία και τους αγώνες του τόπου μας.

